Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   waarom bestaat dit niet (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=681711)

IloveTECHNO 05-12-2003 15:32

waarom bestaat dit niet

Ik vind veel spellen leuk en sommige zelfs erug goed maar ik mis 1 soort spel!!!

Een volledig interacties spel waarbij je alles kan doen wat je maar wilt!!!!

Voorbeeld:

Je laad een stad bijv. haarlem
Je begint op straat en jat een auto en rijdt er de bowling mee binnen. Dan loop je naar school, gaat naar binnen gaat een lokaal binnen en slaap je kutste leraar verrot en gooid hem uit het raam!

Ik bedoel dus, je kan alles real-time doen!!!
Alles zonder spel element, je zou alleen punten bijv. kunnen krijgen voor originaliteit!!!!

Waarom bestaat zoiets niet???? Ik bedoel, Je hebt nu supersnelle computers, dvd-rom dus wat houd zoiets tegen!???

Lijkt mij geweldig, enne het hoeft natuurlijk niet alleen geweldadig te zijn, maar gewoon, zoals je normaal leeft maar dan in een 3d wereld op de comp.

Hebben meer mensen deze ideeën ?????

Pleasz reactie (ook waarom het niet zou kunnen)

(zou volgens mij dé HIT van een jaar kunnen worden!!!)

(schijnbaar mag je ergens niet meer over discusieren als het een oude thread betreft :S)

overigens had ik vroeger op de basisschool zo een soort spel, moest je werken, je was doen, strijken, etc etc

sanderrr 05-12-2003 15:36

jaa ik heb ook al een tijd zitten denken waarom dat ( precies zelfde als wat je beschrijft) er niet is..lijkt me echt geweldig

morlock 05-12-2003 15:38

Zo'n game bestaat... en het heet real life....
:p

Gast, zet die pc van je eens uit en ga eens naar buiten.... daar vind je alles wat je in die zogenaamde 'game' van je wilt.

En daarnaast, ik dacht altijd dat games er juist waren om de realiteit eventjes te onvluchten, niet om die in het extreme a te bootsen ;)

S 05-12-2003 15:39

Ik denk dat dat zelfs voor de systemen die er nu zijn gewoon te groot wordt.

'I'he Prophet 05-12-2003 15:57

Citaat:

morlock schreef op 05-12-2003 @ 16:38:

Gast, zet die pc van je eens uit en ga eens naar buiten.... daar vind je alles wat je in die zogenaamde 'game' van je wilt.

En daarnaast, ik dacht altijd dat games er juist waren om de realiteit eventjes te onvluchten, niet om die in het extreme a te bootsen ;)

:) (y)

N00dles 05-12-2003 15:59

Citaat:

Kun je in reallife dan zomaar eventjes een bowlingbaan binnenrijden en dan droog weglopen om op school je leraar in elkaar te meppen? ;)

Maareh, nee, ik denk niet dat het mogelijk is. Morrowind is een game die nog aardig in de buurt komt qua omvang, maar omdat er dan gebouwen staan en dus veel meer geometrie is dan in de Morrowind-wereld, zullen de huidige computers het niet kunnen trekken, laat staan als alles real-time gebeurt :)

IloveTECHNO 05-12-2003 16:20

Citaat:

mooi, dus jij zet me nu aan om me leraar etc in elkaar te slaan, een auto te stelen etc ?

Blizz 05-12-2003 19:56

OMG waarom maak je nog zo'n topic, schrijf dan iig je eigen verhaaltje :x

Prime Evil 05-12-2003 21:35

Haha. Well, er zijn ook mensen die het moeten programmeren. Trouwens, zou Haarlem wel aanslaan :>

Dr0_ol 05-12-2003 22:02

GTA.. denk de eerste de beste als je leraar in.. sla m in elkaar... auto's.. jat er een.. stad... vervorm je gedachtes..

klaar...

Koen 05-12-2003 22:49

Ivm dit topic gaat deze dus dicht.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02.