![]() |
Antibioticum en alcohol
Ik ben vandaag begonnen aan mijn penicilinekuur en heb zaterdag een feestje dat zou dan de laatste dag zijn.Ik vroeg me af of ik dan wel gewoon alcohol kan drinken of blowen?
Ik heb wel al op internet gekeken maar ik ben er niet veel wijzer van geworden. |
uhm, bijsluiter?
|
het kan altijd, of je er niet ziek van wordt is een tweede vraag...
maarja, wie niet waagt die niet wint.. |
op de bijsluiter staat niks..anders zou ik t natuurlijk niet vragen.maarja ik zie wel hoe het afloopt.
|
t schijnt trouwens niet te mogen, want je zou er kotsziek van worden.
zei iemand die t ooit had gehad. |
Citaat:
|
maar ik verneem zojuist van een insider dat je er kotsziek van kunt worden ;)
|
uit onbetrouwbare bronnen ;)
|
hehe ja maar tis wel de laatste dag van haar kuur
dus zou je dan na 12en s avonds weer mogen drinken :p |
hehe voortaan zal ik braaf zijn en beter lezen :o
|
:) dat was dus de vraag
|
hmm kotsziek worden zie ik niet zo zitten..
maar ik denk dus ook dat als t niet op de bijsluiter staat 't niet zo erg kan zijn. |
Citaat:
|
Ik heb verleden week ook een antibioticum-kuur gehad van 5 dagen, die precies in het weekend viel..waar ik een feestje had en daarna de stad in zou gaan. Ik heb redelijk gedronken, en ik had er geen last van.
Maar het schijnt dat sommige mensen er misselijk van worden? |
Citaat:
ik was laatst ziek en kreeg een kuur van 8 dagen de tweede dag was ik strontlazerus, ik wist dat het niet mocht maar ik kon het niet laten. denk wel dat (veel) alcohol drinken een averechts effect in de hand werkt, was aan het einde vd kuur niet helemaal beter maar of dat nou te wijten was aan het drinken weet ik niet zeker |
ik zou het toch maar niet doen als ik jou was ;)
mijn broer heeft dat ook ooit eens gedaan, en die is er $%^$(# ziek van geworden.. |
Citaat:
|
Heey Man
Heb zelf ook paar weke antibioticum-kuur gehad was zwaar ziek(hoeste dat je dacht hoor ik daar een lama schijte) maar weet je wat je moet doen als je je zoiets egt af vraag. Drugs Hulplijn belle :D vraag je het aan die mense hey maar tege mij zei ze dat gewoon kon. Zou me meer druk make over de last van Poepjes die je van die Antibiotica kuur ken krijge :nono: Wij geven geen kadootjes maar wij pakken kadootjes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |