![]() |
Jullie favoriete wiet/hasj (denk deel 49843094)
Ikzelf zou gaan voor Edelweiss en King Hassan als ik zo vrij mag zijn zelf op te merken. (y)
Trouwens ik ben nieuw hierro dus /me waves naar de club. Peace out :rolleyes: |
Edelweiss is inderdaad een zeer relaxte weed, maar mijn favorieten zijn toch Jack Herrer en White Widow.
Mijn favo hasj is afghaan of super pollum. Welkom trouwens (y) |
de edelweisspiraten! grr...
daar gaat me pws een gedeelte ovee..r |
White Widow
hasj rook ik eigelijk (bijna) nooit. white widow vinnik echt lekker alleen hijs tegewoordig nergens meer te koop hier in de buurt :( |
mja favoriet as in wat ik meestal koop: orange bud, goede kwanteit/kwaliteit verhouding, vind ik
maar er zijn wel soorten wiet die ik lekkerder vind. verder hasj: ice, hehe wat word je daar stoned van |
hehe ik he niet echt een favoriet maar ik he nu wel ontzettend zin in edelweiß
en mijn doet het niet |
Jullie favoriete wiet/hasj (denk deel 49843094)
gebruik de zoekfunctie dan ook! (y) |
Wiet With Widow
Hash Super Polm ice :D |
wiet: van die groene
hash: geen id |
poep
|
Hmm m'n favoriete hasj is toch wel Bubble Ice, das mie een pure zooi, daar word je echt ellendig high van... :D
Maar helaas verkopen ze dat hier in de Achterhoek niet, hier zijn mijn favorieten Sputnik en tegenwoordig ook wel Royal Maroc (of hoe het ook precies heet...) En natuurlijk Hija. |
kvind k2 wel fijn, white widow en orange bud.
en hasj rook ik alleen als iemand anders t heeft, dus geen favoriet |
Citaat:
|
ik rook eigenlijk altijd white widow, van voorgedraaide joints word ik vaak echt misselijk.
ik ben echt een leek op het gebied; wat zijn nou goede wiet en hash soorten en wat voor verschillende effecten hebben ze? |
Citaat:
|
anyway, een naam alleen noemen schiet niet zoveel op, omdat je bij de ene shop een wietje koopt en die heee white widow, en in de andere shop heet ze edelweiss, (ik noem maar een voorbeeld), terwijl ze beiden eigenlijk dezelfde soort zijn, alleen een andere naam hebben ;)
Mijn favo hash was Kashmir van de sky high in den haag, of zero zero pollen van de creemers, of anna purna, ook van de creemers:D verder had ik thai als wiet persoonlijk favoriet van de sky of de creemers :) |
Hasj: H2O
Wiet: BubbleGum |
Citaat:
|
Ach wat, als die andere maar niet plots weer opduikt.
Wiet 1 Jack Herer en Hindu Kush 2 White Widow en Orange Bud Hash - geen. |
SHIVA/HAZE!!!
POLM/AFGAAN!! (y) |
Silver Pearl en K2. Hasj word ik niet vaag van :s
|
als het maar groen is :D
voor de 45823146stekeer :p :rolleyes: :D |
hm ik hou juist wel van blauwe wiet
|
als het maar rookt :d
|
Zelf verkies ik kwaliteit boven kwantiteit,high boven stoned.eerst high het stonede komt later van zelf....Hash boven wiet(hash is eind product,wiet halffabrikaat) :rolleyes:
|
Wiet: k2, flying dutchman en purple
Kutste wiet: super skunk |
Spoiler
|
Mijn favoriete wiet is Big Tops van de stepping out :) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wiet: super skunk, orange bud
hasj: kashmir |
jaja
|
met stip op 1 binnengekomen:
northern light :| |
was dat van zondag?????
hehehe greetz :P ma is jarig duz dan ga je de hele dag in de shop zitten :D |
superwomen
northern light |
Citaat:
|
hehe magichaze northern lights jack herer haze a5 nlx blueberry powerplant durban poison white,jack widow crystal haze enzo.
daarstraks voor de verandering hasj gehaald, libanon, ook wel goede shit :d |
Big tops,Dina,Jack Herrer
|
hom, voor de 49834094ste keer -->
:D *¤* Moonlight *¤* :D Ennuh, K2, White Widow enz doen 't ook nog steeds goed :) |
thai
|
white widow, edelweiss, silver chiva, bio en laatste tijd ook veel gruis
hasj doe ik bijna niet.. |
Jack herrer
de rest ken ik nog niet genoeg |
white widow
powerpunch (y) |
Citaat:
Hasj: koop ik niet zelf |
Update:
Wiet: nog steeds Northern Light hasj: puntjes |
Citaat:
|
Jack Herrer is ook heel fijn (Y)
|
Alle wiet is zeker weten goed, eigen teelt zelfs. Bob marley silverace en Blackwiddow zijn f*cking relaxed. Hash is minder bekend maar zeker wel lekker. ALS JE ER MAAR STONED VAN WORD.
Meisjes meld je maar ;) |
Santa Maria is mijn favoriet nog steeds. Ik weet niet, beetje een sentimentele waarde zit daaraan ;)
verder... Tja, de WWtjes en PPtjes, de SK2tjes etc gaan er ook met gemak in hoor... :P Hasj doe ik niet aan... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |