![]() |
[TK] Justin Timberlake - Justified nog gesealed!
Aangeboden: Justin Timberlake - Justified NOG GESEALED
Prijs: 12,50 Originele cd, nieuw, met plastic er nog omheen. Cd is dus nooit gedraaid. Justin Timberlake "JUSTIFIED" Tracklist: Senorita Like I Love You (Oh No) What You Got Take It From Here Cry My A Rover Rock Your Body Nothin' Else Last Night Still On My Brain (And She Said) Take Me Now Might For Me Let's Take A Ride Never Again Voor 12,50 krijg je hem thuis opgestuurd. Doe geen moeite om te bieden, als je hem wilt mail me dan. |
Je ma deed een vruchteloze poging je muzikaal eens een andere richting op te sturen in verband met Sinterklaas, Dirk? http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=401251
|
Citaat:
Als je geinteresseerd bent kun je me ook mailen. ;) |
Norsk Arysk Black Metal!!
|
Citaat:
|
ik bied toch: 5 euro! (aangezien ik geen 12,50 er voor overheb)
|
Citaat:
hij = nieuw :s |
Die cd krijg je gratis bij verschillende hi abonnementen en prepays dus er zijn genoeg mensen die er vanaf willen. Denk daarbij de ' foute' sinterklaascadeautjes en 5 euro is niet eens zo gek
|
12,50 niet lager.
|
vind ik een mooie prijs. en die abonnementen waar je die cd bij krijgt, daar betaal je je het apezuur aan abonnementskosten
|
Als ie gesealed is kun je m toch gewoon ruilen :confused:
|
Niet als ie geen bon heeft?
|
Citaat:
|
Dat is inderdaad een goed idee! Dan ga ik naar de winkel waar hij het duurst is, freerecordsshop natuurlijk. Maar misschien verkopen ze daar niet gesealde versies.
|
je moet gewoon naar de winkel gaan waar ie gekocht is....
|
Citaat:
|
Ok. Dan lukt het niet ;).
|
Citaat:
|
'k wil em wel van je kopen mits je tot Nieuwjaar kan wachten met de transactie?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |