![]() |
Herbal X
Hallo,
ik wil binnenkort wat Herbal X nemen maar ik vroeg me paar dingen af : - Welke 'merk' kan ik het beste nemen ? * wil wel van de kaart raken..* - Hoeveel kost het ? - Wat waren jou ervaringen ermee ? - Tips enzo zijn ook altijd wel relaxt :) GreeTz Aansteker |
Waarom geeft niemand antwoord :(
|
herbal x zegt me nix (en dat rijmt)
|
Ik had van onze smartshop Kryptonite
2 pillen, blowen en je bent zeker aan het spacen ik had deze genomen, omdat er geen speedy effect aan zat, lekker al1 maar spacen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3 herbal xtc's voor 2,00 eurie in de smartshop...
Stel je niet veel van voor... Het is in wezen een extreme vitamine-shot.. (3 dagrifit vitamine preperaten staat ong gelijk aan één zo'n pilletje :s ...Niet echt spectaculair dus.. Moet je voor de gein eens bij de 'ingrediënten' kijken.. 'vitamine c, b et cetera :p ). ...Persoonlijk vind ik dat zelfs één biertje meer effect dan 3 van die dingen heeft :| It's a waste of your time... Kun je beter bv ephedra nemen als je wat energieker wilt zijn.. |
Citaat:
Volgens mij veroorzaakt de wiet voornamelijk dat space gevoel.. (Overigens, miss heeft 't geen waarneerbaar effect bij mij omdat ik nogal 'ns hd gebruik...(?)) |
Citaat:
|
Citaat:
edit: en bij mij werkte het!!!!!! of had ik ech zoveel erbij geblowd? :D |
*van de kaart raken* zoals jij dat (denk ik) bedoeld zal je niet lukken met alleen herbals.
|
Ja maar ik rook er ook nog wat wiet bij, en drink er nog wat pils bij :)
Maare je voelt er dus niet veel van ?? Waarom kosten ze dan zo focking duur ?? |
Citaat:
Citaat:
Anyway, deze zijn goedkoper.... ....Waarom wil je per se herbal xtc? |
gewoon proberen, je ziet vanzelf wel of het werkt bij jou :)
|
coopergirl schreef op 08-12-2003 @ 16:40:
....Waarom wil je per se herbal xtc? Ik wil gewoon is wat anders dan elke keer wiet of bier.. En ik heb geen zin om zwaar te gaan trippen, maarre weet je nog wat anders leuks dat ze verkopen bij de smartshop ?? |
Citaat:
5 stuks voor 7,50€ Wanneer je ze alle 5 neemt met wat alcohol e.d. geeft het wel een prettig gevoel :) ...Het is een soort van 'natural xtc' met o.a. ephedra. Voor een heftige rush moet je mijns inziens toch bij de 'echte' xtc/ speed et cetera zijn.... Have fun! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat dat de achterliggende gedachte achter de ' :| -post' is... |
Citaat:
kost duur --> is duur of kost veel :o |
Citaat:
...Overigens, hoe zit het met uw interpuntie? :p |
interpunctie is nu echt iets voor mensen met te veel tijd
doe ik alleen in officiele dingetjes :p |
Mijn ervaring met herbals:
HET WERKT VOOR GEEN ANUS!!! (Maarja, misschien ben jij wel gevoeliger ervoor:P) Danai |
hooooo moeilijk
gewoon uitproberen, bij mij werkt het chill |
andere leuke dingen uit de samrtshop?
like duh! salvia! |
Citaat:
|
aansteker schreef op 09-12-2003 @ 16:37:
Eeeh ja maar ik hoef niet 15 minuten flink te trippen als ik in een club ben ;) ja, uhm....ik zou ephedra nemen, dat werkt beter dan herbal xtc...ik heb t beide gehad...ephedra kost echt nix, 1 eu per stuk, je koopt r 2, niet in een smartshop bij ons dan(nog nooit gezien in 1) in een blow cafe, kost dus 2 eu! :rolleyes: ik heb van mensen gehoord die regelmatig speed&xtc gebruikten, dat als je goeie pillen hebt, dat het voelt als 3 lijntjus speed! :D dus zeker t prtoberen waard als je niet wil snuiven :p have fun!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
tis toch ook zo'n zorgenkindje ;)
|
Citaat:
wel gaar die eerste foto, wat had je allemaal op? (als je dat nog weet) :D |
hehe dat viel wel mee.
kwas aan het blowen (alst goed is zie je in t hoekje de joint wel) en niet zo vrolijk, vandaar de lame blik |
Citaat:
wel gaar iig :D |
Citaat:
|
Citaat:
die van bij eek the cat maar dan die andere, met die dinosaurussen en die holmensen :D |
sjek schreef op 09-12-2003 @ 21:09:
nee ik weet welke tekenflm :) die van bij eek the cat maar dan die andere, met die dinosaurussen en die holmensen :D ephedra met tekenfilmphjus!!! hahahahha :D |
Citaat:
Scootah |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |