![]() |
OPROEP: op rijm posten voor Sint!
Morgen verjaart onze goedheiligman,
En een béétje rijmen is iets dat iedereen kan. Zullen wij dus, ter ere van de Sint, Weldra, gauw en zeer gezwind, De rest van vandaag en ook nog morgen, In onze posts rijmen zonder zorgen? Poezie hoeft het niet te zijn, Maar wat rijm voor een dagje, dat is wel fijn. Wat vinden jullie van dit idee? Komt allen en doet allemaal mee! |
Ik zit bij sint op schoot
begint die oude plots te hijgen ik zeg dan "pleur op Sint! Een dikke vinger kunt u krijgen!" |
Mijn idee was, laat ik dat maar wel vermelden,
Om dat niet alleen te doen in dit topic, Maar overal, en zo dat het het onderwerp doet gelden, Ja, zo'n idee ongeveer had ik. Uiteraard is hier en daar De toon van een topic toch wel heel zwaar De topicstarter wil dan wel serieus genomen worde, En dan is rijm natuurlijk niet aan de orde. |
Je hebt gelijk, mij was ontschoten,
had ik al een plan gegoten, om dit te zullen doen, voor onze goede Sint Kapoen! |
Dit idee hadden wij heel stoer
Een week of wat terug al uitgevoerd. Maar ondanks deze na-aperij Ben ik ook nu weer van de partij ;) |
Dan zal ik dus bij uitzond'ring
een dag in rijmen spreken het vermindert de verveling weet de sleur eens te doorbreken |
Zo vaak kom ik toch niet meer vandaag
Dus daarom doe ik dit maar al te graag Het zal soms moeilijk zijn om te verzinnen Maar hopelijk schiet mij toch wat te binnen |
Citaat:
daarom ook dicht ik dit wijsje jij bent heus geen ouwe doos hopelijk ben jij niet te boos Doe ook de groeten aan je ma! Dat ze nog lang in spotlights staat! |
Dit vind ik toch wel een lief gebaar
Ik vond t sowieso een btje raar niet dat je mij er veel mee doet Ik voel me ook zonder t forum namelijk wel goed :p Van mij ma schieten even niks te binnen Of moest je gewoon wat te rijmen verzinnen? |
Sarah had een goed idee,
en daarom doe ik ook mee. Ik hoop dat ik alles rijmen kan, naar de wens van de goedheiligman! |
Ik kan voor mijn zus helemaal niks verzinnen
Het is een sexy jurkje voor binnen Voor bij het slapen gaan of met n lekkere vent of iemand die ze helemaal niet kent Wilt een van jullie helpen?ik kom er niet doorheen Ik kan dit helemaal niet alleen! |
Ik kan niet rijmen. :o
|
Citaat:
een sexy jurkje voor veel vertier. In bed met een vent of alleen, maar zeker niet voor iedereen! Ik rijm alleen maar rare dingen, daar kan je niets mee beginnen :( |
Ik zal mijn best doen om in mijn posts de rijm door te voeren
Daarvoor zal ik helaas wat meer van mijn dure tijd moeten aanroeren Niet getreurd ik heb wel wat over voor de goede kindervrind Ik hoop dat ik voor deze daad wat in mijn schoen terugvind Ik sluit mijn post af met een groet Wees ook volgend jaar voor onze sint weer zoet! |
Net vergat ik rijmend te reageren,
ik hoop dat de Sint mij kan excuseren! |
Natuurlijk doe ik ook weer mee,
het is alleen een tijd gelee! Maar dat deert ons allen niet, dus ik doe mee voor sint en piet! |
Citaat:
|
Wij vieren geen Sinterklaas,
maar toch ben ik helaas, mijn drang tot dichten niet de baas. |
Een beetje Morgan's idee van Rijmdag jatten
Dat is als een compliment op te vatten Vandaar dus mijn bijdrage En hierbij wil ik óók iedereen vragen Om mee te doen Net als toen |
Citaat:
De sint heeft hier veel van geleerd Ik bedank je hartelijk voor je rijm Het is een leuke, met wat gein. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |