![]() |
Nirvana!!, goed of slecht?
Nirvana
wat vind JIJ nou van [,de naar mijn mening BESTE PUNK BAND OOIT!! :p] ?? |
you make me sad :(
maar nirvana is nog steeds 1 van m'n favorieten ja. vooral unplugged is magistraal |
muzikaal enorm makkelijk, maar het pakt wel...
nevermind is de enige die ik nog wel eens luister... ook niet echt vaak eigenlijk... |
Ik denk dat de meeste mensen hier Nirvana best wel okee vinden.
|
hebben die kleurtjes in jou post nog een diepere betekenis? of is het gewoon zomaar
|
erg goed..
|
ronduit kut.
|
punk..? yeah whatever...
maar ik vind het wel een gave band, 't is leuk om te spelen als je op vakantie bent ofzo. en idd unplugged is een erg goede cd. |
Ontzettend goed, al zie ik het niet als punk, maar ok.
Mijn favoriete cd is Twilight of the Gods, de stijl die ik het beste vind is nog steeds die van Bleach. |
Ten eerste ik vind de muziek niks aan, maar dat is een kwestie van smaak.
Maar Kurt Cocain en zijn consorten zijn gewoon vuile junkies. Het is maar goed dat ie zich van kant heeft gemaakt. |
Citaat:
B) ze hebben zeker wat betekend voor de muziek, maar ik vind er niet meer veel aan, heb ooit nevermind wel gekocht, maarja het kan me niet meer boeien C) roze is een gaye kleur :p |
Citaat:
Ze hebben veel betekend voor de muziek, maar desalniettemin wel overgewaardeerd denk ik Het kan mijn niet (meer) boeien |
Citaat:
|
ze zijn zeker goed, maar ook weer geen goden zoals sommige mensen dat beweren...
en ik vind die kurd wel een interessant figuur |
Kurt Nobrain, juh.
't is geen punk, 't is kut (lees: grunge) en uhm.. tsja. schiet 'n kogel door je hoofd en je band floreert. |
C'est non de la punk. Mijn Frans is weer geweldig.
Nirvana is wel aardig, wel leuk om af en toe een nummer van te horen. Een hele cd is te veel van het goede. |
blijft goed, ik luister t alleen nooit meer
|
Citaat:
|
als ik dan toch grunge moet luisteren, doe mij dan maar Alice in Chains, das echt wel zwaar beter..
verder vind ik het balen dat al die pubervrouwtjes denken dat ze zelfmoord willen plegen, omdat kurt cobain dat ook heeft gedaan... :s |
Ik kan er niet te lang naar luisteren...behalve die unplugged CD, die is gewoon echt goed
|
Citaat:
Ik had trouwens wel van een of andere alto verwacht dat hij/zij die kerels ging verdedigen (betreffende die laatste opmerking van je). |
Goed... makkelijke maar pakkende nummers, erg leuk om te spelen voor beginnende gitaristen maar ook gewoon goede muziek.
|
natuurlijk zijn ze muzikaal heel erg goed
alleen ze hebben me nooit echt kunnen boeien, ik heb nooit een nirvana fase gehad |
Ik heb een paar cd's, maar ik luister alleen Unplugged en Nevermind nog af en toe :)
|
klote muziek
|
Citaat:
Ik vind 't goed te doen sommige nrs. Goeie bowie cover. (y) |
Citaat:
|
8 jaar geleden was ik superfan van nirvana, nu boeit het me geen ruk meer eigenlijk :s
en het kan maar niet vaak genoeg gezegd worden, tis geen punk :nono: |
het is geen punk nee, maar er zit toch wel degelijk een bepaalde punk attitude in
|
Neem een voorbeeld aan Kurt, hij vondt zijn eigen muziek zo slecht dat hij zichzelf van kant maakte. Dat zegt al genoeg denk ik...
|
ik ben opgegroeid met de hele grunge wave, maar nirvana vond ik nooit echt geweldig. Heb wel Nevermind hier liggen, maar als ik kan kiezen tussen Nirvana en Alice In Chains/Soundgarden/Pearl jam etc, dan kom ik altijd bij die laatste 3 uit. Die bands waren mijns inziens veel beter dan Nirvana.
Ik vind Nirvana dan ook zwaar overgewaardeerd. Ik snap wel dat ze best wat voor de muziekwereld betekent hebben, maar ik geef de voorkeur aan andere bandjes... |
goed(y)
R.I.P. Kurt Cobain |
ik heb het nooit leuk gevonden en kan het nog steeds niet aanhoren, maar ze zijn niet superslecht ofzo enzo maar hm nee ach
|
Citaat:
|
overgewaardeerde band
|
Af en toe leuk. Unplugged cd is wel zeer goed te pruimen
|
Ik hou niet van het soort muziek dat zij maakten, maar ''Smells like teen spirit'' deed het vroeger wel goed op brugklasfeestjes.
|
Citaat:
da's niet echt waar osso... |
Die Kurt and Courtney docu is trouwens wel zeer cool.
Zie je echt hoe Kurt vroeger was met zn oude vriendinnetjes enzo. |
Ik vind sommige nummers van Nirvana wel goed, maar over het algemeen moet ik zeggen dat ik net als een aantal mensen hierboven Alice In Chains beter kan waarderen. 'Facelift' en 'Dirt' zijn echt geniaal. (y)
En ja... jammer van Kurt, maar je zou bijna denken dat het gebruikelijk is om als zanger van een legendarische grunge-band zelfmoord te plegen. Kijk naar Layne Staley, nog zo eentje. :( |
Citaat:
|
Punk :( :(
Ik vind Nirvana goed. Ze hebben geweldige nummers. Die stem ... <3 |
Citaat:
misschien bedoelde ie het ook niet zo?! :eek: vooral nevermind en unplugged vind ik goed..alleen ik luister het bijna nooit meer.. |
Haha, die Kurt vond zichzelf wel punk ja, de Sex Pistols waren z'n idolen.
|
Citaat:
|
Hele goeie grunge band. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik bedoel: hij vond dat hij veel aan het bereiken was met punk, terwijl (en dat heeft hij zelf gezegd) hij WANHOPIG was om een major-label contract binnen te slepen. |
Nou nou vriendjes en vriendinnetjes, laten we geen ruzie maken, want de goede Sint en zijn Pieterbazen zien en horen alles!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |