![]() |
schoonmoeder doet stom over mijn ratten..
mijn a.s. schoonmoeder heeft heel de tijd commentaar op mijn ratten..ze noemt ze ongedierte en zegt dat ze vies zijn..
wie weet er iets waar ik haar flink mee kan dissen? Ik bedoel dus dat ik met mijn woorden kan bewijzen dat het niet zo is! |
Citaat:
en ik ga dat verhaal niet aan haar vertellen..want dan denkt ze strax nog dat ik me iets van dr aantrek |
Citaat:
|
Citaat:
|
als ratten in riolen leven zijn ze vies (nog steeds lief maar toch vies) omdat ze ziektes mee dragen en die verspreiden. Jou ratten hebben die kans niet omdat ze constant binnen zijn. En ze zijn eigenlijk schone diertjes. Ze wassen zichzelf vaak (met speeksel maargoed :D). En ongedierte zijn ze al helemaal niet. Het zijn sterke beestjes die veel omstandigheden kunnen overwinnen. Maar omdat ze als ze in het wild leven ziektes verspreiden hebben veel mensen een verkeerd beeld over ze
|
Citaat:
volgens mij zijn ratten schoner dan honden, als je bedenkt dat honden graag door modder rollen en andere bruine substanties :p dus als ze ratten vies vind, moet ze honden nog viezer vinden, toch? (heeft ze een hond? ik hoop van wel :D) |
Iedereen zegt dat katten de schoonste huisdieren zijn omdat ze zichzelf heel vaak wassen enzo, maar onderzoek heeft uitgewezen dat (tamme!) ratten veel, en veel schoner en vooral hygiënischer zijn! Eens kijken of ze daar wat op te zeggen heeft :nono:
|
neem dit voorbeeld: mijn ratten poepen nooit in hun slaapplaats, ze hebben een eigen w.c. gecreëerd (tweede voerbakje dat in het hok hing), ze stinken bijna niet, en ze hebben in het hok een aparte poepplek.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Oftewel, van dit argument is het tegendeel bewezen. |
Citaat:
|
Citaat:
dat ze stinken is een afweermechanisme. ze zijn sociaal. en slim (reageren op naam, kunnen dingen onthouden) als dat niet afdoende is, tja...schoonmoeders |
Citaat:
|
Citaat:
en tja...daar hebben ze luchtverfrisser voor uitgevonden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb offtopic geblaat en vreselijk zinloze replies verwijderd, doe nu verder zoals het hierboven gebeurt, anders gaat het topic met een slotje moeten eindigen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13. |