![]() |
Hoe vraag je iemand of ze iets met je wil
mja, d'r is een meisje dat ik heel erg leuk vind, en ik zou graag meer met haar willen, alleen iedere keer als ik het wil vragen sla ik helemaal dicht en weet niet wat ik moet zeggen :s:(
het is triest, ik weet het, maar ik zou wel wat hulp kunnen gebruiken bvd |
Ik vind het al knap dat je je überhaupt voor hebt genomen er iets over tegen haar te zeggen. RESPECT (y)
|
Citaat:
maar nou weet ik nog niet wat ik moet zeggen :( |
Ga gewoon eerst iets met haar doen ofzo en zorg dat er tussen jullie 2 iets 'groeit'
|
Iets meer info zou wel fijn zijn, wat heb je al 'opgebouwd'? Een meisje gewoon 'out of the blue' vragen werkt 10 van de 9 keer niet.
|
idd, zie hierboven, tenzij ze dat kan waarderen, maar 'iets' willen betekent nog neit dat je een goede relatie kan opbouwen samen
vaak gebeurd er iets (zoenen bijv) en groeit het vanzelf |
Ik heb het gepeild door haar op msn te vragen of ze een keer wat leuks wou doen. Dan snapt ze de hint, maar hoef je het toch niet letterlijk te vragen.
|
Vraag haar een keertje mee uit, dan merk je meestal wel of ze jou ook wel ziet zitten.
|
thx :)
ik denk dat ik wel weet wat ik moet doen :) allemaal hartelijk dank :D |
Inderdaad ehmmm... je hoeft het niet te vragen, je kunt ook veel met haar omgaan, dan groeit er vanzelf wel iets. Dat maakt het ook een stuk makkelijker. ls het dan wat kan worden, is de enige stap die je hoeft te maken de zoen-stap. Stuk makkelijker toch? Sterkte!
|
Schrijf het op een briefje en houdt het voor je hoofd de volgende keer als je hem ziet ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, ik ben negatief... In principe is wat hierboven staat waarschijnlijk wel een vrij goede strategie. Zo zou ik het ook doen denk ik ;). Dat lijkt me de veiligste manier om toch veel met haar om te kunnen gaan, een band op te bouwen en niet zoveel risico te lopen. |
eerst zoenen, dan vragen :evil:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |