![]() |
Thrice + Coheed and Cambria in de Melkweg
De geruchten zijn bevestigd op de Mojo zoekmachine.
Thrice speelt op 14 Februari in de Oude Zaal en Coheed and Cambria zal er ook bij zijn. :) Eindelijk weer een cool concert wat eens wel in het weekend wordt gehouden. Veel info over Thrice en Coheed and Cambria heeft weinig zin lijkt me. Het zit allebei in het punk/emo/hardcore hoekje. |
Valentijnsdag <3
Ik ben er en ik vind weekenden juist vervelend want dan moet ik betalen.. coheed is dus voorprog dat is mooi dan zien we die iig helemaal zonder problemen.. |
Ja leuke valentijnsdag inderdaad :)
|
ik ben siked, en arjan is dan jarig.
|
vrienden van me vinden thrice heel goed.
Dus ik zal er vast wel te vinden zijn. |
Citaat:
ik ben er dus ook. |
ik ben er ook
|
Jarig op Valentijnsdag, as good as it gets :D
edit: jullie weten vast wel of ik er ben. |
Ik ben er. :)
|
ik ben er
|
jup count me in :)
|
hmm, dan ben ik er wel, t is vast toch niet duur en weekend dus, een vriendin van me vind coheed nogal leuk dus die zal ook blij zijn. :)
|
daar gaan we heen :) (y)
|
thrice!!
|
hm. Beide bands touren op het moment toch met thursday? of zoiets hadden ze aangekondigd..
|
Citaat:
|
thursday erbij, wordt te cool!
|
wow ja :o
|
Denk dat ik er ook ben..
Weet het haast wel zeker.. |
Thursday mag opzich ook best mee hoor van mij...
|
Citaat:
Waarom heb ik die band op pukkelpop niet gezien :/ |
Citaat:
Omdat Sick of it all toen speelde? |
Citaat:
|
maarem, weet iemand een slaapplaats in amsterdam? Want ik heb ECht geen zin om weeer eerder weg te gaan door de treintijden, en ik ken nou ook niet bepaald mensen in amsterdam of omstreken waar ik kan logeren..
|
s.o.i.a. is live ALTIJD vet.
thursday laatste kwartier gezien, hmmm was ook super |
In de rocksound staat dat thursday/coheed/thrice nog tot eind dit jaar samen touren, daarna gaat thursday met Poison the well door.
|
ik wil in de VS wonen
die combi-tours daar zijn zo goed altijd:( |
:)
|
Citaat:
|
poison the well vond ik stiekem wel cool op groezrock
maar mag niemand doorvertellen. :| |
Bij ptw op groezorkc gingen we weg na 5 minuten want we gingen naar huis.
Op pukkelpop wel alles gezien, was zooo vet. Terwijl ik het op cd niet echt fascinerend vind. |
Maar thrice is gewoon altijd goed, live, cd, acoustic etc. Dus ja, tuurlijk ga ik ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vet vet vet.. Alleen zal ik vast wel weer geen lui kunnen vinden die mee willen (of et uberhaupt kennen)
|
Citaat:
|
hoop dat ik kan (Y)
|
February and March 2004 will find Thrice trekking across the European countryside. Hitchhiking with them will be Coheed and Cambria and Vaux. Dates are as follows:
10/2/04 London - Astoria 11/2/04 Brussels – Botanique 12/2/04 Koln – Prime Club 13/2/04 Munster - Triptychon 15/2/04 Schweinfurt – Stadtbahnhof 16/2/04 DAY OFF 17/2/04 Hamburg - Schlacthof 18/2/04 Gothenburg – Sticky Fingers 19/2/04 Stockholm - Klubben 20/2/04 Oslo – John Dee 21/2/04 DAY OFF 22/2/04 Berlin - Knaack 23/2/04 Munich - Backstage 24/2/04 Wil - Remise 25/2/04 Milan - Transilvania 26/2/04 DAY OFF 27/2/04 Barcelona – Razzmatazz 3 28/2/04 Madrid – Moby Dick 29/2/04 DAY OFF 1/3/04 Paris – La Boule Noir 2/3/04 Brighton – Concord 2 3/3/04 Birmingham - Academy 4/3/04 Edinburgh – Liquid Rooms 5/3/04 Manchester - MDH 6/3/04 DAY OFF 7/3/04 Dublin – Music Centre (source:punknews.org) hmm de Melkweg show staat er niet bij. Maar die komt nog want anders had er op de 14de Day Off moeten staan. Wel apart dat ze van Duitsland naar Nederland gaan en dan w eer terug. |
en dit lees ik op het Thrice messageboard:
i found these dates... thrice & coheed & vaux (don't know if they're true...) 2/10/2004 Astoria London, UK 2/11/2004 Botanique Brussels, Belgium, BE 2/12/2004 Prime Club Koln, Germany, EU 2/13/2004 Triptychon Munster, Germany, EU 2/14/2004 Melkweg Amsterdam, NL 2/15/2004 Stadtbahnhof Schweinfurt, Germany, EU 2/17/2004 Schlacthof Hamburg, Germany , EU 2/18/2004 Stickly Fingers Gothenburg, Sweden, 2/19/2004 Klubben Stockholm, Sweden 2/22/2004 Knaack Berlin, Germany, EU 2/23/2004 Backstage Munich, Germany, EU 2/24/2004 Remise Wil, Switzerland 2/25/2004 Transilvania Milan, Italy 2/27/2004 Razzmatazz 3 Barcelona, Spain 2/28/2004 Moby Dick Madrid, Spain, 3/1/2004 La Boule Noir Paris, France, 3/2/2004 Concord 2 Brighton, England 3/3/2004 Academy Birmingham, England, UK 3/4/2004 Liquid Rooms Edinburgh, Scotland, UK 3/5/2004 MDH Manchester, England, UK 3/7/2004 Muisc Center Dublin, Ireland, |
vaux?
oeh! |
vaux :o btr!
|
hmz, ik kom wel denk ik..
|
Citaat:
|
Citaat:
:) als een jongen mij mee uitvroeg om dat te doen zou ik hem heel veel kusjes geven hoor |
Citaat:
|
Citaat:
wie is konflict? weetjewel?! |
ja succes gegarandeerd lijkt me ik zou het wel weten hoor.. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
je mag me best ophalen, als jij betaalt natuurlijk |
Citaat:
|