![]() |
[tk] premiere kaartjes voor LOTR marathon 16 december
wie wil een kaartje voor lord of the ring marathon op 16 december.
je krijgt het eerste deel het tweede en het derde deel te zien alelmaal op 1 dag. het begint om 5 uur en het eindigt om 3 uur 's nachts. je zitplaats is in het midden van de zaal iets naar achteren. DE BESTE PLEKKEN DUS. kaartje is voor Tilburg in de midi |
en misschien heb je zelfs twee kaartjes als een maat van mij die ook wil verkopen. dan zit je wel naast elkaar
|
Tis dat ik in amsterdam woon en zelf al een kaartje heb :p.
|
Hoe zeker ben je er van dat er 2 kaartjes zijn en hoeveel wil je er voor hebben?
|
nog niet zo zeker
maar ik heb er zelf 20 euro voor betaald hoeveel bied jij ervoor de premiere van lord of the rings is op 17 december en ik heb kaartjes voor 16 december de derde film begint na 12 uur dus je bent de eerste van europa die de film ziet |
Citaat:
|
als je veel per kaartje bied dan kan ik het misschien regelen mijn maat wil daar heel graag naartoe ik ook eigenlijk maar ik zit in geldnood
dus als je veel bied heb ik er twee |
hoeveel vind jij veel
|
doe maar een bod en dan zal ik met mijn vriend bespreken hoeveel.
met twee krijg je natuurlijk korting. maar hou in gedachte dat het premiere marathon kaartjes zijn en dat ze helemaal uitverkocht zijn overal in nederland |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In amsterdam zijn er ook nog kaartjes, er zijn pas extra voorstellingen geregeld.
|
duur? & ergens op internet te vinden (als je dat toevallig weet :))?
|
Citaat:
|
ik heb net even gezocht, maar alles is alweer uitverkocht, helaas :(
Dan ga ik wel zsm naar deel 3 toe gewoon :) jammer wel, maar ja. |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik ga morgen wel even bij pathe de munt vragen :) |
Citaat:
Nu zullen die bij die marathons natuurlijk wel weg zijn, maar voor de volgende keer :p |
maar niemand wilt er geld voor bieden?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |