![]() |
Jose Maria Jimenez overleden
Oud-renner Jose Maria Jimenez is in
een psychiatrisch ziekenhuis overleden aan een hartstilstand.Hij werd 32 jaar. De Spanjaard trad in 1993 in dienst van Banesto en zou acht jaar lang vooral in dienst van Miguel Indurain rijden.Zijn meest aansprekende prestaties leverde hij in de Vuelta.Hij won negen etappes en veroverde in 1998,1999 en 2001 de bergtrui.In 1998 werd hij derde en had hij enkele etappes de leiderstrui om zijn schouders. Twee jaar geleden zette Jimenez,die kampte met zware depressies,een punt achter zijn loopbaan.'Iedereen maakt wel eens een crisis door',zei Jimenez toen.'Het leven is vol ups en downs.' Ik had altijd respect voor hem hij viel altijd aan je kon hem vaak in de bergen verwachten en nu, nu is ie niet meer. Rest in Peace Bro |
was al genoemd in centraal wielrennen topic
maar is en blijft triest |
Ach ja
toch niet zo'n gezonde sport :s Maar ja, t was een leuke renner (y) RIP |
Deze renner verdient zijn eigen topic, ik kon het niet geloven toen ik het las
|
|
Elke (oud)sporter die overlijd verdient een eigentopic uit respect vind ik.
Erg jammer idd blijkt toch maar weer dat wielrennen geen gezonder sport is helaas. RIP Jimenez. |
Citaat:
Ik zal hem echt missen |
Chava was goed! Durfde tenminste altijd aan te vallen...
|
Overlijden Jimenez: cocaïne in het spel?
De Spaanse krant El Mundo meldt dat er op de kamer van de gestorven José-Maria Jimenez een 'zakje met een wit poeder, waarschijnlijk cocaïne' is aangetroffen. De Spanjaard stierf afgelopen weekend op 32-jarige leeftijd aan een hartinfarct. Nader onderzoek zal moeten uitwijzen of een en ander verband houdt met de plotse dood van de voormalige klimmer. (11-12) |
Ja hoor dat zou wel heel erg triest zijn, als dat een mede oorzaak voor zn dood zou zijn. Maarja bij dit soort gevallen wordt wel meer gezegd dat ze waarschijnlijk gebruikt hebben dus om nou dit nou écht serieus te nemen....... Maarja het kan natuulijk altijd.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |