![]() |
Red Hot Chili Peppers
Hey people!
De rhcp komen weer naar Nederland! Op 16 juni 2004 naar de Amsterdam Arena om precies te zijn. Weet er iemand toevallig of ze ook nog op andere plaatsen spelen, Utrecht ofzo? En wie gaat er heen? |
wat gaat het kosten?
|
Citaat:
Maar ik zou er niet van opkijken als ze 50 of zelfs 60 euro waren. Wacht maar af, ik durf te wedden dat het niet of net onder de 40 is. Maarja, zoals altijd, aanwezig. |
Ik ben in maart geweest, dat was wel superkoel :cool: (y)
En ik las dat ze ook op rock am ring spelen, dus wie weet ook nog wel een ander festival rond die tijd :) |
jaaaaaaaaaaaa, rode peper is lekker (y)
|
heel misschien
maar kvin dat nieuwe nummer maar pruts |
Red Hot Chili Peppers + support acts
Amsterdam ArenA, Amsterdam Z.O. Woensdag 16 juni Entree: Euro 45, - / Euro 42, - / Euro 39, - / Euro 36, -(excl. servicekosten) Deuren open: 17.00 uur Aanvang: 19.00 uur Einde: 23.15 uur mjah, zeker dat ik daar heen ga :) |
ik denk niet dat ik er heen ga. uik vind het een gode band, maar live trekt het me totaal niet eigenlijk. ben wel benieuwd wie die support acts dan zijn
|
Ze zijn life wel ok, alleen niet als t geluid bagger is afgesteld (weer Werchter ja). We zijn gewoon eerder weggegaan en het schijnt dat ze erna nog ff gestopt zijn met spelen omdat het niet meer te doen was...
|
de band is goed live, maar de zang laat vaak te wensen over :s
|
Daar hebben we bitter weinig over kunnen oordelen, het geluid was zo kut afgesteld dat de zang gewoon niet boven de muziek uitkwam en de muziek was soms zelfs amper te herkennen. Vandaar dat we het chagrijnig zijn afgetrapt.
Best wel shit eigenlijk :| |
Tsja. als ik geld heb ben ik er dan wel weer, vond het vorige keer leuk en het is nou eenmaal de band die ik het langst even leuk vind.
|
Nah. Wordt me te duur...heb ze al gezien in ahoy in maart...erg gaaf maar om nou nog een keer een belachelijk bedrag te gaan neertellen..nee, dank je.
|
Als ik geld heb ga ik.
|
hmmz, life is dat nieuwe nummer (Fortune Faded) hartstikke gaaf. dat speelden ze 2 jaar terug in Utrecht.
Anyway, op een of andere radio muzieksite kun je tickets winnen voor Amsterdam Arena. :) |
grmbl vin et te duur
|
Citaat:
|
Ja daar zou ik wel eens heen moeten gaan :)
Alleen het duurt nog twee maanden tot ik genoeg geld heb en dan is het tuurlijk al uitverkocht :( |
1. niet leuk
2. saai 3. eentonig ze hadden zich beter the monotones kunnen noemen doei |
p.s ik heb blood sugar sex magik en californication wel thuis liggen dus :o
|
Ik vind ze toch wel vet maar ik heb een hekel aan grote hallen.
|
Citaat:
|
kzie ze wel op RAR
|
Wow vet (Y)
khoop dat ik erheen kan |
goed voor je
|
veels te duur.
|
Citaat:
Ik ga volgende week iig wel een kaartje kopen. :) |
Ik vind ze echt goed! Ik zou er ook wel naartoe willen maar heb die week tentamens dus dat lijkt me niet zo´n goed idee.
|
Voor dat geld wat een concert kost koop ik liever hun cd's (y)
|
Ja, zeker wel.(y)
En de week daarna naar Metallica.:cool: |
Entree: Euro 45, - / Euro 42, - / Euro 39, - / Euro 36,-
:\ |
veel te duur.
|
the peppers zijn wel €100 waard.
alleen kweetnie of ik zoveel heb |
Citaat:
|
Citaat:
|
exo liefje, op tv is bijna alles live slecht:p
nee, ik heb ze, 2 jaar geleden ofzo (?), live in parijs gezien. met mn grote broertje, en toen vond ik het echt heel erg goed. ik zou best nog een keer willen gaan, maar ik heb ook last van geldproblemen ja... :( |
Citaat:
|
:D oooh, lijkt me wel tof en dan kan ik mn rode pepertjes broek aan met mn bijpassende rode pepertjes ketting! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
te duur en vrij weinig nummers die ik echt live zou willen horen...
|
live zijn ze nog best goed te doen vind ik, heb ze een keer gezien, maar het schijnt nogal per optreden te verschillen.
voor 45,- (excl servicekosten!) vind ik het wel wat veer gaan. voor het dubbele heb je een kaartje voor een driedaags-festival. (en in Deutschland hebben ze nog best wel eens goeie bands) als ik de lotto win, ga ik sowieso (en dan kan ik ook eindelijk naar Pinkpop en Rock am Ring in een jaar, maar dat terzijde) |
Hoera het gaat lukken! Morgen kaartjes bestellen :)
|
wat een prijs. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb ze 2 keer gezien en ze waren 2 keer kut. Dus ik ga daar niet nog een keer geld aan uitgeven. Ik luister wel naar de CD's, die zijn tenminste wel goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar kan ik kaarten bestellen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57. |