![]() |
Indoor Snowboarden
Wat is nu eigenlijk dé indoor (ski/)snowboardbaan van Nederland en/of de BeNeLux? En waarom?
|
Ik heb der totaal geen verstand van maar die Limburg (Heerlen?) waar laatst die wereldbekerwedstrijd was is denk ik wel een goeie anders wordt daar niet zo'n belangrijke wedstrijd gesnowboard denk ik.
|
SnowWorld Landgraaf, denk ik? Inderdaad, bedankt voor de tip. :)
|
Citaat:
Waarvoor wil je dit weten als ik vragen mag? (voor wat meer duidelijkheid in dit topic enzo ;)) |
Sowieso mis ik het snowboarden een beetje aangezien ik het al dik een jaar niet meer heb gedaan. Daarnaast kan ik er een leuk dagje uit van maken en zo samen te gaan snowboarden. We zijn allebei ervaren snowboarders maar verder ben ik niet heel bekend met indoor banen.. vandaar. :)
|
ik ben toevallig vrijdag met school wezen snowboarden/skieen. in bottrop, duitsland, en dat is de grootste indoorbaan van de wereld, dat vernam ik ten minste van veel mensen.
en dat is vanaf doetinchem (daar zit ik op school) ongeveer een uur rijden, dus valt mee! |
Snowworld in Landgraaf natuurlijk!!! 2 pistes, grote stoeltjes lift en een funpark!!! (halfpipe etc. )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |