![]() |
Goede voornemens?
Heb jij al goede voornemens voor 2004? Stop je met roken, drinken of blowen, of heb je besloten dit jaar je huiswerk écht te maken? Vertel het in dit topic... :)
|
Nee, ik doe niet aan goede voornemens
|
Stoppen met dierlijke producten gebruiken.
Nu m'n ouders nog 'inlichten'... |
Ik denk het niet.
|
Ja, die die ik nog over heb van vorig jaar. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op veler verzoek masturberen met de hond
Vaker schreeuwen in de vergaderzaal Die voornemengenerators van tegenwoordig :confused: Ontopic: Nee. |
Citaat:
|
Citaat:
ehm sorry heb geen tips ik ben pas anderhalf jaar veganist maar ik kan me niet meer zo goed herinneren hoe dat ging...ik denk dat ik gewoon zei dat ik gíng stoppen ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
"ik wil eigenlijk wel helemaal stoppen met melk enzo" beetje vaag blijven! |
gestopt met nagelbijten :D
heb al witte randjes, ben er heel trots op want ik bijt al mijn hele leven op m'n nagels. maar nu ben ik echt gestopt. en ik ga het volhouden ook :cool: |
Niet meer te overhaast grapjes vertellen in het warenhuis.
Wat vaker alcohol consumeren voor het slapengaan. Wat meer mijn partner bedriegen voor het slapengaan. Wat minder vet eten op ´t werk. Eens beginnen met de baas spelen voor het slapengaan. Sneller achterdochtig zijn in de buurt. Sneller hulpbehoevenden helpen in de sportvereniging. Eens beginnen met mensen uitlachen in de auto. Sneller internetten in de ochtend. |
Dit is een mooi topic voor het Kerst en Oud & Nieuw forum dat er zeker gaat komen. :cool:
|
Ja: slagen voor m'n examen :)
|
Afvallen
maar dat zeg ik elke maand |
Een communistische revolutie organiseren in Den Haag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoewel het als compliment bedoeld is waarschijnlijk, vinden meisjes dat niet zo leuk om te horen, meestal :D (het tweede deel van je zin tenminste) |
Citaat:
|
Citaat:
:mad: Stil nou! ;) |
Citaat:
|
Heel subtiel, Negrotiator. :D Als je wil neuken moet je dat altijd romantisch uitdrukken, zodat de vrouwen erin trappen. (y) Tenzij ze tamelijk gedrogeerd zijn uiteraard...
|
Kenjirro ten huwelijk vragen, dan kunnen we perseus adopteren. :cool:
|
Wat zijn jullie toch lief! :o :D :) :)
*is gelukkig* Valt 'het' dan trouwens niet onder incest? |
Leuk hoor die aandacht, maar is niet nodig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stoppen met roken omda het noodzakelijk is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry ik val niet op jongens :o |
Citaat:
|
Citaat:
maar kben al getrouwd met iemand anders :o |
*onderdrukt tranen tijdens het chips kanen* :(
Wat een briljante John de Mol-uitvoering (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn goede voornemen is dat ik Oud&Nieuw niet nodig heb om goede voornemens te maken. (y)
|
het autorijbewijs halen (scooter is altijd zo koud :p )
|
Ik doe niet aan goede voornemens. Vind het vrij dom om te zeggen vanaf dan ga ik dat wel of niet doen. Als je zoiets wil kan je er beter meteen mee beginnen.
|
Ik vind goede voornemens voor een nieuw jaar goedkoop en doe er daarom uit principe niet aan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |