![]() |
Verschil tussen dronken en stoned
Misschien is het moeilijk om aan te geven, maar wat is het verschil tussen stom-dronken en knetter-stoned?
Ik heb vroeger regelmatig geblowd, maar ben dr mee gestopt Drinken doe ik nu nog steeds maar hoe ik het moet omschrijven als ik ladder-zat ben vind ik lastig Wat vinden jullie?! |
tsjaa, altijd lastig een gevoel omschrijven
|
dronken = waus
stoned = relaxt |
Als ik dronken ben, ben ik altijd enorm aanwezig (alsof dat anders niet is :D), heb veel meer lef en ga te veel dingen vertellen die ik eigenlijk voor mezelf moet houden.
Als ik stoned ben, vind ik alles wel prettig en alles is wel leuk zo en zwijgen is cool en muziek is chillen en laat mij maar rustig hangen... :D zo ongeveer... |
Bij stoned ga je je veel meer op gedachtes concentreren, en die uitwerken, je kan iets helderder nadenken. Je kan nog redelijk normaal doen, terwijl bij dronken je allemaal vage dingen doet zonder dat je het doorhebt
|
nooit geprobeerd, maar vaak is het zo dat dronken mensen nogal actief worden en mensen die stoned zijn nogal niet actief worden... :s
|
raar:|
als ik dronken ben, heb ik het gevoel dat ik echt nodig op de grond moet gaan liggen en dat ik het liefst dood wil gaan:| ben dus dan uitermate moe. Maar ik doe wel dingen die ik normaal nooit zou doen:P |
Citaat:
|
als ik dronken ben wil ik meer bier
als ik stoned ben wil ik ook bier zo.....simpel toch? |
Als je dronken bent verlies je controle over vooral je lichaal, je gaat waggelen(of hoe je dat ook mag schrijven :confused: ) gaat lallen onzin praaten, springen, en vooral nog meer drinken, net zo lang tot het op is of dat je in slaap valt(andere gaan kotsen:S)
Als je stoned bent ga je gewoon rustig voor je uit kijken, lekker muziek luisteren, een vreetkick krijgen, naar de suppermarkt lopen om microwave hot dogs en magnums te halen, gaat weer naar huis, krijgt een lachkick, draait een joint, en herhaalt dit net zolang tot er iets tussen komt, En ja birtmark, op een of andere manier wil je in bijde gevallen bier, maar das bijna altijd zo, alleen als je 's ochtends om 7.00 achter je pc zit met een keelontsteking heb je er wat minder trek in, maar anders altijd :o |
Citaat:
|
stom-dronken en knetter-stoned
stom-dronken, lig ik met me kop op de bar met een halve bier voor me zo ongeveer half knock out knetter-stoned, hang ik in een stoel half in slaap dus ja, eigenlijk hetzelfde. en gelukkig ben ik het beide nooit! |
Citaat:
Ligt er maar net aan hoe het valt... Wiet kan verschillende uitwerkingen op me hebben; filosofisch, melig, lui, onverschillig et cetera.... |
Alcohol maakt mensen dom en primitief( wat toch wel erg fijn kan zijn)
THC maakt filosofen van mensen( waar ik nu helemaal para van word als ik blow) |
ja duh als je gewoon blauw of aangeschoten ben word je actief van drank. Maar als je stront lazerus ben flikker je in slaap. Uiteraard
En ja verder wat al gezegt is he... Ik word niet zo filosofisch van wiet....nee ik lijk dan wel een kind van 10 en lul echt op ivbo niveau....nouja niet altijd, maar zo af en toe..'. of dan zegt iemand pindakaas en dan zeg ik: WHAHHAHAH als ik puur rook ken ik nog wel us veeel van gaan lullen. Maar ken ook af en toe in mezelf gekeerd raken. tja tis allemaaal zoooo moeilijk,. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Man,
als je dronken bent loop je niet echt straight meer en als je stoned bent lopen je ogen alleen maar een beetje rood aan en krijg je een super droge bek!!!! |
zolang je maar niet en dronken en stoned bent...
|
Citaat:
|
als ik knetter-dronken ben dan doe ik pogingen tot dreft drinken,of baksteenduiken,of ga ik al men saffen uitdelen of val ver in der pot enz...mijn fantasie gaat boven 300% en ik vergeet nix van wat ik heb gedaan
als ik ladder-stoned ben dan zie ik alles scheef of hebben verkeersborden haar of bij't dansen zweef ik precies,ik heb het gevoel dat alles veel trager gaat(ik inclusief)enz,mijn fantasie gaat boven 200%,ik vergeet nix vanwat ik heb gedaan,maar daarna wil ik soms eens iets zeggen en vergeet ik het direkt weer(kkan't nie goed uitleggen) mijn fantasie is in gewone omstandigheden al op hoog niveau maarja,da's een detail :D :rolleyes: |
Het forum telt 37.160 leden. Op dit moment bezoeken 69 mensen het forum, waarvan 12 gast(en).
Het record aantal gebruikers was 530 op 19-05-2003 om 18:02. |
Citaat:
|
hehe stoned doe maar
|
als je dronken ben wil je liggen en niks doen, als het erg is lucht overgeven erg op! als je stoned ben wil je op de bank chillen, eten drinken en muziek luisteren. dronken zijn is klote, stoned zijn is lekker!
|
Ik zuip niet :/
Ben ook nog nooit, maar ook echt nooit, goed dronken geweest... Wel van "ik ben wazig", maar niet dat ik de volgende ochtend een kater van het zuipen had.. Ik blow em anders wel gèr :p Kan je in principe dus ook niet goed helpen, maar ik zal het proberen ;) Zoals al eerder gezegd, dronken = hyperactief, lichte controle over het lichaam en stoned = rustig, stilte om je heen willen hebben.. |
dude je weet niet wat je mist hehe
|
hehe wazig topic trouwens
|
wat is het verschil tussen dronken en stoned?
wtf wat is het verschil tussen fietsen en lopen |
hehe idd. mooie vergelijking.
|
Citaat:
|
er zit wel degelijk verschil tussen stoned en dronken. maar je bent te wasted om de volgende ochtend te herinneren wat het verschil is
|
ja natuurlijk zit er verschil tussen dronken en stoned
wat is het verschil tussen vrolijk en verdrietig ? |
met alchohol vergeet je meer dingen lijkt het daarna alsof het niet echt is gebeurd
als je stoned bent dan lijkt het daarna wel alsof het echt is gebeurd het is ook waziger met kleuren en geluid enzo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06. |