![]() |
Beenwarmers...
|
Soms wel grappig om te zien..moet je wel staan. Maar ondertussen ook wel weer 'gezien' eigenlijk...
|
Ik vind ze wel leuk, en lekker warm ook nog. Maar niet echt nieuw meer nee, ook niet passe, maar ach. Ik draag ze weleens.
|
ik vind ze afschuwelijk. Waarom loopt ineens de halve school met die lelijke dingen rond? Soms is het wel ok in combinatie met een rokje ofzo, maar verder... :rolleyes:
|
Níet zoals je ze op jouw foto ziet.
|
Is er deze winter een keer geen nieuwe mode ofzo :confused:
|
Citaat:
|
(n) :nono: BAH
|
sorry, ik vind het nie echt zo'n succes...
alhoewel ik ze zelf ook wel draag, maar dan alleen thuis als ik mn pjama aan heb, omdat ze dan lekker warm zijn :D Het kan trouwens wel passen bij een outfit, mjah je moet ervan houden... |
Citaat:
Iewl..... nee, ik mag die beenwarmers niet.... |
ik heb een te grappig toneelstuk gezie waar ze de spot dreven met die been/armwarmers
ik vond ze wel leuk en heb alleen zelfgemaakte en uit praktische oogpunt, maar dat gestylede gedoe (met puntlaarzen) trekt me niet zo.... |
Net of je een verneukte/ mislukte schaap om je enkels hebt. :nono:
|
Citaat:
|
Had ze vandaag nog aan! Voor de warmte, onder een wijde broek, anders is het zo koud aan mijn beentjes. Vet handig eigenlijk.
Met een leuke rok of 3kwartbroek vind ik het ook wel leuk staan, maar niet zo netjes dan. Vandaag had een meisje ze om haar voeten heen en dan in haar lage puntschoentjes gepropt, eigenlijk meer van die balletschoentjes. Geen combi :/ |
Sinds ik mijn slobberlaarzen heb draag ik ze eigenlijk nauwelijks meer, nu alleen nog voor de warmte onder een broek.
Toen ik nog geen slobberlaarzen had ook vaak boven mijn docs en onder een rokje. |
beenwarmers over knie zijn erg leuk, en warm voor onder een rokje
maar zoals op die belachelijke foto, nee (n) |
ik vind ze over schoenen of over n broek egt stom!
en dan vooral die fluoriserende kleuren :nono: |
kan leuk zijn, maar niet in combi met puntschoenen en ook niet in fluoriserende kleuren.
|
Citaat:
beenwarmers kunnen wel leuk staan, maar dan vaak alleen in combinatie met rokje en niet in fluo kleurtjes etc. ik heb ze niet, als ik koude voetjes/beentjes heb dan doe ik skisokken aan :o (en nee, dat zie je dan natuurlijk niet..) |
ik ben gek op beenwarmers. als ze tenminste functioneel gebruikt worden dus om je benen warm te houden.
over je schoenen heen is echt te belachelijk voor woorden. |
Baanbrekend!
|
Citaat:
|
slotje?
|
blah.
ik vind ze toch leuker als ze gewoon in je schoenen zitten. of als je lage schoenen hebt erboven. |
Ik vind ze meestal niet leuk, en al helemaal niet als ze over schoenen heen zitten.
|
Ik heb ze zelf ook, maar dan alleen in het zwart. Die fluoriserende kleuren zijn echt niet mooi :nono:
|
Wow, jij bent zeker een trendspotter! :cool: (y)
|
UIT
maar wel lekker warm |
Lekker warm onder een broek. Onder een rokje gaan ze wel maar dan geen roodgroengeeloranjerood gestreepte en co.
|
Kan heel leuk staan.
|
gewoo beenwarmers is leuk ja, maar niet over die puntschoenen aaaagh
|
doe mij maar gewoon lekkere warme sokken (y)
|
Onder een rokje kan het leuk zijn.
Maar niet met puntschoenen. En zeker niet over je broek heen. Pofbroek-effect. Bah. |
Citaat:
|
sorry maar ik vind beenwarmers over je schoenen maar niets, !!!
|
ik vind ze opzich wel leuk staan..maar nu iedereen er mee loopt vindt ik het wel weer een beetje genoeg..
vandaag zag ik iemand met beenwarmers over dr laarzen..de laarzen kwamen er boven uit, en het labeltje (waarop staat op hoeveel ze gewassen moeten worden ed) stak er boven uit.. was geen gezicht :nono: |
ik dacht vroeger dat beenwarmers voor balletdanseressen waren :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja de trends zijn ook gebaseerd uit de balletscene.. Beenwarmers waren vorig jaar in, maar in nederland duurt het altijd eventjes voordat het echt gewardeerd [hoe loopt dat woord ookal weer?] wordt.. Vorig jaar liep ik ermee en werd ik voor gek verklaard 'of ik voetbalsokken aanhad' en 'kom je van sporten' nu dragen diezelfde mensen dagelijks de beenwarmers :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik vond ze erg leuk, en ik heb ze ook
maar ik heb het wel weer een beetje gezien.. |
Ik draag ze wel,onder een broek ,voor de warmte of onder een rokje. (y)
|
Citaat:
|
ja, ze zijn wel handig. Draag ze elk jaar...
|
Citaat:
|
Wat een afgrijselijke schoenen :s
|
Citaat:
|
Ik heb ze gewoon voor onder m'n broek, dan heb ik het niet zo koud! zo als jij ze draagt vind ik niet zo mooi..
|
ik vind beenwarmers wel cool, maar dan wel ondereen rokje, ik heb ze altijd wel aan onder een rok.. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40. |