![]() |
je grootste miskoop part III
Wat was jouw grootste miskoop en vertel er bij waarom.
Voor mij nog hetzelfde als vorige keer... |
Polo shirt... Kut kwaliteit zeg.
|
En nu gaat iedereen zeggen : Hetzelfde als int vorige topic.]
Maargoed..dat was voor mij een paar witte converses,niet die oldschool gevallen een nieuwere versie...een lelijkere versie. |
Ja. nog steeds hetzelfde.
Een lichtblauwe spijkerbroek van Polo Jeans Company. Ik had hem twee weken en hij scheurde kapot. Een hele grote horizontale scheur iets onder m'n bil :o Gelukkig wel geld terug geeist |
Citaat:
|
Ik overweeg het altijd zeer goed, dus een term als miskoop ken ik niet. Echt niet. En ik heb toch niet weinig kleding.
|
Wit met rode trui van Calvin Klein. Ik wou 'm persee hebben alleen was ie er alleen nog maar in maat L. Naja toch gekocht maar ik heb 'm nog maar 2 x aangehad omdat ie te groot is... Weg f100,- :(
|
mijn ... ow mja weet even niets.. owja wel :D nen stomme trui van de large die ik niet optijd terug heb gestuurd :(
|
een kort topje, en ecxht heel kort, echt zonde hij si zow mooi met allemaal mooie letter en extreem mooie mauwen maar hijs zo kort dak um alleen maar over een corsetje aan kan en die kapot en ik ben geld-loos :(
|
een sportieve groenige broek van RL, te groot :(
|
recent.. ehm godhead tshirt..
niemand kent de band en het is ook niet echt een mooi ontwerp ofzo.. iemand zou de band gewoon moeten kennen :) |
Citaat:
Citaat:
|
t is tog juist leuk om met een bandshirt te lopen waarvan niemand de band kent??? nahja lijkt me wel hoor :p
ik heb weles truitjes gekocht, dat ik later d8, neeehh doe tog maar wat anders aan, en vervolgens doe k ze nooit aan..... |
Citaat:
ik dacht int begin vet een godhead shirt dat moet ik hebben (isse coele band) maar het is niet een heel mooi opvallend ontwerp, tis gewoon een godhead shirt, en als niemand de band kent.. :) |
een zwarte coltrui. De trui zelf was heel cool, maar na 2 keer wassen was ie aan de onderkant 2x zo wijd :(
|
Ik heb niet echt miskopen..wel dingen die ik nauwelijks draag, zoals een zandkleurige spencer van Polo (bij nader inzien was ik daar toch niet echt een type voor).
|
Pas geleden een truitje/polo van kanabeach gekocht.. 1 keer aangehad en der zaten allemaal rare dingetjes op.. Blijkt dat er een soort haakjes uit het truitje zijn komen zetten ofzo.. heel vaag maar nu ziet het er echt niet meer uit.. :(
|
n paar timberlands :) gelukkig weten te verkopen :)
|
een grijze broek van chipie...
gratis op te halen bij mij thuis... |
Citaat:
|
Citaat:
|
een donkerblauwe broek van cimarron, was net iets te uniformschoolachtig naar mijn zin... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
>:] :p |
een groene polo :o
type bierzuipende student :D |
Een stom rokje
Een stom wit truitje Een stomme rode broek Een heel leuk groen truitje maar die toch niet echt mooi zat, mijn zus draagt het nu, en ik krijg een nieuw truitje van 'r als dank (ze weet niet dat ik juist blij ben dat ze hem overneemt :D) |
Citaat:
|
*Een (wel hele leuke) enorme wijde witte onderrok, helaas lijk ik er net een olifantje in....
*Mijn strakke roze "life is good with placebo" shirtje. Ik heb hem maar 2 keer aangehad... hij heeft mouwtjes,, en ik draag geen mouwjtes.. kom ik net op een geweldig idee,.. ik ga de mouwtjes eraf halen :D |
grijze palladiums .. na 'n paar weken al helemaal kapot :(
|
Citaat:
|
Citaat:
'Rood vergroot' |
Citaat:
waarom was je gister niet in de boule, ik was samen met jochem ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |