![]() |
wat te doen als je verliefd bent???
wat te doen als je verliefd bent? :bloos:
|
Blij zijn :confused:
|
rondstuiteren met een enorme grijs op je gezicht?
|
zoenen?:P
|
eeeey
hangt vanaf of die jongen/meisje jou ook leuk vind ;) kijk als die jou ook leuk vind dan is het geweldig maarjah soms zit je lang te w88 op iemand die jouw echt niet leuk vind en dat is gewoon f*cked |
Dan ben ik vrolijk enzo:)
|
Citaat:
|
verliefd zijn:D
|
Citaat:
|
Erg je best doen om vooral niet over hem te praten (wat overigens nooit lukt) :o
|
met een stompzinnige grijns door de wereld stappen, en omdat je niet goed uit je doppen kijkt, over een amsterdammertje flikkeren???
|
Citaat:
mensen die me aankijken op straat beginnen spontaan te glimlachen :) |
Forummen (dat geldt ook als je niet verliefd bent).
|
aha ik heb dr zelf al wat op gevonden
|
Citaat:
en je lach proberen te verbergen (wat óók nooit lukt) |
Citaat:
|
Ik verzwijg het omdat het nooit wederzijds is.
Nouja dat is bij mij het geval. |
schat hoe weet je nou dat het niet wederzijds is..
ik lach heel veel als ik verliefd ben...wordt heel hyper (erg irritant voor mensen om my heen) praat over niks anders.....en na 2 weken blij zijn kom ik erachter dat ie net een nieuwe vriendin heeft....ofzow :| :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben momenteel ook tot over mn (rode) oortjes verliefd
Best lastig, school kan me helemaal níks meer intereseren Het enige dat me blij maakt is zij Maar ik gedraag me altijd anders tegen degene op wie ik stapel gek ben. Dan maak ik zelfs van de leukste opmerkingen de slechtste grappen. Soms ben ik gewoon mezelf niet meer. Het valt ook iedereen op, op wie ik een oogje heb. Komt waarschijnlijk omdat ik diegene heeeeeel anders benader. Hoewel ik dat totaal niet wil ofzo Maar het voelt wel f*cking lekkerrrrrrrrrrrr |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik geloof dat ik het aan het worden ben...
ik slaap normaal al zo slecht:S nu wordt het nog erger:S |
Citaat:
|
Citaat:
I know the feeling :( Ik ben (nog steeds) verliefd op een goeie vriend van mij, Maar andersom is er niks. Das zeer balen :| |
just be yourself!! :) good luck!! (y)
|
genieten !
|
Citaat:
|
voor mij ook
|
BE HAPPY :p
|
Ik ben zelf al een paar maanden heel erg verliefd op een meisje. Sinds kort ga ik elke week met haar uit in café, maar het probleem is dat ik niet weet of ze ook op mij verliefd is; door de week spreken we elkaar niet, want ze heeft het druk met werk en school. Ze is nog vrijgezel. Wat ik wel denk is dat ze vriendschap met mij wil. :confused:
|
uuhm...
heen en weer huppelen vrolijk kijken constant grijnzen wegdromen soeneh, soeneh.. maak me geeeeeek ;) *mjah, ik word ook een kleuter dan:o* |
Citaat:
|
*is verliefd :D *
bij mij is het vooral een goed gevoel en ik probeer uit te zoeken of zij hetzelfde voelt |
hahahaha.. als ik naar huis fiets van school zit ik met zoooown grijns op mn smoel dat iedereen die ik tegenkom stiekum heel hard moet lachen... zit dan een beetje te fantaseren.. :>:>
& meestal vergeet ik dan te laat dat ik normaal moet kijken :> :$ |
Citaat:
|
Balen aangezien het tot nu toe nog nooit goed is gegaan :p
|
Citaat:
Citaat:
|
de heletijd over um of haar hebben en kyken of die andere ut ook over jou heb
|
Citaat:
|