Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Speed (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=683227)

Tofke 07-12-2003 11:39

Speed

Euhm...
Hoelang vinden ze speed terug in je urine?
Weet iemand dat?

Groetjes

needlefreak 07-12-2003 16:10

je hebt natuurlijk veel soorten amfetamines maar meestal is het na 1 of 2 dagen uit je urine.

fiepje 08-12-2003 11:08

nou er toch een topic over is,
hoelang kun je t nog voelen of dr last van hebben ofzo?

een vriendin van me had t pas gesnoven maar ze voelde geen verschil, ook niet na een hele tijd enzow, dag daarna enzow had ze gwoon geblowd maar na een paar dagen, toen ze naar school fietste, zij ze dat haar benen niet meer wouden.. zo'n gevoel had ze. blowen doet ze echt serieus veel, dus ik denk niet dat t daar aan ligt, maar misschien door die speed?
maandag aaf had ze gesnoven en woensdag of donderdag ofzo vertelde ze dat van dr benen die niet wouden...
dus kweet niet...
iemand?

Blenderhead 08-12-2003 11:16

het ligt ook aan de kwaliteit van de speed, de hoeveelheid die ze gesnoven had e.d.

de eerste keer dat ik snoof had ik ook niet echt door dat het werkte....achteraf bedacht ik me dat ik veel actiever aan het zingen was (tijdens een oefensessie)

coopergirl 08-12-2003 12:18

Citaat:

fiepje schreef op 08-12-2003 @ 12:08:
nou er toch een topic over is,
hoelang kun je t nog voelen of dr last van hebben ofzo?

Uhmz, het ligt er uiteraard ook aan hoeveel en hoevaak je gebruikt...
Hoe het theoretisch zit, weet ik niet precies... Maar deze lichamelijke klachten heb ik van speed als ik nuchter ben..

...Bij mezelf bemerk ik wel op dat m'n lichaam een beetje in protest is... (Heb ontzettend veel en grote blaren aan binenkant van m'n wangen, onder m'n tong, én aan de binnenkant van me lippen... Verneukte smaakpupillen.... Verder heb ik spierpijn, overal... Telkens wanneer ik iets eet/ verbaal communiceer, knarsen me kaken :eek: + ben f-ucking moej :(
..Kinda scary :s

Zijn er meer mensen die regelmatig speed in hun neusgat laten verdwijnen en zich ook zulke verrotte bijkomstigheden ondervinden? Of benk de enige met die vage klachten..

Doeiii, Joyce

Oma 08-12-2003 12:36

Lijkt me logisch dat je zulke klachten krijgt als je regelmatig speed gebruikt. speed is troep, mja niet dat ik het niet nog eens ga doen ofzo...

Mir-idiotA 08-12-2003 13:01

Citaat:

coopergirl schreef op 08-12-2003 @ 13:18:
Telkens wanneer ik iets eet/ verbaal communiceer, knarsen me kaken :eek:

bij elk hijsje, slokje, etc. etc.
idd..heb ik ook...kggt kgggt kgggt
maar nsuif geen speed. :)

ga naar de chiropractor en laat het kraken (ik durf niet omdat me chiropractor me bang maakte :bloos: )

Lärm 08-12-2003 15:59

Ben ook een regelmatige gebruiker en heb de dag(en) erna last van:
  • Pijnlijke kaken, en een open mond van binnen (denk aan lippen, gehemelte, tong)
  • Minder goed proeven en opgezette smaakpupillen.
  • weinig eetlust (die steeds langer lijkt te duren)
  • Pijn in spieren
  • Moeheid, en gedemotiveert voor normale zaken/verplichtingen
  • Emotieloos(zombie), of juist teveel emoties
  • Opgefokt/agressief
  • Een lelijke, witte, ingevallen kop en met een betje geluk ook nog een slechte huid
Word er toch niet echt vrolijk van als ik het zo allemaal lees.

2-3 dagen erna pas na-effecten voelen lijkt mij sterk. Misschien de combinatie met blowen en weinig slapen wat maakte dat pas zoveel later iets voelde.
Slaap en rust lost meestal veel op(bij mij dan).

needlefreak 10-12-2003 14:20

Citaat:

de eerste keer dat ik snoof had ik ook niet echt door dat het werkte....achteraf bedacht ik me dat ik veel actiever aan het zingen was (tijdens een oefensessie)
dat komt omdat je geen goeie speed had. dat had ik ook toen ik met speed begon te experimenteren. ik vond er niet veel speciaals aan. je kunt het echt niet vergelijken met goeie verse speed. want als je dat neemt dan voel je het zeker wel opkomen en het is gewoon zalig vind ik. je voelt je zo goed, alles is zo leuk,...
als je het niet gewoon bent van speed te nemen en je snuift in de namiddag rond 14u ofzo 1 lijntje goeie speed dan slaap je gegarandeerd de hele nacht niet. zo sterk kan speed zijn.
Citaat:

Zijn er meer mensen die regelmatig speed in hun neusgat laten verdwijnen en zich ook zulke verrotte bijkomstigheden ondervinden?
zo erg als jij het beschrijft heb ik het nooit gehad. ik voel me de volgende dag wat anders dan normaal maar niet bepaald f*cked up. soms kan ik er zelf van genieten. :D nu spreek ik wel over perioden dat ik niet dagelijks speed gebruikte want toen snoof ik de volgende dag opnieuw en kan ik niet weten hoe ik me dan nuchter voelde.

ook wat lärm beschrijft heb ik niet. behalve weinig eetlust en minder goeie smaak. natuurlijk heb ik wel eens pijn aan m'n mond gehad maar echt niet veel. (meer toen ik 15-16 jaar was) hoeveel ik ook gebruikte en hoeveel drang ik ook had om m'n tong te bewegen enzo, ik kon het meestal wel onder controle houden want ik vind het niet echt een zicht voor andere mensen. :D

Oma 10-12-2003 14:23

nou ik heb ut best wel us niet door dat ik zit te kauwen..

needlefreak 10-12-2003 14:24

heb ik ook gehad maar meestal van veel XTC pillen dan.

Oma 10-12-2003 14:28

ok, hehe ik vind het er wel grappig uitzien, hou je ergens een drugsavondje, al die kauwende mensen :D

needlefreak 10-12-2003 14:43

ik kwam overal onder invloed van speed. soms veel speed en dan moet je normaal kunnen doen en dat leer je wel.

je moet gewoon leren omgaan met drugs.

Bobbaa 10-12-2003 14:45

Citaat:

needlefreak schreef op 10-12-2003 @ 15:24:
Klopt .. dan trillen mijn kaken gewoon als ik er ff op let. En als ik er niet op let dan kan ik echt goed kauwen. Maar dan zeggen mn vrienden er wel wat van ..
Ik snap ook al die verhalen van mensen niet die 8 XTC pillen op hebben. Als ik er 3 op heb van (wat mij verteld is; ) 120mg puur xtc per stuk, dan hou ik het niet meer. Meer zou ik er echt niet durven pakken. Is dat een soort gewenning net zoals bij alcohol?

needlefreak 10-12-2003 14:48

Citaat:

Meer zou ik er echt niet durven pakken. Is dat een soort gewenning net zoals bij alcohol?
ja zeker. in het begin nam ik ook maar enkele pilletjes maar als je elke vrijdag en zaterdagnacht XTC gebruikt dan neem je er al snel veel meer.

Bobbaa 10-12-2003 14:49

Nouja dan zal ik het maar niet te vaak doen anders word het nog een dure hobby (n) :D

zeehond23 11-12-2003 13:08

Citaat:

omajunk schreef op 10-12-2003 @ 15:28:
ok, hehe ik vind het er wel grappig uitzien, hou je ergens een drugsavondje, al die kauwende mensen :D
Mijn kaken trillen echt al heeeeeeeeel lang niet meer (y)

coopergirl 11-12-2003 14:29

Citaat:

zeehond23 schreef op 11-12-2003 @ 14:08:
Mijn kaken trillen echt al heeeeeeeeel lang niet meer (y)
Seadog geeft wederom het goeje voorbeeld (y)
Ga zo door :)

Argantonis 11-12-2003 17:37

elke weel xtc is ook gewoon niet boeiend.. heb het ook een tijd gedaan en de magie is er wel een beetje vanaf voor mij nu. Maar in die tijd heeft je lichaam ook geen tijd om je serotonine niveau weer te herstellen.

zeehond23 11-12-2003 18:04

Citaat:

coopergirl schreef op 11-12-2003 @ 15:29:
Seadog geeft wederom het goeje voorbeeld (y)
Ga zo door :)

nah, goed... goed.... Ik weet niet of ik er eigenlijk trots op moet zijn dat me kaken niet meer trillen als ik iets op heb.... :s

coopergirl 11-12-2003 19:39

Citaat:

zeehond23 schreef op 11-12-2003 @ 19:04:
nah, goed... goed.... Ik weet niet of ik er eigenlijk trots op moet zijn dat me kaken niet meer trillen als ik iets op heb.... :s
:eek: miscommunicatie :eek:
...Ik intrepreteerde jou reply klaarblijkelijk een b'tje verkeerd :bloos:
(Dacht dat ge niet meer gebruikte.....)

zeehond23 11-12-2003 19:56

Citaat:

coopergirl schreef op 11-12-2003 @ 20:39:
:eek: miscommunicatie :eek:
...Ik intrepreteerde jou reply klaarblijkelijk een b'tje verkeerd :bloos:
(Dacht dat ge niet meer gebruikte.....)

Owh, mjuh, sinds een weekje weer :D

coopergirl 11-12-2003 20:34

Citaat:

zeehond23 schreef op 11-12-2003 @ 20:56:
Owh, mjuh, sinds een weekje weer :D
...What kind of stuff?!¿ :evil: evil :evil:

:D

zeehond23 12-12-2003 18:30

ontopic zullen we maar zeggen goed? :p

Lärm 12-12-2003 20:25

Citaat:

needlefreak schreef op 10-12-2003 @ 15:24:
Nu ik er nog eens over nadenk, heb er idd ook meer last van met pillen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.