![]() |
sokken sexy?
Vind jij het wel wat hebben, als je geliefde in haar ondergoedjes voor je staat...met haar sokjes nog aan?
Of denk je: "hmm, ik wilde "Oorlog en Vrede" van Tolstoj nog uitlezen vanavond", als hij in volle glorie klaar voor actie voor je staat... slechts gekleed in zijn geitewolletjes? Kan dat, sokken en sex? Ik vind het nogal een domper op de feestvreugde. Alles uit hoor, behalve het licht!( warm worden ze vanzelf wel, als je eenmaal goed verhit raakt) |
puur gezien de titel: soms.
gezien de tekst: boeit me niet zoveel, echt geen afknapper ofzo, ik snap HET probleem niet echt. |
Ik zal maar niet zeggen dat ik dat als een grapje bedoelde.
En ach, roze of paarse of zwarte sokjes geeft nog niet eens al is het niet sexy, maar witte sokken. *rilt* Beetje cheape p0rn. |
Citaat:
:p naja w/e |
doe mij maar kousjes :P
|
Hmm.. nee, vind t eigenlijk niets hebben :s
|
Citaat:
Verdomd ja, nog liever geitewolletjes dan van die sportsokken. En nog liever katoenen sokjes dan pantykousjes in oma kleur! |
nee, ik vind het ook niet echt opwindend ofzo.. (n)
|
Ik vind het eerlijk gezegd lachwekkend als een meisje helemaal in eva-kostuum staat met alleen sokken aan. (en het neukt zo lastig met een lachstuip :o)
En dan daarbij, als je het helemaal goed wil doen pel je elkaar toch uit de kleding dus dan zorg je gewoon dat die dingen ook uit gaan :o |
Mijn vriend vindt het lief als ik mijn sokjes nog aanheb, vooral in combinatie met een wit onderbroekje :P. Maar sexy... hmm... k geloof niet dat-ie 't sexy vindt.
Ik vind sokken op zich geen afknapper, maar als hij ze niet uitdoet dan doe ik ze wel bij hem uit als we net bezig zijn... want steeds van die sokken langs je been of rug, mah, dat voelt zo sokkig. En ja, zijn collectie sokken bestaat vooral uit witte sportsokken, knalrode dikke kniekousen en groene damessokken (dit laatste omdat er bijna geen groene herensokken te koop zijn), dus dat is idd niet al te sexy :P. |
Ik krijg écht een enorm harde plasser van een meisje met slechts netkousen aan. ;)
|
Boeit me geen flúít!
|
Citaat:
|
Uhm eigenlijk... :bloos:
Bij meisjes kan ik van die korte, wollige sokjes heel sexy vinden. Dat staat dan wel lief. Bij jongens vind ik er niets aan. |
Doe mij maar lieslaarzen
|
afzaksokjes :p
|
nee, ik vind sokken niet sexy. Laatst kwam ik erachter dat ikzelf m'n sokken nog aanhad... :eek:
Nou, das dus echt niets voor mij, maar ja... Als m'n vriend z'n sokken aanhoudt, dan doe ik ze wel bij m uit, geen probleem ;) |
een panty om d'r hoofd doet bij mij ook wonderen
|
Maakt me eik. niet zoveel uit..
Soms is het sexy.. |
Citaat:
|
ik vind t best een afknapper..
je hebt het helemaal neit door en als je dan op een gegeven moment je partner wil aan kijken of als naar beneden duiken om daar 'werkzaamheden' te verrichten. dan zie je ineens 2 van die voeten met van die sokken eraan. ik vind dat niks. |
Soms met bepaalde sokken is het wel :o
|
Het maakt mij echt geen flikker uit als de sokken nog aanzijn... als hij ze bij mij niet uit zou doen, zouden ze gewoon nog aan zijn, het doet mij werkelijk niets :)
|
Ach, sokken zijn nou niet bepaald opwindend ofzo, maar om nou te zeggen dat het een libidokiller is, is ook weer overdreven. Maar ik heb wel de voorkeur voor sokken uit op zo'n moment, maar ja ijsvoeten is ook weer zo wat en die gaan heus niet weg door de hete sex.
semi-oftopic: Van die lekker hoog opgetrokken sokken of nog beter, voetbalsokken. rrrrrrrr |
Om in de woorden van topicstartster te blijven: 'het heeft wel wat'.
|
bij mannen absoluut niet, het is wel klein beetje een afknapper.
Bij meisjes vind ik het juist wel leuk, kousen natuurlijk maar ook van die slobsokken liefst in combi met mannenoverhemd dat veel te groot is, dat soort dingen. |
Nee, absoluut niet. In welke vorm of maat dan ook (n)
|
Sokken tja..
Het staat nou niet echt sexy og geil of dergelijke... maar als het echt heel erg koud is heb ik toch liever dat hij sokken aanheeft dan dat hij mij gaat pesten met zn koude voeten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
het kan toch prima gebeuren dat je het in alle hartstocht te druk hebt om die sokken uit te gaan doen? kweenie misschien ligt het aan mij maar da's mij menigmaal overkomen.. boeie :confused:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
*grijnst zeer breed* Iemand heeft duidelijk nog nooit een stilettohak op zijn blote tenen gekregen tijdens de staande sex achterlangs... |
Citaat:
|
Citaat:
( Lieslaarzen met stilettohakken...erg sexy, maar beetje onhandig in het gebruik...) |
Citaat:
|
Maar staand met laarzen voor de grote spiegel is veel eh, opwindender soms. En het voelt ook anders. Maar daar kom je nog wel achter.
( Is dit topic opeens geevolueerd van sokjes naar laarzen,..._ |
Citaat:
|
Sokken? Hm, had ik nou nog nooit over nagedacht. :D
Nee; niet opwindend/sexy dus en maakt me ook niet zoveel uit. |
Citaat:
Vergeef mij dat ik de dubbelzinnigheid hiervan inzie. :D |
Citaat:
over laarzen; okay als het maar niet hoerig wordt.. (geen lieslaarzen met een minirokje..) |
Citaat:
|
liever sokken dan ONTZETTEND koude voeten.
|
Gezien ik een echte geitewollensokkenjongen ben, ga ik natuurlijk voor sokken aanhouden tijdens de seks; dan hoeft de kachel niet zo hoog (y). Als het buiten heel warm is, in de zomer, moeten de sokken dan weer uit, omdat je anders meer moet wassen, doordat er zoveel zweet in de sokken zit en veel wassen is slecht voor het milieu. :)
|
Het kan me niet veel schelen als de sokken nog aan zijn, in een hevige spontane vrijpartij vergeet ik het ook nog wel es hoor. Dan gaat het allemaal zo snel dat je het ook niet eens door hebt.
|
Citaat:
|
Ach als ik echt geil ben wil ik maar een ding : neuken :p ,dan maakt het mij echt niet uit of ik of hij nog sokken aanheeft.
Maar ik heb van die dagen en dan denk ik : weg met die sokken en dan pas gaan we neuken ! |
als ik lig krijg ik altijd koude voeten, vind hij irritant dus hij ziet ze denk ik liever aan...maar ik moet altijd wel ff lachen als ik zijn mickeymouse (hij heeft ook wel andere hoor, maar deze zijn favoriets bij hem) sokjes voel/zie :p
|
Ik vind het niet speciaal maar ook geen afknapper ofzo. Mocht ik zien dat zijn sokken nog aan zijn en erbij kunnen doe ik ze even uit, meestal gaat dat wel tegelijk met de broek. Maar ja, soms dan gaat het zo snel en spontaan zoals Qimm al zegt, dan besteed je daar echt geen aandacht aan. Hij zei laatst ook 'Weet je dat ik mn sokken nog aan had?', had ik niks van gemerkt.
Bij meisjes.. hmmm, nee niet echt. Bij mij iig niet, mijn voetjes zijn heel erg lief en dus veel geiler zonder sokken aan. Bovendien vind ik het niet prettig zitten, liever zo naakt mogelijk. |
Van die gekleurde tenensokken, die zijn gaaf, Mijn toekostige vriendin mag die wel aan hebben bij de seks!!!! :) :cool: (y) :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |