![]() |
vandaag maximama!
ow yeahh!
vandaag zal maxima bevallen.. wat een feest.. :D |
Ja, echt wel!
|
|
nee niet verhuizen! het is leuk?
wordt het een jongen of een meisje? nu bevat het wel een discussie.. :cool: |
meer iets voor de kantine, vrees ik
( en nee, niet nog een monarchiediscussie) |
i'm lovin' it
|
Ben benieuwd...
|
Gelukkig maar dat het niet met kerst wordt gehaald.
|
Heel leuk voor Maxima en WA, maar ik vraag me af of dit topic hier hoort.
|
Facsinerend...
|
enig, wat een feest
|
het word een marsmannetje
|
Nog een klotekind erbij dat van ons belastingsgeld profiteert (n). Die reden buiten beschouwing gelaten, ik zie verder echt geen reden om daar zo blij mee te zijn. Geboortes zijn speciaal maar gebeuren wel meer, de ouders zijn niet speciaal, en het kind is ook niet speciaal. Er is alleen maar zoveel commotie omdat ze toevallig koninklijke titels hebben. Domme mensen die we zijn.
|
zo , een heel kind, van 16miljoen belasting betalende mensen, jaaaa daar zal de inflatie door stijgen hoor... :rolleyes:
|
mensen zeik niet zo
ik vind het wel leuk :) |
Leuk voor ze :)
|
ja, ik vind het ook gewoon leuk voor ze hoor...
|
huh? vandaag? dat wist ik niet! maar op een zondag lijkt me niet echt logisch, maar vooruit. wimlex en maxima zijn tenslotte ook op een zaterdag getrouwd...
maar ik ben wel benieuwd wat het wordt! ik heb vrijdag een foto van hen in de krant zien staan, maar ze is wel dik hoor! er gaan ook geruchten dat het een tweeling zou zijn. dat is helemaal goed! |
dus als we vanavond een film kijken zal deze stoppen omdat op exact dat moment nederland een kind rijker is :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze gaat met het minste of geringste naar Leiden, een 2ling heeft heel veel kans op een klein kind dus als ze een 2ling zou krijgen zou ze waarschijnlijk nu ook in Leiden liggen. |
Leuk voor ze.........
|
Ik hoop dat het kind een neger is (y)
Komen ze erachter dat ie van de butler is ofzo. |
Een miskraam lijkt me wel wat.
Henk Mul ! |
lijkt mij ook wel vet eigenlijk (y)
|
Citaat:
:nono: :mad: :mad: :nono: (n) |
Citaat:
|
stomme lul, hoe kun je nou iemand een miskraam gunnen!
het wordt gewoon een leuk prinsje of prinsesje, geweldig! |
Citaat:
Ik vind wel dat er te veel mensen moeilijk doen. Dat is toch leuk voor ze, dat ze een kindje krijgen? Als je buren, die ook niet belangrijker zijn dan een ander, een kindje krijgen, dan ben je toch ook blij voor ze? Daarbij zijn er ook een hoop vrouwtjes die helemaal weg zijn van Maxima en de baby, dus voor die mensen is 't óók nog eens leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het een jongetje gaat worden!
Oeh, wel leuk hoor :) (Ik zou het net zo leuk vinden als iemand anders nu zou bevallen die ik wel aardig vind hoor :) ) |
nogmaals.. 'm lovin' it! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maakt nooit uit.. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
als je wat beter had opgelet op school dan had je nu geweten dat dat helemaal niet meer kan. jammer van je stoere antwoord |
Fijne mededeling.
|
Citaat:
het is ook de schuld van het kind |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze staan er nu al met de oranje bitter.. |
Er komt zoiezo geen feest op zondag, mischien zit er wel een dagje vrij in als het op maandag wordt geboren
|
ja das wel jammer..
dan maar morgen de vlag uithangen.. :) en een vrije dag kregen wel sowieso volgens mij al niet.. |
Citaat:
Persoonlijk vind ik Oranje-verenigingen het dieptepunt van de Nederlandse samenleving. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je wordt geboren op dezelfde dag als het kind van maxima dan wordt je er automatisch lid van, ben je mooi klaar mee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |