![]() |
Welke forummers heb jij wel eens gespot en waar?
Helaas heb ik er zelf geeneen gespot,
dat vind ik echter niet echt rot. :D |
Ja, twee zelfs.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar op dit moment, gaat dat niet nee, want de mens is er niet klaar voor, en we moeten niemand dwingen hoor! |
Ja. Twee zelfs.
|
Citaat:
Machiavelli: Ja (...). :confused: |
Citaat:
|
Nee.. Ik niet. Ben nieuw en xou niet weten waarom ik dat zo geweldig zou vinden.. :confused:
|
Citaat:
|
1 in ieder geval: Basbase
En waarschijnlijk nog een: Angel Beiden op school. |
Citaat:
|
Roos in R'dam
nare man Utrecht / Gouda McCaine Utrecht Leonoor Gouda / R'dam / Utrecht iamcj R'dam / Utrecht ekki / R'dam crazyjaap / R'dam StoneFace Gouda / Utrecht PFf, dit wordt zo'n wie heb je allemaal gezien lijstje, word me te lang, dus ik maak hem lekker niet af :p |
..:::PieP:::..
DiSiLLUSiON Hou `m Hard |
Citaat:
|
uhmz...ik moet nare wel es gezien hebben, dat kan niet anders
en verder de meeste punkers enzo wel en een aantal alto nijmegen e.o. mensen... |
Mickael zie ik met regelmaat
Dan spreken we af in t cafe zo savondslaat Ook optima en mcmadj heb ik ooit gezien maar dat is alweer een tijd geleden, een jaar of tien :p |
Jakkiebakkie, vanmiddag nog! :rolleyes:
Oh ja, in Bergen op Zoom :p |
Ik denk niet dat er mensen zijn die mij ook graag willen zien..... :(
|
'K heb d'r eentje gespot (heeel vaak zelfs) Ik zit zo'n 25 lesuren per week bij Telluriet in de klas...
|
Ik heb perseus wel vaak gespot. Gemiddeld 5 keer per week. (ik zit bij hem op school en zie hem elke pauze :p )
|
Woensdag nare man opt station in Nijmegen, en gister bij n concert nog een zooi en ik zie birthmark ook heel vaak.
|
Escapism - meerdere malen
|
ik ben alleen nog maar gespot voor zover ik weet :o
|
Uhm, drie, geloof ik.
|
GiFkOnIjN en zn broer zaten bij mij op de basisschool:)
|
GND86: op school
|
ieyor plus vriend op utrecht en op lowlands. Op lowlands gewoon gigantisch veel mensen
jessiej plus vriend in lage vuursche loontjuh en dr vriend te vaak in baarn |
Geen een.
|
ben er vast een heleboel vergeten, maar -
op alfabet: a new nose - concerten / meeting adrenaline - meetings / stad aepie - meeting amnesjan - concert athell - meeting biep - meeting / concert birthmark - concert black bird - meeting black rainbow - meetings / stad black sugar - meeting bruce - concert ce-el-wan - concert cemetaryslut - dread chaos - meeting danique - festivals darkstar - concert ddeftones - festival / school dusjcrib - meeting effeks - concerten / meeting epd - meetings erikz - concert escapism - stad firefly - meetings / concerten / zomaar flindertje - bij haar op school freakinaround - meeting freakjuh - meetings glow - concert harrie84 - concerten ieyor - meeting killermachine85 - concerten mortischa - concerten muckymouse - stad muizzz - meeting muziekvlinder - concert nebuchadnezzar - meeting otherside - concerten paranoide - meetings / stad pharmacon - meetings / concert / zomaar pruttelpot - concerten queen klazina wok - overal :) rebirth of cool - concerten roxane - concert roxy - concerten rxqueen - concert simple creed - school skinless - concert ssjpan - meetings stp - meeting / concerten tax - concerten the exploding boy - dreads ufke - meeting / concert weezzz - overal :) wim wok - concert / stad wolterb - school xzeon - meeting 'I'he prophet - meeting / concert 86 dagreed - meeting / concerten met dank aan de ledenlijst @ fotoboek |
-Azaziel
-Morgan -Qimm -N00dles -*burning water* -Cosmo kramer Hmmm, thats it , I guess. |
enema abortion, Groningen
STP, Groningen Rebirth of Cool, Groningen |
niemand
|
- albundy - bloempjuh - crazyellow - floow - greeneyegrl - het dappere meisje - iwwein - James_25cm_Bond - joris - ladyoftheflowers - knijtert! - maartenlof - marcade - mazemouse - minni - mystically - nothing - pessimistje - remqo - schaapjuh - sorbet - soullar - supervixen - *~*SuSHiJoW*~* - testout.com - Woestijnpinguin - wolterb - xtuv Alle forummers die ik de afgelopen paar maanden gemeet/gespot heb. |
oO0Marit0Oo
al TE vaak..ze zit bij mij in de klas :p :rolleyes: |
Citaat:
mijn lijstje: -a new nose -harrie84 -sooz -weezzz -biep -~(S-|-)2v!lL~ -86dagreed -ce-el-wan -roxanne -gifkonijn -cerberus -EPD -vakje27 -roxy -freakjuh -facethetruth -mrs. jesus volgens mij is dit het. ontmoet via concerten of via mn vriend (zijn vrienden) |
Jullie hebben mij ook allemaal al heel vaak gespot.. alleen weten jullie het niet :o
|
Citaat:
JiM bEn jAIj Et? KoU vaN jE JiM XxXXxxXx MIjh |
Citaat:
:D JIM! Homo! :nono: Sorry.... Ik kon het niet laten.... |
Ik heb vorige week de welberuchte Evito gespot :D
Op station Duivendrecht, toen ik op het perron stond te wachten. Plots zag ik m zitten achterin een coupé, van de trein Schiphol-Enschede. :) |
Citaat:
|
enschedeee?
Wie...wat waar?!?! Enschede ruledddd |
Iedereen. :)
|
Citaat:
|
Geen idee. De forummer die de grootste kans heeft om
door mij gespot te worden is Marcade geloof ik. ;) |
eris / o.a. op school
EternalDarkness / o.a. op school mainsupreme / o.a. op school Noe / albert heijn, stad :p nare man / kroeg ShadowX / o.a. stad |
Citaat:
|
Ik ga er vanuit dat spotten hier betekent: gezien hebben zonder dat ze het zelf in de gaten hebben. Als ik alle mensen moet opsommen die ik ooit gemeet heb ben ik weer een halfuur verder.
Ik heb Glow (toch? :o) wel eens gezien, hij mij ook (meermalen overigens, in trein en op de uni). NielZ schijnt mij wel eens gezien te hebben, ik hem ook maar realiseerde me toen niet dat hij het was. Roxy heeft mij wel eens gezien, ik haar vast ook wel maar niet bewust. Little nemo móet ik wel een aantal keer gezien hebben aangezien wel allebei rechten studeren aan dezelfde faculteit. Verder heb ik FA wel een paar keer gespot op het station in Zutphen. (Argh. :D) |
Citaat:
Heb jij ook zo'n coole rode draaipen? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |