![]() |
waarom hebben jullie een probleem als er over de Islam wordt gepraat?
Hey
ok ik oordeel niet,want ik ben hier nog maar een uur ofzo! Maar tijdens het lezen heb ik het gevoel dat jullie (sommige mensen niet allemaal offcourse!) niet willen praten of luisteren over wat de mensen te zeggen hebben over de Islam?? Waarom als ik mag vragen?? Another thing...zijn er hier Pakistaneese moslimz??just wondering... |
Ik heb er geen problemen mee als er over de Islam wordt gepraat maar dan moet je er ook tegen kunnen dat er forse kritiek wordt geleverd en dat mis ik in de discussies bij de meeste moslims hier.
|
waarom heb jij er een probleem mee als er niet over de islam wordt gepraat?
gewoon omdat mensen het niet boeiend vinden ofzo... ik weet niet... maar misschien is dat het wel... |
Citaat:
|
Ik kan prima leven met gegronde kritiek en zinnige argumenten en dat is nou iets wat ik hier mis.
Meestal komt men meteen aanzetten met kreten als "ga terug naar je eigen land" en "laat ons eerst maar eens een kerk in turkije bouwen" en meer van die achterlijke en achterhaalde loze stellingen. Dan heb je nog de grote groep die kut-marokkanen als symbool voor de islam zien en de bekende vooroordelen die de revu passeren. Ook wordt er volop met twee maten gemeten omdat de islam nu eenmaal bij vele mensen een veel negatiever beeld op roept dan bijvoorbeeld het christendom of jodendom. Aan kennis is in ieder geval een groot gebrek. Gelukkig zijn er nog een paar mensen bij die hier niet alleen komen om te rellen maar open staan voor nieuwe informatie. |
Ja zeg, nou hebben we er wel genoeg threads over.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |