![]() |
Volwassen??????
Ik heb even un vraagje... Waarom vertelt iedereen die hier gebruikt het niet gewoon tegen hun ouders. Als ze er later achter komen voelen ze zich bedrogen en dat moet je al helemaal niet hebben:( Maar als ze het weten kun je er gewoon over praten (want het is ondertussen toch wel iets van onze maatschappij, maar veel ouders weten er nog geen f*ck vanaf en vinden daarom alles maar gevaarlijk, en niet goed voor hun kind) Misschien un tip????
groetjes |
omdat de meeste ouders het verschrikkelijk zouden vinden als hun zoon/dochter drugs gebruikt -> huisarrest, andere nare straffen -> :mad:
|
Nou..
bij oudere mensen heeft de naam drugs gewoon een verkeerd invloed. zeg jij dat je aan de medicijnen bent dan vinden ze het goed :) alcohol vinden ze ook nog wel redelijk. maar voor het woord drugs zijn ze volgens mij gewoon bang.. Net zoals met roken. bang dat hun kind verslaafd raakt enzo.. |
Ma ik slik snuif en rook van alles vind je het erg ?
:rolleyes: |
Citaat:
jij gaat thuis denk ik pijnlijden :D jij gaat klappen krijgen haha. je moet wel beetje subtiel brengen he |
mijn ma weet dat ik smoke :D yeah zijn wel vette gespreken onder het eten :D :cool:
|
mijn ouders weten alles, behalve pillen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn ouders zullen het (als het aan mij ligt) nooit te weten komen dak smoke...
|
mijn ouders weten het gewoon. ik drink ook wel eens een biertje met mn pa, maar dat past niet goed in dit onderwerp, want dat is natuurlijk vrij onschuldig. wat betreft wiet/hash: ze hebben liever dat ik af en toe een joint rook dan dat ik rook. ik doe het allebei. Soms moet je gewoon echt schijt hebben en laten zien dat je je niet zo makkelijk laat beïnvloeden (ik heb het nu over soft-drugs en alchohol). Dat heeft bij mij iig gewerkt.
|
ff un vraagje waarom is un pilsje onschuldig en een jointje un "doodzonde"??? Alcohol maakt meer schade dan wiet
|
Dat komt dus omdat alcohol wel algemeen aanvaard is door de maatschappij, maar softdrugs nog niet!
Maar je hebt gelijk als je zegt dat alcohol schadelijker is. |
ik hebbet me ouders verteld al heel lang geleden. zo van ze waren bang dat iemand mij een joint zou geven en dat ik dat niet door zou hebben(?) en dood zou gaan en pijn hebben enz...(he?)(weird) nou ja goed en toen zei ik als lief klein + onschuldig meisje ik heb echt al es geblowt hoor, en ze gingen helemaal totally freaken maar dat maakte niet uit en we zijn er ook alweer overheen...ben ik nou volwassen...?:D
|
mijn ouders weten het
|
eh, ja, leuk... Of je hebt natuurlijk ouders die denken dat je heel sneaky bent, omdat ze nooit hebben kunnen zien wat je gebruikt, terwijl je geheelonthouder bent... Ook leuk.
|
Citaat:
|
mijn ouders weten het.. mjah.. niet omdat ik t ze verteld heb.. :/
|
Citaat:
Maarjah, je hebt gelijk als je bedoeld dat niet iedere ouder er open voor staat... |
M'n vader vertel ik alles.
M'n moeder heeft liever niet dat ik alles vertel. :) |
wil je me dood hebben?
mijn ouders accepteren erg weinig van wat ik doe, dat ik drink vinden ze niet erg, m'n pa brouwt zelf bier, dronken thuis komen vinden ze ook niet erg, een ervaring erbij (in dat opzicht) maar ze zijn totaal anti roken en zeker blowen... ze weten van mijn broer dat hij dat doet en daar waren ze niet blij mee... met een aantal omstandigheden erbij wilden ze hem eigenlijk het huis uit schoppen... ik heb dus eigenlijk weinig zin om mijn ouders dit te vertellen... |
me ouders weten alles over me , sinds kort over pillen en ze reageerden best relaxt , ze vertrouwen me gewoon dat ik het met mate doe ( doe ik ooK) ..
me ouders zijn zeker zelf ook geen onschuldige kindjes geweest in hun jeugd ( ma : wiet,lsd pa: wiet,lsd en een paar keer coke) dus wat hebbuh ze te zeggen :D |
Ik vertel nix :p
Het is eigenlijk heel simpel. M'n leven is oke :D ik ga normaal naar school enz. en soms blow ik. M'n ouders weten daar nix over en dat is maar goed ook. Ze zouden misschien verdrietig / teleurgesteld enz zijn. Waarom zou ik ze iets vertellen? Ze weten het niet en komen er ook niet achter. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16. |