![]() |
bikini tussen de billentreksters
Goed, het beestje moet een naam hebben... Gisteren een onwijs vaag gesprek gehad met een paar mensen en tot de conclusie gekomen dat veel meisjes op het strand of in het zwembad in plaats van een string te dragen (hetgeen ze dan ws niet durven) steeds vaker liggen te zonnen met hun bikinibroekje zo ver mogelijk tussen hun billen getrokken, zodat ze toch bruine billen krijgen. Een van die meisjes waar ik dat gesprek mee had deed dat dus ook en zij gaf als reden op dat ze zich sexier voelde als ze het zo min of meer stiekum deed (hoewel ze nog nooit een echte string als bikini had geprobeerd)... Graag meningen, ervaringen etc.
gr. Lieve |
OMG dat is echt fout (n).
|
jezus heb je haar weer
ik vraag me af wat voor leven jij hebt |
vind t onzin dat ze t doen, who cares about die billetjes.. maar goed. ik vind t ook weer niet belangrijk genoeg om er een topic over te openen..
|
het is al goed, jeez
|
whahaha wat een topic zeg. OKay lifestyle is vrij kansloos maar dit is wel heel erg.
Ontopic: Ik vind het er belachelijk uitzien als je een bruine kont wilt koop dan gewoon een string, net als dat je badpak naar beneden rolt dat is ook zoiets verschrikkelijks |
als je je kont bruin wilt ga dan of onder de zonnebankt of koop een string en ga daarin om het strand rondflaneren....
|
Citaat:
Kind waarom heb jij het altijd over strings? |
Geen ervaring mee, ik kom nooit in zwembaden.
|
Citaat:
|
Ga gewoon netjes in bikinibroekje en topje.. Als je dan perse een bruine kont wil doe dan een string aan met zonnen ofzo (onderbroek tussen je billen gepropt lijkt me niet zo charmant staan). Topless zonnen ook wel okay, als je maar niet de hele tijd zo rondloopt...
Ik was op vakantie in griekenland en daar had je van die lelijke eh taarten van 40 die in string liepen en topless rondliepen. Blegh.. :s |
niemand die mijn kont ziet...waarom zou die dan bruin moeten?...
|
Ik snap het punt niet zo. Je ligt op het strand te zonnen, en wil dat het stuk 'wit' kleiner is dan je broekje, omdat je het anders gewoon ziet. Dan is het toch niet zo gek dat je je broekje een beetje tussen je billen trekt? Bedoel, who cares, half zonnend europa doet 't.
|
Het hele concept zonnen is wat mij betreft achterhaald.
|
who cares, het is winter
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
haha, ik snap de hele discussie niet, ons meningen over dat meisjes ipv van een string hun bikinibroekje tussen hun billen trekken omdat ze 'stiekem hun billen laten zien' sexier vinden, wtf waar gaaaaaat het over? ik lig gewoon naakt onder de zonnebank |
Citaat:
Aan het onderwerp: boeiend. |
Dat is wel heel erg debiel. Maar ik vind het strand zowieso kansloos. :nono:
|
wat een topic weer.
who gives a shit hoe zij erbij liggen zeg, ik vind het triest als je je daarover druk gaat maken. laat ze lekker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh my Gawd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie dit maar als een teken van de verdorvenheid die dit forum teweegbrengt. Te hard op zoek naar dingen beledig ik altijd weer onbedoeld iemand. En het is mijn friggin eigen schuld! Het moet nu maar eens afgelopen zijn met mij.
|
boeiend?
wat is je hele punt trouwens? :| |
Citaat:
Maar verder gaat het nergens over.. En maakt het ook eigenlijk niet uit.. |
Waar je je al niet druk om maakt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
....!
tis dat ik nu geen tijd heb om op je post te reageren |
Citaat:
en dat het om de 'lul' gaat vind ik wel een erg maffe uitspraak.. |
Citaat:
hihihihihihihi :x rolleyes hihihi :rolleyes: Ik vind dit topic eerder kansloos, waarom wordt het niet gesloten? |
Geen idee, misschien omdat Negrotiator er nog een discussie van weet te maken. ;)
|
ik deed vroeger alleen mn badpak tussen mn billen om sneller van de glijbaan te kunnen in het zwembad...
|
als er dan niet genoeg water in de glijbaan is lijkt dat me ook niet zo prettig.. :p
|
het is geil :p
lekker om te zien :P! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gelukkig ga ik de laatste jaren nooit meer van de glijbaan ;) |
Citaat:
|
ik doe dat niet vandaar dat ik nogsteeds met een in mn huid gebrand bikinibroekje op mn lijf loop =p
t ziet er niet uit met je broekje tussen je reet gepropt. |
wat lopen jullie nou lievelotje af te kraken?
damn ik zie wel dommere topics eigenlijk edit: vaaaag, t lijkt wel alsof ik standaard de 1e post van 2e pagina heb :s :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |