![]() |
"Waar vind ik..."-topic, Deel 3
|
Waar in Eindhoven hebben ze leuke boxershirts, met opdruk oid.
Meestal vind ik van die saaie zwarte/witte geruite oid.. Zoek eigenlijk een boxershorts met een leuke opdruk... |
Waar vind ik topic
waar vind ik ...... opnieuw omdat die andere vol was
|
http://www.rtl.nl/components/reizen/...keniaslide.jpg
die zilveren armband/horloge (weet niet pcies wat het is) |
op n mailtje naar Yorin travel kreeg ik dit antwoord:
Beste ######, Deze armband is privé-eigendom van Chris, en ik kan daar helaas geen informatie over verstrekken. Groetjes, Sabien Butzelaar Yorin Travel |
Citaat:
|
-Een goudkleurige heupriem 4/5 cm breed ofzo.
-Zo'n soort oorbel als de blonde sugarbabe heeft in de clip van Hole in the head. Waar? |
Citaat:
|
waar vind ik otazu sierraden?? is er misschien een site van of een winkel? wie o wie?
|
Citaat:
|
Waar in Amsterdam verkopen ze old skool Vans? Bij de Independent outlet hadden ze ze alleen in grote maten en volgens mij verkoopt de Brittain alleen gewone vans?
|
Citaat:
daar hebben ze veel. Independent alleen grote maten? Ik heb daar al een aantal gekocht en ze hadden telkens gewoon 38. |
Citaat:
En de Bij idd. |
waar vind ik witte cowboy schoenen à la lemmy kilmister :) of waar vind ik in zwolle überhaupt cowboyschoenen? degene die mijn vraag kan beantwoorden maakt kans op een enkeltje urk!
ff serieus... ik wil het echt ff weten :) |
Nijmegen ligt zeker niet dicht bij Zwolle? :p
Maar daar hebebn ze iig een cowboy winkel.. |
Citaat:
the western house in kalverstraat |
Citaat:
ik vind ze te duur (het is niet eens zilver) en te groot (patspats) |
Is www.yoox.com een betrouwbare site? Heeft iemand hier ervaring mee?
Staan wel leuke dingetjes op namelijk :). |
Citaat:
|
Niks dichtbij Zwolle?
|
Citaat:
Ja, ik vroeg het aan de verkoopster en die zei dat ze bij maat 41 begonnen. Bij de andere schoenen waren trouwens ook heel veel maten al uitverkocht. |
Superman
IK WIL ZO'N SUPERMAN SHIRTJE !! VOOR DAMENS GRAAG...
WEET IEMAND WAAR IK DIE KAN KOPEN OF BESTELLEN?? MISSCHIEN OOK ERGENS IN HILVERSUM OF DAAR ERGENS IN DE BUURT?! DANK.... :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooi :).
|
Citaat:
want dat van jou is volgens mij stuk... |
Citaat:
|
Citaat:
En anders, Amsterdam is 20 minuten met de trein vanaf h'sum, dus waterloopplein etc. |
Citaat:
H&M had overigens wel veel goude assecoires.. dus mss |
Citaat:
(behalve deze waarschijnlijk :p) |
Ik zoek dus Cowboyschoenen dichtbij Zwolle, eigenlijk in Zwolle.
|
Ik zoek van die hele grote rekbare gehaakte wollen mutsen. Ook zoek ik van die schoudertruitjes (dat je schouders bloot zijn) met wit en zwart horizontaal gestreept.
Oh. En baggy achtige ribbroeken die boven niet te strak zijn maar ook niet te wijd en die wel een beetje uitlopen. |
Ik zoek een truttig vestje, twinset-stijl, in zwart of rood. En mooie zwarte truien met knopen aan de zijkant, maar dan niet die van de H&M.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je word doodgegooid met superman shirtjes,
iedere winkel die enigzins aan zinloze (fun) shirts doen, die heeft wel een superman shirtje.. Hoe komt het trouwens dat die dingen spontan weer in zijn, ik zie er ineens veel mensen mee rondlopen.. |
Citaat:
en voor mElKfLeSjUh www.large.nl :| |
Bah, in die Rodolfo's beginnen de olkskool Vans ook pas vanaf 40.5 :(
|
- Een Paul Frank horloge (bij de Funkie House in Den Haag waren ze uitverkocht en ineens hebben ze hem nooit meer ofzo pfff :( )
- Een jurk als in Resident Evil http://perso.wanadoo.fr/meteor_3d/Af...ent%20evil.jpg Liefst in omgeving Den Haag/Rotterdam/Zoetermeer... hoewel, als ik in een wanhopige bui ben, ben ik bereid stad en land af te reizen! :D ;) .... |
Een rode lakriem, niet te smal.
|
oh ja ik zoek hoge Dr.martens laarzen, ik weet dat ze op het waterloopplein worden verkocht... maar €150,- vind ik net even iets tè...
dus weet iemand misschien waar je iets goedkopere dr.martens kan vinden, of eigenlijk nog beter : iets wat er op lijkt en dus wat goedkoper is? :) ik hoef namelijk niet perse dr.martens, maar vind zulke hoege laarzen gewoon mooi.. dus weet iemand waar ik ze kan halen? |
Citaat:
|
noé & rodina; bij h*m hebben ze van die blingblingriempjes, in goud en zilverachtig. Alleen ze zijn iets van twee/drie cm breed. hij moet wel door die lipjes van je spijkerbroek maar is wel gaaf riempje, heb er zelf ook 1 (y)
|
Citaat:
Maar ik zoek eigenlijk een bredere. Iemand? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ze hebben een grote voorraad, en anders kunnen ze hem ook bestellen bij de andere filialen. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |