![]() |
Eurobilltracker!
Volg je eurobankbiljetten in hun voetsporen door Europa op het internet.
Via www.eurobilltracker.com kun je je biljetten volgen. Misschien zijn ze al wel in Griekenland of Portugal geweest! Inmiddels doen al meer dan 18000 mensen uit heel Europa mee, in totaal hebben zijn al meer dan 1500000 biljetten ingevoerd! |
eerste briefje en ik heb al gelijk een hit
hij kwam uit duitsland net over de grens |
Hij is anders nog niet op de site verschenen....
Als ej biljetten al eerder zijn ingevoerd dan verschijnt hij in deze lijst: Hits Hopelijk heb je er snel een! |
Moet je die hele lijst gaan afzoeken.. of heb je ook zo'n soort zoekmachine ofzo? :confused:
|
ik wou mn briefje van 100 uit italie registreren, klopt de shortcode volgens dat systeem niet... :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hijs echt, alle kenmerken kloppen enzo,maarja die code is wel vaag, tussen het plaatje en de 100, in die text de eerste 5 ofzo, maar ja daar staat dus iets, dat voer ik in,en dan ist niet goed..hmmmz...
|
De shortcode bestaat uit een letter/cijfer/cijfer/cijfer/letter/cijfer combinatie.
Als het biljet wat je hebt werkelijk uit italie komt dan is de eerste letter waarschijnlijk een J. vervolgens twee nullen en dan een cijfer/letter/cijfer. Succes! :) |
geen een hit helaas bij mijn biljetten
|
Citaat:
|
meer als 28 zelfs dacht ik hoor..32?maar kheb m ook onder n UV lamp gehouden en das ook prima, maarja t is wel vaag,maar ff uitgeven binnenkort...
|
Citaat:
|
naja ach, heel boeiend ook echt he, hij komt zo echt over...maar in de VS is dus echt meer als 50% van de dollar biljetten fake, das hier nog veel lager gelukkig...
|
Citaat:
Denk je nou echt dat meer dan de helft fake is? |
uhm ja, dat IS zo, heb k niet zelf verzonnen hoor, stond pas in een of ander stukje ergens over de euro en de hoeveelheid nep biljetten die erg meevalt in vergelijking met bijvoorbeeld de dollar...
|
LOL, ja okay.. in amerika zijn 50% van de biljetten fake :rolleyes:
|
Citaat:
Er zijn zelfs zoveel valse dollars dat het niet eens uitkan om op de een of andere manier uit te zoeken welke wel en welke niet echt zijn (voor zover je dat zelfs kunt zien) |
Citaat:
|
Ik heb ook iets van 10 biljetten ingevoerd ofzo, maar nog geen hit. :(
|
Niet getreurd! Als je het blijft volhouden komt de hit gegarandeerd!
Vooral doorgaan dus! |
Zijn er inmiddels al mensen die een hit op www.eurobilltracker.com te pakken hebben?
Ben benieuwd! :) |
Ik hou niet van referral-links.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |