Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   duur? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=681619)

**thuggirl** 05-12-2003 14:06

duur?

heej mensjes!
ik had ff een vraagje... ik heb een kamer in maastricht gevonden die betaal baar is, euro 182 per maand namelijk, maar dit is ehcter wel 9 m2... is dit wel/niet duur... het is een best schoon huis, met gedeelde keuken, woonkamer, badkamer, en er wonen buiten mij nog 5 meisjes...

Leonoor 05-12-2003 14:07

Kamers zijn altijd duur...als dit het enige betaalbare is wat je gevonden hebt, dan zegt dat wel iets over of het duur is of niet, denk ik. Ik zou het dan iig doen...je kunt als je er in zit altijd nog verder zoeken naar iets goedkopers met dezelfde kwaliteit, maar dan heb je iig iets. (Die €182 is wel inclusief neem ik aan?)

**thuggirl** 05-12-2003 14:19

Citaat:

Leonoor schreef op 05-12-2003 @ 15:07:
Kamers zijn altijd duur...als dit het enige betaalbare is wat je gevonden hebt, dan zegt dat wel iets over of het duur is of niet, denk ik. Ik zou het dan iig doen...je kunt als je er in zit altijd nog verder zoeken naar iets goedkopers met dezelfde kwaliteit, maar dan heb je iig iets. (Die €182 is wel inclusief neem ik aan?)
ja is inclusief, maar de rest van kamers waren we l groter, maar dus duurder, en aangezien ik alles zelf moet betalen... ik wilde dus niet te duur, maar vroeg me af of dit in verhouding tot andere kamers in studentensteden als nijmegen, maastricht eindhoven duur is, ik neem zuidelijk omdat ik weet dat ze in noorden bijna niet te betalen zijn vaker..

Balance 05-12-2003 14:41

Citaat:

**thuggirl** schreef op 05-12-2003 @ 15:19:
ja is inclusief, maar de rest van kamers waren we l groter, maar dus duurder, en aangezien ik alles zelf moet betalen... ik wilde dus niet te duur, maar vroeg me af of dit in verhouding tot andere kamers in studentensteden als nijmegen, maastricht eindhoven duur is, ik neem zuidelijk omdat ik weet dat ze in noorden bijna niet te betalen zijn vaker..
ik denk dat je het niet met andere steden moet vergelijken. Ik bedoel, vergeleken met Amsterdam en Utrecht is het waarschijnlijk niet duur, terwijl als je het met en stad met minder kamernood vergelijkt het wel duur is.
Als ik jou was zou ik het puur vergelijken met andere kamers in Maastricht.

little nemo 05-12-2003 16:59

voor nijmeegse begrippen is het wat aan de dure kant, maar 'k zou m gewoon nemen als t een koel huis is

Sannetje 05-12-2003 17:02

Voor een kamer in Maastricht lijkt me dat redelijk :)
de meeste zijn toch duurder, maar het ligt ook een beetje aan waar je zit. Als jij in het uiterste puntje van de Heeg zit, is je kamer waarschijnlijk goedkoper dan wanneer je in de Grote Staat (=centrum) woont...

**thuggirl** 05-12-2003 20:22

Citaat:

Sannetje schreef op 05-12-2003 @ 18:02:
Voor een kamer in Maastricht lijkt me dat redelijk :)
de meeste zijn toch duurder, maar het ligt ook een beetje aan waar je zit. Als jij in het uiterste puntje van de Heeg zit, is je kamer waarschijnlijk goedkoper dan wanneer je in de Grote Staat (=centrum) woont...

het is in wittevrouwenveld... dus what do u think?

Sannetje 06-12-2003 10:00

Citaat:

**thuggirl** schreef op 05-12-2003 @ 21:22:
het is in wittevrouwenveld... dus what do u think?

Is best een goed prijs dan, het meeste is daar duurder. En sowieso, als je er eenmaal woont en je wilt iets groters, kun je altijd rustig vanuit de stad zelf verderzoeken. :)

ABrules 09-12-2003 12:49

wat? 182 euro voor een kamer in een huis met alleen maar 5 meisjes...
dat zou ik meteen doen hoor:D:P :cool:

**SoMeOne 09-12-2003 18:21

Doen!!

Go 11-12-2003 19:53

Kijk hier maar eens.

Keith 11-12-2003 20:59

Citaat:

Sannetje schreef op 06-12-2003 @ 11:00:
Is best een goed prijs dan, het meeste is daar duurder. En sowieso, als je er eenmaal woont en je wilt iets groters, kun je altijd rustig vanuit de stad zelf verderzoeken. :)
Goed idee!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.