Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   (oldschool) Adidas jasjes :) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=68180)

Bienie 25-04-2002 13:45

(oldschool) Adidas jasjes :)

Wat vinden jullie van die jasjes van Adidas ?
Ik vind ze echt superkoel :)

Ik wil er zelf ook graag eentje, ik heb het hele waterlooplein al 2 keer afgezocht maar nog geen mooie gevonden in ongeveer mijn maat :( Nwah, ik blijf zoeken :), weet iemand trouwens nog andere plaatsen waar ze te koop zijn... ?

Triloxigen 25-04-2002 13:52

euhm, plaatje?

LeRatLuciano 25-04-2002 13:54

veel merken maken ook gewoon dat soort jasjes

volgens mij zag ik ook zoiets liggen bij de H&M en eentje van Carhartt

maar echt old skool is natuurlijk adidas.:confused:

suc6

Rat

S 25-04-2002 14:19

Die heb je ook van Gsus en Evisu. Wel aardig. Mwoah.

kaleidoscope 25-04-2002 14:29

Moet je even wachten op *Nancyboy* die heeft de grootste adijasjes collectie vant forum geloof ik :)

Ik heb er zelf ook een aantal met als pronkstuk mn knalgroene jasje met zwarte strepen..woei :)
Ik heb ze gewoon vant waterlooplein en 1 van een 2e handz zaakje..je loopt er meestal gewoon tegenaan,als ik zoek vind ik ze nooit.

bertbart 25-04-2002 14:37

Citaat:

Bienie schreef:
Ik wil er zelf ook graag eentje, ik heb het hele waterlooplein al 2 keer afgezocht maar nog geen mooie gevonden in ongeveer mijn maat :( Nwah, ik blijf zoeken :), weet iemand trouwens nog andere plaatsen waar ze te koop zijn... ?
Ik heb die van mij vorige week donderdag bij de chill out in rotterdam gekocht. Zelf ben ik ook over het waterlooplein geweest een paar jaar terug, maar daar kon ik ook niet echt mooie vinden. Ze waren helemaal faal en versleten ed. Maar aan de andere kant zijn die ook weer leuker, omdat er vaak nog een opdruk van een vage voetbalclub opstaat ed...

kaleidoscope 25-04-2002 14:41

Citaat:

bertbart schreef:

Ik heb die van mij vorige week donderdag bij de chill out in rotterdam gekocht. Zelf ben ik ook over het waterlooplein geweest een paar jaar terug, maar daar kon ik ook niet echt mooie vinden. Ze waren helemaal faal en versleten ed. Maar aan de andere kant zijn die ook weer leuker, omdat er vaak nog een opdruk van een vage voetbalclub opstaat ed...

Ow dat was bij mij helemaal niet zo,dr is 1 kraampje opt walo,en daar hebben ze heel veel puma en adijasjes en die zijn vaak nog heel mooi...en duur want ze kosten iets van 70 piek ofzo.

eztah 25-04-2002 14:46

Citaat:

CemetarySlut schreef:

Ow dat was bij mij helemaal niet zo,dr is 1 kraampje opt walo,en daar hebben ze heel veel puma en adijasjes en die zijn vaak nog heel mooi...en duur want ze kosten iets van 70 piek ofzo.

Ja, das het probleem:(

kaleidoscope 25-04-2002 14:48

Citaat:

eztah schreef:

Ja, das het probleem:(

Juah ik vind het ook echt een ruk-prijs...slaat werkelijk nergens op,gros van die jasjes is 2ehands alleen ze zijn even duur als die in de winkel bij wijze van spreken :(
Toen ik aan de eigenaar van dat kraampje vroeg waarom dat was zei die dat dat was omdat er nog maar weinig jasjes zijn maar veel vraag naar.

Bienie 25-04-2002 17:35

Citaat:

McLaren schreef:
euhm, plaatje?
Nwah ik kan ff geen plaatje vinden, maar het zijn gewoon van die trainingsjasjes van een aantal jaar geleden...als je een adidas neemt heb je dan 3 strepen op de mouw :)
Die van Puma zijn trouwens ook wel mooi :)

gentleman 25-04-2002 17:37

vulgair

Black Sugar 25-04-2002 17:37

http://communities.msn.nl/_Secure/0O...et-bubbels.bmp
zoiets maar dan van adidas?

Damn, wat doe ik verkeerd met de foto, is dat veranderd?

Bienie 25-04-2002 17:38

Citaat:

Black Sugar schreef:
http://communities.msn.nl/_Secure/0O...et-bubbels.bmp
zoiets maar dan van adidas?

Damn, wat doe ik verkeerd met de foto, is dat veranderd?

Ik zie alleen maar tekens :D

Black Sugar 25-04-2002 17:42

Citaat:

Bienie schreef:

Ik zie alleen maar tekens :D

Daarom juist. [IMG]hier de tekst plakken die je krijgt al je met je rechtermuisknop druk op de foto op internet en dan die tekst onder eigenschappen, nouja zoals ik het altijd heb gedaan en het altijd werkte[/IMG] Waaron werkt dat nu niet meer?

*Nancyboy* 25-04-2002 18:22

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Moet je even wachten op *Nancyboy* die heeft de grootste adijasjes collectie vant forum geloof ik :)

dankudanku, ik dacht al dat iedereen mij vergeten was :) maar idd ik "had" de grootste collectie denk ik maar ik heb er vorig jaar veel van verkocht en kwijtgeraakt weggeven etc, ik heb er nu nog maar 3, oranje met blauwe strepen, blauw met wit, en nog een blauw met wit, ik heb alle toch niet zo lekker grote weggedaan.

maar ze blijven heerschen, ik vind alleen jammer dat de mensen toen blijkelijk veel kleiner waren want er zijn echt zo weining in mijn maat te vinden.

Shadow Of Death 25-04-2002 19:20

*wil diej oowk nog altijd heel graag*

kannik nooit vinde.. de paar keer da ik in amsterdam was en naar waterlooplein ging, was waterlooplein geslote :mad:.. en verder nergens te vinden..

bertbart 25-04-2002 19:43

Citaat:

CemetarySlut schreef:

owww... zou best kunnen hoor... Maar het was ook weer 3 à 4 jaar terug dat ik daar naar op bezoek ging. Ik kwam daar echt een heleboel kraampjes tegen die van die oude jasjes verkochten. Maar dat je ze nu ook nieuw kan krijgen, vind ik wel beter:)

Blubje 26-04-2002 12:17

whhaa die zijn zo koel :) ja bij ons heb je zoown jaren '60 2e hands winkeltje hebben jullie vast ook wel ergus ga daar s kijken zou k zeggen? naja suc6 :) en anders koop je gewoon een te grote/kleine :p

freakjuh 26-04-2002 12:25

Citaat:

Black Sugar schreef:

Daarom juist. [IMG]hier de tekst plakken die je krijgt al je met je rechtermuisknop druk op de foto op internet en dan die tekst onder eigenschappen, nouja zoals ik het altijd heb gedaan en het altijd werkte[/IMG] Waaron werkt dat nu niet meer?

communities doen et nooit hiero tog??

nina* 26-04-2002 17:42

die vind ik egt zo leuk..wil er wel 1 hebben maar hier in de buurt heb ik ze nog niet gezien

de 26-04-2002 18:56

llelijk

italianboy 27-04-2002 09:22

foto had ik een tijd geleden gemaakt voor een kledingtopic, dit soort vestjes bedoel je neem ik aan>

dit is een fred perry

http://www.endoria.net/upload/index.php/2289667902

De Ideale Schoonzoon 27-04-2002 10:43

jah, zulke jasjes zijn duidelijk vet, als iemand weet waar je die kan halen... geef het ff door !!!

Wim Wok 27-04-2002 18:17

bij de adidas winkel in de kalverstraat hebben ze wel...ik heb iig n hele doope gele met bruine strepen gezien, maar weet nie of ze veel daar hebbe...naja...doeidoei xx

Piccola 27-04-2002 18:31

Die dingen zijn echt super gaaf!!! (y)

grelifannetje 27-04-2002 18:34

de Fish&chips in antwerpen, eerste verdieping, een hele zooi echt de HELE verzameling...wel duur :mad:

p-chez 27-04-2002 19:57

Hij bedoeld denk ik die Brainpower en TooTall aanhebben op de volgende foto ;) :

http://www.mcbrainpower.nl/img/galle...ery2foto06.jpg

kon zo snel geen andere vinden, en ik had gezien dat zij er op deze foto zo een aanhebben laatst ;)

Mortischa 27-04-2002 20:05

ik had een hele moooie lichtblauwe puma maar een kutwijf van school heeft die gejat... :mad:

Black Sugar 28-04-2002 18:03

Citaat:

freakjuh schreef:

communities doen et nooit hiero tog??

Eerst altijd wel maargoed nu dus niet meer.

Roos 28-04-2002 19:19

Ik vind ze eigenlijk wel gaaf :o

Ik zag een meisje in de stad die er een had, je kan het leuk combineren met een lichte spijkerbroek en instappertjes of All Stars.

Waar kan je dat kopen in Rotterdam? Funky house misschien?

de 28-04-2002 19:31

Citaat:

rosi schreef:

Ik zag een meisje in de stad die er een had, je kan het leuk combineren met een lichte spijkerbroek en instappertjes of All Stars.

of misschien bij de chill out (van horen zeggen)

bertbart 28-04-2002 20:24

Citaat:

de schreef:

of misschien bij de chill out (van horen zeggen)

ja, bij de chill out in rotterdam, daar heb ik die van mij ook vandaan...
en rosi, zo'n jasje staat inderdaad erg goed bij all stars...

*Nancyboy* 28-04-2002 20:27

jammer dat al t leuke tegenwoordig mode moet worden

~blue christal~ 28-04-2002 20:52

Citaat:

*Nancyboy* schreef:
jammer dat al t leuke tegenwoordig mode moet worden
Dat is ook maar tijdelijk, je kan het toch gewoon door blijven dragen. Na een tijdje is die hype weer over en zal iedereen (owkeej das overdreven) je raar aankijken dat je er nog in loopt.
Ik vind ze zelf bij de weg wel erg leuk. Ik heb een rode met witte streepjes. Niet zo'n bijzondere dus, ik had laatst wel een erg koele gezien, maahjah toen wassik blut.

Scarlett 28-04-2002 20:58

Citaat:

rosi schreef:

Funkiehouse niet, Chill Out volgens mij ook niet, tenminste, niet in een redelijk normale maat. Ik weet eigenlijk alleen maar tweedehands winkels die ze verkopen in R'dam, en dan moet je naar de Meent/Nieuwe/Oude Binnenweg. Maar ik weet niet of je dat wilt..

Punk-O-Rama 28-04-2002 21:30

Ik vind ze cool, heb er zelf 3, 2 van't waterlooplein en 1 van de roxy :)

maar 28-04-2002 21:38

Ik heb er geen en ik wil er geen

Gwen. 29-04-2002 10:15

Kijk eens bij Episode

PiNoW 29-04-2002 10:32

ik ga er ook nog een kopen, kga deze vakantie nog wel een keer naar amsterdam dus..

Scarlett 29-04-2002 10:36

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Kijk eens bij Episode
Daar hebben ze geen goeie maten, of wel? :(

freakjuh 29-04-2002 12:17

hmpff ik heb wel van dat soort vessies, nie van adidas...zijn wel mooi en zitten lekker (y)

Evergreen 29-04-2002 12:23

Ik ben ook op zoek ja.. die van de H&M was wel ok, had ik aanvankelijk ook gekocht, maar die zat net te klein. De wat grotere was weer te wijd. Ik ben nog steeds aan het zoeken en ooit zal ik slagen!

SiDEkiCK 30-04-2002 21:27

ik heb dr ene
van het waterlooplein
rood met witte strepen.. :)

Just-A Skater 01-05-2002 08:02

Citaat:

Jewel schreef:

Funkiehouse niet, Chill Out volgens mij ook niet, tenminste, niet in een redelijk normale maat. Ik weet eigenlijk alleen maar tweedehands winkels die ze verkopen in R'dam, en dan moet je naar de Meent/Nieuwe/Oude Binnenweg. Maar ik weet niet of je dat wilt..

hmm ok dan...*gaat gelijk naar de stad....*

PS kwil dara wel heen zitte allemaal kicke mensen daaro :)

Shadow Of Death 01-05-2002 08:15

Citaat:

Wim Wok schreef:
bij de adidas winkel in de kalverstraat hebben ze wel...ik heb iig n hele doope gele met bruine strepen gezien, maar weet nie of ze veel daar hebbe...naja...doeidoei xx
kheb daar tijd trug heel die winkel afgezocht naar van diej jasjes.. en kon der geen vinde.. :((n)

J-roen 01-05-2002 10:05

E-bay duitsland heeft ze nog wel ;) die Original 80er Adidas Breakdance Trainingsjacke :)

http://abacus.sj.ipixmedia.com/abc/M...4f8bb5/i-1.JPG

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...725908103#DESC

kaleidoscope 01-05-2002 14:20

Kep weer een nieuwe,een lichtblauwe met knalgele strepen.
Vandaag gekocht op waterlooplein samen met ais (Mortischa, voor de leken onder ons :p),20 euro wassie maar :)

Gwen. 01-05-2002 18:10

Citaat:

Jewel schreef:

Daar hebben ze geen goeie maten, of wel? :(

Wat zijn goede maten?

maria 01-05-2002 18:47

Citaat:

Mortischa schreef:
ik had een hele moooie lichtblauwe puma maar een kutwijf van school heeft die gejat... :mad:
gewoon terugjatten

ik heb er trouwens ook 1, gewoon standaard blauw met witte strepen, volgende week ga ik weer naar amsterdam dus misschien dak nog een leuke tegenkom

MCH 02-05-2002 06:51

http://www.robbiewilliams-online.com.../q_july00l.jpg

Ze zijn vet :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.