Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Waarom? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=68443)

Ilona1 25-04-2002 17:26

Waarom?

Ben gister met me vriend naar bed geweest, en nu opeens had ik gister en vandaag vette buikpijn, en nu ben ik opeens ongesteld, terwijl ik aan de pil ben, en niet in de stopweek zit. En ik had btw wel een condoom gebruikt. Komt het misschien omdat hij tijdens het stoten steeds tegen me baarmoeder aan kwam ofzo? Zoiets voelde ik namelijk!

Dusjcrib 25-04-2002 18:04

Je kan wanneer je ontmaagd wordt inscheuren waardoor het kan gaan bloeden, je hebt dus kans dat dit bij jou is gebeurd. Hier kan dus ook de buikpijn van komen, je hebt dan namelijk gewoon een wondje daarbinnen. Als het bloeden nu morgen nog niet is gestopt zou ik even heel snel naar je huisarts gaan want dan is er ms echt iets mis, dat het niet wil dichtgaan ofzow, kweetniet..

sterkte iig

Freyja 25-04-2002 21:25

--> Lichaam en gezondheid.

Koen 25-04-2002 22:34

Citaat:

Morgan schreef:
--> Lichaam en gezondheid.
Twijfelgevalletje, maar denk dat ie daar inderdaad beter past.

Sex -> L&G.

Missy_shy 26-04-2002 11:00

Ik heb dit ook een ker gehad omdat we het "te" wilde hadden gedaan.....maar bij mij was het na 1 dag weer over.....wel moet je uitkijken om niet gelijk weer seks erna te hebben....vooral niet zonder condoom kan het gaan ontsteken! (sperma--->bacterieen)
Als het meer dan 2 dagen bloed naar de dokter gaan dan is het gewoon te diep ingescheurd.....en echt doen hoor want door ontsteking kan je super ziek worden en onvruchtbaar

Ilona1 26-04-2002 12:31

Kan het niet gewoon zijn omdat ik deze week mijn pil had doorgeslikt dat ik daardoor nu een doorbloeding heb? :confused:

Sciza 26-04-2002 12:46

Citaat:

Ilona1 schreef:
Kan het niet gewoon zijn omdat ik deze week mijn pil had doorgeslikt dat ik daardoor nu een doorbloeding heb? :confused:
Dat kan ook hoor!

-Meisje- 27-04-2002 21:26

Offtopic: Was je niet net een week samen met hem? :confused:

Tkan idd zijn dat ie te diep gestoot heeft, dat kan buikpijn veroorzaken... maar je merkt het verschil toch tussen bloed van je maandstonden en bloed van een wondje ofzo (want dat kan het ook zijn..)

Roos 28-04-2002 19:10

Citaat:

Ilona1 schreef:
Ja, de kans is groot.
Als je de pil doorslikt, dus de stopweek overslaat, is er kans dat je toch een lichte doorbloeding hebt. Staat er niet meer in de bijsluiter van de pil?

heldin 28-04-2002 19:34

Citaat:

rosi schreef:

Ja, de kans is groot.
Als je de pil doorslikt, dus de stopweek overslaat, is er kans dat je toch een lichte doorbloeding hebt. Staat er niet meer in de bijsluiter van de pil?

toch niet als je maar een maand doorslikt? zo'n tussentijdse bloeding komt volgens mij pas als je de pil 3 strips doorslikt of zo.

ik zou even naar de dokter gaan als het niet binnen een paar daagjes over is

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20.