![]() |
Welk onderwerp voor een tekst??
Over wat voor onderwerpen schrijven jullie teksten ???
|
de liefde.
de edge <3<3 |
een van de volgende dingen
*hoe je met elkaar om zou moeten gaan volgens ons *hate lyrics over dingen/mensen die we vervelend vinden (ja erg he) *politieke, finger-pointing teksten *over liefde, meisjes dat soort onzin *loze, nergens over gaande, semi-grappig geprobeerde teksten die achteraf gezien alleen wij grappig vinden |
Naar wat je zelf belangrijk vind;)
Ik vind mijn eigen teksten ook niks aan ik wil ze altijd weggooien maar ik krijg vrij vaak positief commentaar om het maar te noemen, |
- Cultuur
- Politiek - Mythologie - (Levens-)Interpretaties - Oorlog |
Kan natuurlijk vanalles zijn. Ik prefereer wat meer persoonlijk getinte teksten en geen obvious politieke teksten aangezien ik vind dat ik daar niet genoeg van weet zonder te vervallen in fuck dit fuck dat gelul. Politeksten vanuit een sociaal oogpunt dan weer wel.
|
over vieze gore kutwijven die je hart breken! teringsnollen zijn het!
En over wijven die andere dingen verpesten, zoals de scene! |
haha
als ik een txt zou schrijven zou et over mijn kijk op dingen gaan, symbolisme zou iig hoogtij vieren |
Citaat:
pffffffffffffff :p |
En over dood en verderf, zombies, demonen en anale seks natuurlijk!
|
sociaal-kritisch
persoonlijke ervaringen dat is het eigenlijk wel :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
er zijn echt teveel mensen die teksten schrijven. en maar heel weinig zijn er ook echt goed.
|
-liefde..of soort van
-bepaalde haatgevoelens -het leven -politiek soms -groeperingen |
Criminele kabouters
|
Dood, oorlog, persoonlijke ervaringen, religie (meer in symbolische zin, dus niet fuck the church ofzo), haat, etc
Mja geen bijzonderheden dus echt |
straight edge
drama vriendschappen sneeuw en ijs je weet t wel. |
Dood, pijn, verdriet, liefde, geluk, haat...
Ik ben zo veelzijdig (y) |
de maatschappij
drugs, alcohol en partys persoonlijke onderwerpen (shit die je hebt meegemaakt o.i.d.) Teringlijers onzin iets in die geest |
Citaat:
|
snoep
|
pas op met 'true till death' stijl teksten
want de kans dat je er je hele leven achter staat, is niet bijster groot denk ik zo. |
zuipen, rock&roll en chicks
|
alcohol
drugs lam zijn mensen irriteren bandleden afzeiken |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: over mezelf, dat is het makkelijkst te verwoorden. En over mensen die ik in mn hoofd heb (meestal bestaan ze niet echt.) |
Citaat:
|
oplaadbare batterijen
|
Citaat:
|
Citaat:
(die tekst is overigens niet van mij.) Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind verwijzingen naar een andere artiest altijd erg :cool:
bijvoorbeeld; Dire Straits- Calling Elvis gewoon knap in elkaar gezet qua tekst imo (y) |
Citaat:
Ik vind de Latijnse en Griekse mythes veel te ingewikkeld om als songtext na te vertellen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14. |