![]() |
liefdesverdriet
Een zonnestraal, een heldere dag
Een roos en een vrolijke lach Het maanlicht, een fonkelende ster Het klinkt allemaal als geluk, maar waarom ligt dat zo ver Ik had het geluk gevonden, het was zo dicht bij mij Ik was verliefd, gelukkig met haar aan mijn zij We hadden lol, we lachten veel Ik droomde van de toekomst, een eigen huis, ons kleine kasteel Het was zo mooi, er kwam geen einde aan Behalve toen we die zaterdag naar de efteling zijn gegaan Wat een leuke dag had kunnen zijn Werd nu een dag van ellende en erg veel pijn We kregen ruzie, dat kan toch gebeuren, dat is heel normaal Ruzie maken we af en toe toch allemaal Maar door die ruzie is er aan ons samen een einde gekomen Dit kan toch niet, dit is een nachtmerry, het uitkomen van mijn engste dromen Helaas terugdraaien dat kan ik niet het verlies van mijn meisje doet mij zoveel verdriet Vrienden blijven? Dat zou ik wel willen, maar helaas, dat gaat niet meer Ze wil me niet meer kennen, oh mensen wat doet dit zeer Een mooie herinnering, dat is alles wat nog rest weg onze vriendschap, alles verpest Ik hoop dat onze (verloren) vriendschap toch alles zal overwinnen En dat we als vrienden opnieuw kunnen beginnen Lieverd, lieffie voor jou laat ik elke dag een traan Waarom, oh waarom is dit geluk van ons heengegaan zucht........ |
Knap hoor zoveel rijm... het is geen hoogstandje, maar het is geschreven uit je hart, dat weegt er voor mij vaak ruim tegenop. Het geeft veel gevoel weer, en het loopt er goed... ik zou zeggen sterkte en ik hoop dat de vriendschap sterk genoeg is...
|
Citaat:
bedankt, ik hoop ook dat de vriendschap alles overwint, ben alleen bang van niet. dit komt inderdaad recht uit mijn hart. |
Hey lieve Bas,
Ik weet hoe vreselijk veel verdriet je van dit alles hebt. Niets liever zou ik willen dan iets voor je doen. Maar helaas, ik kan niet kiezen tussen jullie. Beter gezegd, ik mág niet kiezen tussen jullie. 2 goeie mensen.. Ik hoop dat het over een tijdje weer beter met je zal gaan. Sterkte, liefs Michaela. |
he lieve mich,
je hoeft niet te kiezen, dat heb ik je ook nooit gevragen, ik hoop dat we gewoon op een leuke manier met elkaar kunnen blijven omgaan, liefs bas |
|
|
|
Citaat:
nou jah.. k vind het mooi hoor... bubaajz ps. hoop dat die vriendschap van jullie overwint strkt |
[QUOTE]*Norena* schreef:
[QUOTE]somebody special schreef: http://www.smilies.nl/sad/bluecry.gif *zwijgt* [/QUO |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |