![]() |
Draag jij wijde broeken...?
Halloo, iedereen
Bij mij op school lopen heel veel mensjuhz met wijde broekiez enzow en ik ben voor muhzellef een beetjuh een onderzoekjuh aan het doen of mensen die broeken veel dragen..Dus draag je zelluf wijde broeken of uuuhm ken juh iemand die dat draagt.... Say it |
ik
bij mij op school dragen ze dat nie (de meisjes nie dan) |
Ik ben anti-wijde broeken...kutskaters.
|
Citaat:
|
never have, never will
|
Ik loop altijd met een hele stapel wijde broeken op m'n armen..
(eh ja ik heb ze ook wel vaak aan ..altijd eigenlijk ) |
Citaat:
:eek: |
Citaat:
Nee, ik loop er niet in nee. |
amen, de hele dag. Grote lul ---> wijde broek nodig.
|
woei..lol :D
|
Citaat:
|
Nee meestal niet.
Ik heb wel een broek die iets wijder is, zo'n soort "linnen broek" idee, met gewoon rechte pijpen. |
mjah.. altijd eigluk..
|
Ik heb ook wijde broeken
Maar ik ben geen skater.. Dus niet van zulke wijden broeken :D hiphop wijde broeken :confused: |
ikke ook wijde pijpen broeken.... :) gewoon omdat het stukken beter loopt dan al die strakke broeken....das helemaal nix...
|
ik draag nooit strakke broeken, altijd wijde(re).
strakke broeken zitten gwoon te.. tjah.. te strak :D |
jah ze zijn helemaal wijd of gedeeltelijk wijd(alleen onderkant wijd)
zit lekkerder, voel me er beter in en staat leuker :) |
wijd is relatief, dus ik draag strakke broeken ;)
|
ik draag ook wijde broeken geloof ik
|
ik draag meestal strak -- heel wijd uitlopende broeken (om mn kont strak en de rest wijd zeg maar) en ik heb 1 'echte wijde'broek, andere broeken draag ik nie
|
Ik draag skin-tight pants. Lekker strak. Ik heb wel wijde broken gedragen, maar strak bevaltt me gewoon beter.
|
wijd is een relatief...
Maar over het algemeen wel jah [heb maar 2 broeken :D:D] |
ik ken iemand die iemand kent en hij kent weer iemand en een kennis van iemand die hij kent draagt wel eens wijde broeken..heb ik gehoord dan...van iemand die ik ken..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jup, ik heb van die bovenaan-strak-naar-beneden-wijd-uitlopende broeken :D Ik vind ze leuk, vooral eentje van een heel soepel vallende stof, die's mooi. Maar heb ook strakke broeken, alles op z'n tijd :D
|
Citaat:
|
ik draag bijna alleen maar strakke broeken, gewoon met ruitjes, of versierd met patches, of gebleekt, of gescheurd, zolang het er maar een beetje creatief uitziet!
Ik heb wel 2 wijdere broeken overigens! |
ja, jij dan? :confused:
|
Citaat:
|
Draag ze en ken best veel mensjes die ze dragen.
|
Citaat:
naja ik ken genoeg mensen met wijde broeken...zelf draag ik geen wijde broeken, maar bijna altijd wel een beetje wijd uitlopend :) |
Citaat:
|
Ik heb wel wat wijde broeken ertussen zitten, draag ze graag :)
|
Ik draag wijde broeken en skatebroeken(er zit wel een verschil in :D ).. en ik ken ook best veel mensen die dat ook dragen ...
off topic : volgens mij is dat wel in .. want ik zie veel meisjes met wijde broeken en daaronder van die schoentjusshhh met hakken :confused: !!!!! |
alleen maar wijd.
|
Citaat:
Wil ik wel een keertje zien! Ghehe..:D :D |
mja ik draag ze ook... zijn super relax en leuk :D
|
jah... maar niet om dur 'bij' te hore
gewoon omdat ik ut fijn vind zitten en omdat ik ut mooi vind idd zijn er meiden met wijde broeken en dan hakken dur onder... sorry, maar ik vind ut er nie uitzien ik draag wijde broeken die op de grond hangen, en skatersbroeken, maar ik draag oowk broeken met uitlopende pijpen, maar dan wel zodat ze over me schoenen vallen... fack... wat klinkt dit vaaaaag :confused: |
Citaat:
dat wil je liever niet zien...:D |
ik heb ook wel wijde broeken (of onderaan wijd)
bij ons op school lopen er nou best veel mee een jaartje geleden was dat wel wat minder (toen ik dr wel 1 had) |
Citaat:
Lolz.. |
Citaat:
|
nou nee niet meer, voroeger wel, nu meer rokken en ik heb 1 "wijde" zwarte hippie ribbroek, voor als ik actief ga doewn ofzo
|
Tuurlijk niet
|
Bij mij op school zijn er heel veel mensen die wijde broeken dragen, bijna iedereen dan(jongens). Van de meisjes zijn er niet zo heel veel maar toch wel een aantal. Zelf heb ik 2 wijde broeken.
Kan me nog wel herinneren dat er weinig mensen in zo''n broek liepen op school, dat is heel snel veranderd |
neej heb ik wel gedragen maar tja vind ze nu eigenlijk aardig lelijk, draag nu boven- strak- onder- wijd- ribbroekjes maar niet vaak... vaker rokken en jurken eigenlijk
|
Nee heb niet zo de drang alternatief gekleed door het leven te gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |