![]() |
heavinly is jarig vandaag!!!!
Gelukkige verjaardag heavjuh :bloos:
|
gefeliciteerd!!
|
Gefeliciteerd! :)
|
gefeliciteerd (y) :)
|
gefeliciteerd
|
|
Gefeliciteerd!!!! :)
|
Congratz :)
|
:)
|
jeej, feli :)
|
Gefeliciteerd!
|
feli!:)
|
Happy Birthday..!!
Gefeliciteerd..!! Dogumgünün kutlu olsun..!! hanki panki shanghai (ofzo.. :bloos: ) :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D en nog vele jaartjes....:) |
Domme vraag: Wie is Heavinly? :o
Toch Gefeliciteerd! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
feliciflapstaart!
|
Gefeliciteerd, gefeliciteerd, oh wat zijn we blij
Gefeliciteerd, gefeliciteerd, er is er één jarig en dat ben jij. Er is alweer een jaar voorbij en voor de jarige zingen wij Gefeliciteerd, gefeliciteerd, hiep, hiep, hoera. Alle dagen van het jaar zijn belangrijk Maar een jaar toch het meest want op die dag ben jij jarig dus word het een reuze feest En die dag is vandaag, daarom zijn we zo blij En zingen wij dit lied erbij. Gefeliciteerd, gefeliciteerd, oh wat zijn we blij Gefeliciteerd, gefeliciteerd, er is er één jarig en dat ben jij. Er is alweer een jaar voorbij en voor de jarige zingen wij Gefeliciteerd, gefeliciteerd, hiep, hiep, hoera. Alle vrienden en vriendinnen zijn hier nu, omdat jij jarig bent. Jij bent vandaag weer een jaartje ouder en wordt door ons verwend. En ook de kadootjes vergeten we niet en zingen speciaal dit lied. Gefeliciteerd, gefeliciteerd, oh wat zijn we blij Gefeliciteerd, gefeliciteerd, er is er één jarig en dat ben jij. Er is alweer een jaar voorbij en voor de jarige zingen wij Gefeliciteerd, gefeliciteerd, hiep, hiep, hoera. Gefeliciteerd, gefeliciteerd, oh wat zijn we blij Gefeliciteerd, gefeliciteerd, er is er één jarig en dat ben jij. Er is alweer een jaar voorbij en voor de jarige zingen wij Gefeliciteerd, gefeliciteerd, hiep, hiep, hoera. |
Citaat:
:D |
Van harte Heavinly!! :)
|
Feli. :)
|
Gefeliciteerd heav :bloos:
|
Van harte. :)
|
Mes félicitations distingués.
|
Uit principe feliciteer ik niet.
|
Gefeliciteerd :)
|
Wat lief. :cool: :)
|
Jaa... Toch zijn wij allemaal stiekem heel erg lief!! (y) :p
|
Gefeliciteerd :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Aaaah... Je bent een "boefje"!! :) *hoor ik nu ook bij het groepje van "Turklady"?* :p |
Citaat:
|
gefeli
|
Citaat:
Je vleit me!! (y) |
|
Gefeliciteerd meis!
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd heav :)
Heel lang geleden ging het over de i in je nick en nu ben je gewoon een (onzin)begrip. :o :p |
gefeliciteerd!
|
Een 'hemelse' verjaardag toegewenst. (y)
Ben ik dan echt de eerste die daarop is gekomen? :confused: |
Citaat:
|
Langzalzelevenlangzalzelevenlangzalzelevenindegloriaindegloriahieperde piephoera.
|
:) (y)
|
O.
|
Citaat:
|
|
|
gefeliciteerd en nog vele jaren :)
|
Hennie, nog vele jaren toegewenst met nog vele mooie foto's! (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41. |