![]() |
[Muis] Als ik op control duw..
Krijg ik zo'n rondje er omheen.. en dan geeft ie aan waar de muis is. Maar dit is aardig irritant aangezien ik tijdens het gamen control veel gebruik en hij dan vast loopt door die aanwijzer.
Ik keek bij de eigenschappen van de muis, maar ik heb blijkbaar een hele andere dan de pc denkt.. Citaat:
Dus helemaal geen tab "Opties voor de aanwijzer" :\ En bij aanwijzers staat er ook geen "zichtbaarheid" Iemand een idee hoe ik dit toch uit kan zetten? |
hm, en staat het ook niet onder een ander tabblad, het hangt er misschien vanaf of je de Windowsdriver gebruikt of een specifieke driver
|
Citaat:
|
Citaat:
%windir%\System32\main.cpl invoerd? |
Citaat:
Niet dat ik je niet vertrouw, maar dat kan ik nu echt ff niet hebben |
Citaat:
|
oh oke, tnx.
ik deed het.. en ik kreeg weer datzelfde venster, dus die opties die ik moet hebben staan er niet bij :\ |
ik ben tog muis:o
|
Het werkt echt niet, en ik kan op geen manier die tabbladen of opties vinden. :\
|
volgende keer bij zetten wat voor muis het is :rolleyes:
is het een logitech? installeer de drivers ervoor. is het geen logitech? installeer de drivers ervoor. wellicht dat je dan een extra menu oid krijgt. vrij waarschijnlijk zelfs. |
Foutje :)
Het is zo'n standaard Packard Bell muis. Zo'n blauwgroen - witte. |
ic, nouja, probeer op de packard bell site drivers te vinden.
over die ctrl-optie heb ik bij standaard drivers nog nooit iets gelezen namelijk :| |
Ik kan zo'n driver niet vinden hoor. :\
|
Citaat:
Probeer deze eens. |
user: drivers
pass: all Was het toch? :bloos: |
Hij kan niks vinden, zei ie.
Model Name is: M-U69. Kan iemand anders het wel vinden? :) |
logitech heeft (ook?) een M-U69.
download de drivers van logitech eens. (heeft je muis een scrollwheeltje?) |
Citaat:
Het is dus gewoon de Logitech M-U69, maar die kan hij niet vinden op die drivers site. Kan jij em wel vinden dan? [edit] Ja, een scrollwieltje heeft ie dus. :) |
installeer logitech mouseware nou maar :p
|
Ik ben nu al weer op mijn eigen pc in mijn eigen huis, geen problemen meer dus. :p
Toch tnx :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |