![]() |
X-Men 2
Super film, gekregen van Sinterklaas. :)
Veel beter dat 1. In deel 1 zat geen verhaal en ging het om de actie. In deel 2 zit een vrij ingewikkeld verhaal. Echt een aanrader! (y) http://members.lycos.nl/yepzerr7/X-Men.jpg In het midden professor Xavier. Met de klok mee: Wolverine, Cyclops, Nightcrawler, Storm, Lady Deathstrike, William Stryker, Magneto, Mystique, Jean Grey, Iceman, Rogue. Hebben jullie de film al gezien, zoja, wat vond je ervan? |
Heb em dit weekend gezien, was idd wel een leuke film, maar zo geweldig vond ik em nou ook weer niet...
|
Citaat:
Andersom juist, deel een richtte zich meer op karakterontwikkeling en verhaal terwijl X2 meer aktie had. Al ben ik het met je eens dat X2 beter is dan het eerste deel. |
Citaat:
|
vermakelijke films :) (y)
ik kan niet wachten tot deel 3 :o |
superfilms (y) kan niet wachten tot deel 3 (y)
|
Citaat:
Deel 2 vond ik ook wel leuk maar ik vind 1 toch beter, 2 gaat toch trouwens ook door op die ideeen tussen mutanten en mensen? |
vond ze beide niet echt geweldig
|
Citaat:
|
Deel 2 is ook spannender en het verhaal is leuker
|
Ik vind het wel jammer dat de film niet echt op de tekenfilm lijkt, die is toch leuker en Rogue is zo zwak in de film!
|
Lady deathstrike ?:D
Euhm da's Yuriko En jah hij was wel veel c00ler dan deel 1 gelukkig. |
Citaat:
En je loopt achter, die film is al zóó oud :D |
Ik vond de tweede geweldig vooral in die school met dat meisje dat door de mruen kan lopen :D.
|
Citaat:
|
Ik vond het verhaal van deel twee juist een stuk minder. Ik zat de hele tijd te kijken, maar wat er met de Professer gebeurd is tot op het einde eigenlijk helemaal niet zo boeiend. Op zich kan je van deel 1 niet zo een verhaal maken want je moet alle personages nog introduceren enzow.
Deel 3 krijgt waarschijnlijk Beast en Jubilee erbij! Ik wil alleen nog Gambit en dan ben ik weer helemaal blij ^^ |
Citaat:
Gambit roeleert zwaar! :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |