![]() |
nachtkleding
Wat dragen jullie snachts meestal? En stel je gaat bij vrienden (jongens n meisjes) slapen..wat doe je aan?
|
Citaat:
en als ik bij vrienden.. jah jongens en meisjes..slaap.. dan draag ik mijn box.. |
Citaat:
|
langepyama broek met een nachthemd :o met minder kan ik echt niet slapen.
|
In de winter pyama, in de zomer nachthemden en van die jurkjes-achtige dingen (hebben die een naam?).. bij vrienden draag ik precies hetzelfde :)
|
Normaal naakt, bij dé vriend, en andere vrienden een onderbroek en een eventueel hemdje....
|
broekje+t-shirt...bij vrienden hetzelfde...bij vriend iets minder...
|
Pyjama of pyjamabroek met een wijd t-shirt. Zowel als ik alleen ben als waneer ik bij een ander slaap.
|
jurkje van satijn, overhemd, boxer of niets
|
Meestal niks, als ik het koud heb een polo ofzo.
Als ik bij iemand anders slaap een shirtje en een broekje. |
Een string en een hemdje/shirtje.
En als ik bij iemand ander slaap een boxer eroverheen ofzo. |
Alleen een boxer.
|
meestal niets, als het echt koud is n t shirt, en als ik bij vrienden (dus niet hét vriendje ;) ) slaap, een T shirt en string oid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik een pyjama, of broek(je) met shirt, soms wat meer en soms wat minder :D |
Deze topix blijven terugkomen en ik blijf me afvragen wat het nut ervan is. Anyhow ik draag meestal alleen een boxer als ik slaap.
|
* in de winter draag ik : een ouwe jogging broek met gaten bij t kruis :$ en een t-shirt *
^in de zomer draag ik : alleen een t-shirt of eenn toppie als t heel warm is^ |
waarom draagt bijna iedereen zoveel?(met name de vrouwen/meisjes)
|
Citaat:
's zomers draag ik een t-shirt of zo'n bigshirt, 's winters draag ik meestal een t-shirt of bigshirt en een korte of lange broek en sokken (ligt een beetje aan hoe koud het is), maar das omdat m'n vriend er naast ligt (hij is de kachel), zonder hem heb ik meer aan, anders is het koud. |
Meestal niets, anders een joggingbroek met een shirt
|
In de zomer meestal gewoon een boxer ofzo, als het wat kouder is doe ik meestal ook nog een hemd aan.
Als ik bij vrienden slaap heb ik meestal hetzelfde aan, soms doe ik ook nog een pyjama aan (als ik die kan vinden :P). |
Als ik alleen ben gewoon naakt..
.. tenzij ik het koud heb, dan een big shirt oid.. en als ik bij vrienden ga slapen ook gewoon een tshirt |
Pyamabroek en hemd in de winter
Shortje en shirtje in de zomer |
niks als ik alleen ben, slaap ik bij iemand anders (boiet niet bij wie) dan heb ik mijn snoopy pjama aabn :o
|
Citaat:
|
onderbroek
|
Citaat:
|
bij vriendje niets, als alleenben een t-shirt met ondebroek, en als ik het enorm koud heb een pyjama broek met t-shirt
|
Zomers meestal een nachthemd, bigshirt of een wijd oud t-shirt
's Winters meestal een pyjama met lange broek en lange mouwen en soms daarover ook nog mn trainingsbroek met een trui (bijv. op de camping als het erg koud is) |
T-shirt/nachthemd/niets.
Soms een pyjama-broek erbij aan, maar meestal vind ik die niet zo lekker ziten. Dan liever een extra deken/kruik. |
een mooie boxershort... of herenslip :P:P:P
|
Boxer en shirtje.
|
Een pyama.
|
Ik draag gewoon een Boxer.
|
Blauwe lange joggin' broek! :)
|
Ik wil gewoon het hele jaar door slapen met mijn XXL-tshirt (met een meisje met een lekstok!), maar na 7 maanden moest ik hem inruilen voor een wat langer slaapkleed met zwarte poedels op die rode strikjes dragen.
En dat is veel te warm, maar ik moet het dragen want anders krijgt mijn achterwerk een verkoudheid omdat ik bijna altijd zonder deken slaap. |
Met het vriendje naakt of in mn onderbroek of met pyjama als het echt koud is. Met vrienden in pyjama of nachthemd en alleen met pyjama, nachthemd, t-shirt, in onderbroek, naakt, en nog meer dingen.
|
in boxer, shirt en short
in de winter, in de zomer, opvakantie, bij anderen, altijd dus eigenlijk... |
gewoon pyama of nachtjapon van een goede warme stof vaak gewoon flanel lekker warm en zacht.
in de zomer zoals deze in die hitte golven enzo dan draag ik mijn onderbroek en hemdje en als het echt heet is dan alleen onderbroek |
boxer/niets
|
onderbroek/boxer en als k bij mensen blijf slapen boxer en n hempje
|
alleen slipje,als het heel koud is een lang shirt
|
Citaat:
Naar, andere lui op je computer. |
een oversized t-shirt.
als ik bij anderen blijf slapen is het meestal na het uitgaan, vaak ben ik dan te gaar om mn kleding die ik aan heb uit te trekken. |
boxer en in de winter meestal een shirt.
Zolderkamer. Koud. Koud. :( |
boxer, hemdje, tshirt, jurkje, net waar ik zin in heb. nooit naakt.
|
een boxer
als t meer wordt krijg ik t veel te warm in bed, van mij mag t altijd wel wat koel zijn als ik wil pitten |
Enkel een boxer
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |