![]() |
mooi voetbal
welke club speelt naar jullie mening het mooiste voetbal, en waarom?
ik hou het op arsenal en ajax mooi samenspel, technische hoogstandjes, mooi uitgespeelde doelpunten , mooie spelers (henry en dennis bij arsenal en sneijder, van der vaart, maxwell, zlatan, noem maar op bij ajax) beetje jammer dat arsenal mensen als ashley cole heeft, die echt rare dingen uithaalt (zoals die 2 benen tackle zaterdag) |
en ik bedoel dus niet 'voor welke club ben jij' maar welke club speelt het mooiste voetbal...
voor de zekerheid zeg ik het nog mar even |
Van de Nederlandse ploegen ajax, beste foebal nie voor nix bovenaan, ideale systeem om totaalvoetbal te spelen, veel mooie combinaties en goals (vd vaart, zlatan, sneijder etc).
In engeland arsenal, dat team loopt soms zo soepel, bij vlagen briljant, met viera, bergkamp, pires, henry vooral. In spanje Real madrid, als je daar een wedstrijd van kijkt, lijkt het wel een circus, al die schitterde balbehandelingen en gallery play. Veel mooie combinaties en goals, fantastisch om te zien. Veel technische hoogstandjes van al die toppers. |
Voor mij zijn dat veel verschillende ploegen..ik hou van verschillende stijlen.
Ajax is dat voor mij in Nederland, buiten nederland vind ik ook ploegen zoals Spartak Moskou mooi om naar te kijken..hoe snel die een counter uit kunnen spelen. Verder is het Nederlands elftal ook prachtig..mits ze in vorm zijn. |
Real Madrid is anders ook schitterend
En als PSV'er doet het me pijn om te zeggen dat Ajax het mooiste spel heeft van Nederland Nederland, Brazilië én Frankrijk (mits in vorm) spelen mooi voetbal |
Ik denk ook dat Ajax (in Nederland) het mooiste spel heeft. Ze spelen zeer aanvallend en kunnen dat ook, omdat ze zo goed zijn :P. Sommige andere clubs proberen het ook wel, maar daar komt het gewoon minder goed uit de verf. Ik zou het echter nog mooier vinden als Ajax weer 4-4-2 ging spelen.
Van buitenlands voetbal weet ik niet zoveel, maar het lijkt me dat Real Madrid wel geweldig moet zijn om naar te kijken met al die sterren... |
arsenal
|
In Nederland vind ik dat Ajax mooi voetbal speelt. Het is een jonge ploeg, dus zijn ze gretig en willen ze naar voren. Qua landenteams vind ik dat Nederland mooi voetbal speelt, maar dan moeten ze wel in vorm zijn. De kwartfinale op het EK 2000 was antuurlijk prachtig voetbal. (6-1) In het buitenland vind ik Real Madrid en Manchester United mooi spelen.
|
In Nederland op dit moment Ajax. De enige ploeg waar de spelers in vorm zijn en dus de mogelijkheid hebben om zo te spelen.
In Europa vind ik op dit moment weinig clubs echt goed spelen. Real Madrid heeft in mijn ogen wel de spelers die het mooiste voetbal kunnen laten zien. |
Ik denk dat je dan meteen uitkomt bij Engeland (Man. United en Arsenal) en Spanje (Real Madrid).
|
Chelsea tegen Sparta Praag was echt mooi! Mutu, Duff, Lampard, Makelele! Echt top! Man. Utd. kan ook echt mooi powerplay spelen en Arsenal heeft mooie counters!
Ook Gladbach vond ik wel mooi tegen Stuttgart om beker (echt vaak zie ik ze niet :( ), lkkr opprtunistisch :D In NL, sja v. Persie was wel mooi om te zien gister (juh da's een speler)..ajax vind ik niet echt mooi, wel effectief. Az was wel aardig af en toe, maar dat lijkt (gelukkig :p ) voorbij. Real Madrid is natuurlijk ook bij vlagen briljant, maar ja die hebben het materiaal er natuurlijk voor... |
Ik ga mee met Mr.Oizo, in Spanje vind ik Valencia ook wel mooit voetbal spelen.
|
Ik vind in Nederland Ajax mooi voetbal spelen :cool: PSV doet pijn aan mijn ogen... :o
|
In België momenteel Anderlecht en de Ivoriaantjes van Beveren, al ben ik onvoorwaardelijke fan van Club Brugge.
In het buitenland Real Madrid, Arsenal en Ajax. Ook Deportivo als ze in hun dag zijn, met Valeron, Sergio en Tristan. |
mooi voetbal... naja, ik ben voor psv omdat ze mooi voetbal spelen.
het aanvallende voetbal vind'k uberhaubt mooier dan verdedigend, hoewel dat verdedigendere spannender is. bijvoorbeeld bij auxerre.. ze spelen vaak met 4 verdedigers en 2 controlerende middenvelders. maar spelen het wel mooi. |
Zlatan is een mooie voetballer, Pienaar is een mooie voetballer, VDV heeft z'n momenten en ik ga niet ontkennen dat Sneijder goed is, maar om nou te zeggen dat Ajax oogstrelend voetbal speelt. In Nederland moet je niet zoeken denk ik.
Spaanse ploegen spelen vaak het mooiste voetbal. |
Citaat:
en ik geef ze bepaald geen ongelijk |
Citaat:
sorry hoor, maar als je met 7-0 wint, en er zit echt niet 1 echt mooi doelpunt bij, houdt het een beetje op vind ik niet dat ik ze op 1 wedstrijd beoordeel, maar mooie combinaties, positiespel heb ik ook nooit gezien en echt sportief gaat het allemaal ook niet.. |
Citaat:
PSV speelt idd geen mooi voetbal. Maar ben ook wel van mening dat Ajax nou echt het mooiste voetbal speelt, denk zoals Phreshness als zegt dat je in het buitenland moet kijken. Is het Zuid-Amerikaans of Afrikaanse voetbal ook wat? Je ziet wel eens leuke trucjes enzo maar weet eigenlijk niet of het spel daar wel leuk is om te zien. |
ik vind senegal in ieder geval wel echt heel mooi om te zien
ze hadden op het wk een counter, ik denk dat er 5spelers de bal in 1 keer doorspeelden, en toen werd er nog zonder aan te nemen gescoord maar vaak speelden ze ook een beetje te moeilijk |
was dat niet die 1e goal van Henri Camara tegen Zweden?
|
Zou best eens kunnen. Ik vind counter voetbal sowieso mooi om te zien. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07. |