![]() |
God Save Ireland
kvroeg mij gewoon af ofda der nog ierland-freeks zijn
|
Ja. In mijn tuin staat een heel groot klavertje-vier. Dan weet de hele buurt het.
|
Ja, die zijn er nog.
|
aah das goe :)
|
Alleen als je Ierland vergelijkt met een land dat ik nog walgelijker vind. In de praktijk dus niet.
|
waarom nu das toch het perfecte land
|
Citaat:
|
daar mag je niet over praten
|
Citaat:
Voor de logica daarvan ben ik doof. Geloof hoort toch liefde te zijn, geen aanslagen, Van dat idee draaien al mijn magen. Protestanten en katholieken die elkaar afknallen, Doet het idee van een perfect land totaal vergallen. Nee, als jij een burgeroorlog ziet als perfect, Dan is dat jouw zaak, maar ik vind het slecht. |
Ik ben er toevallig geweest, en behalve Dublin - Dublin was erg leuk :) - was het een buitengewone kille, nare, nattige aangelegenheid.
Overigens, hebben Ieren een verdomd mooi landschap, maar blijkbaar geen idee om daar mee om te gaan. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
allez vo alle ierland haters *kuch kzal daar ma niks over zegge zeker* wa is dan volgen ulle het perfecte land en ge moe ni nederland zegge want dan krijg ek iet
|
Ierland is kut. :)
|
Citaat:
|
De oorlog die woedt in het land,
komt niet van de lands hand, doch was schuldig geen grond, aan in wat haar bestond, valt ook goéd door de mand! |
Citaat:
En ik heb maar 1 maag, maar anders rijmde het niet meer. Engels met een Iers accent, Gesproken door een knappe vent, Vind ik overigens lang niet slecht, Dat is wel leuk, ja echt :) |
amai allemaal dichters ier
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het enige leuke aan Ierland vind ik de whiskey. :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]Machiavelli schreef op 05-12-2003 @ 16:14:
[B]Ik hanteer nog steeds de ABN regelingen en als je op een Nederlands forum zit heb je de beleefdheid maar om normaal te doen. ik mag toch zelf schrijve hoe dak wil of mag da ook ni van u ABN regelinge |
[QUOTE]chipie1160 schreef op 05-12-2003 @ 16:16:
Citaat:
|
hoe volwassen want zo prebeerde toch eel den tijd over te kome
|
Citaat:
|
yah whatever , not listenig en don't give a da zijn de enigste 3 dinge dak te zegge heb
|
Citaat:
|
Mag ik u allen verzoeken weer ontopic te gaan? :rolleyes: :)
|
Citaat:
Sorry, ik kon het niet laten. |
Ja, ik vind Ierland leuk. Ze hebben een gave berg die ik binnen niet al te lange tijd wil gaan beklimmen, ik heb een tijdje Iers-Gaelic geleerd, ik vind de taal mooi, het landschap is mooi, en de mensen boeien me niet dus of ze ongastvrij zijn en zich laten leiden door geloof zal me een worst wezen.
|
Ik vind de taal die ze spreken wel cool, van het land weet ik niet zo veel.
|
Jeee ik ben deels Iers... <3 :o
Ierland is zo'n relaxed land, lekker rustig.. ik kan er helemaal bijkomen :) |
Citaat:
|
Allez chipie1160, zijt gij nen Vlaming precies?
|
Neuh, het regent er te veel.
|
Citaat:
|
ik ben zelf iers
|
May God Save Ireland My Friend ,
ik vind ierland wel vet land en leuk accent :cool: |
lol @ Machiavelli (Y)
|
Citaat: