![]() |
verkering zonder verliefd zijn..
kan dat?
|
Tuurlijk dat kan toch ook later komen.
En de seks is belangrijk. |
ja oke maar ken je dat maken tegenover je vriendin?
|
Citaat:
|
Droevig en nutteloos! Rose en ik houden wel van elkaar!
|
ehh oke.. :s maareh het lijkt mij n beetje je vriendin bedriegen.
|
Citaat:
That's all you need ;) :cool: (y) :D :evil: . |
*zucht*... :|
|
Citaat:
|
och elky 'when will you ever get laid?'
|
ik vind het idd een beetje respectloos voor de vrouw...of die moet precies hetzelfde ervaren...
|
ja maar dan is de relatie zowiezo kansloos.
|
dan heb je antwoord gegeven op je vraag :)
|
oh boy oh boy, ik ben helemaal in mn nopjes :)
|
Elky, helemaal fout van je :nono:
In een relatie is verliefdheid en/of liefde zeker nodig. Als geen van beide er is, wordt het moeilijk. Dan krijg je het gevoel dat je je partner 'gebruikt', niet? |
Ik denk dat het wel kan.
Ikzelf zou denk ik ook bij een meisje waar ik me zeer op mijn gemak voel, een hele goeie vriendin ofzo, het als een relatie kunnen zien. Verliefd zijn ben je meestal na een paar jaar toch niet meer. Dan word het meer wederzijds vertrouwen en prettig voelen bij elkaar. Dus hoef je niet speciaal verliefd te zijn. Maarja elkaar vertrouwen en op je prettig voelen bij elkaar is dat liefde? |
Denk dat verliefdheid zeker nodig is in een relatie. In mijn relaties was het meestal de periode waarin je toch het meest naar elkaar toegroeit enzo.
Ik heb welleens iets gehad met een jongen waar ik niet verliefd op was en dan voel ik me helemaal niet prettig in een relatie. Misschien dat het kan, twee goede vrienden die een relatie nemen, maar ik denk dat er dan toch altijd wel een aantrekkingskracht moet zijn. Als je je alleen maar goed voelt bij een persoon zou ik zeggen neem hem/haar dan als een goede vriendin.. ofzo.. :bloos: |
In theorie kan het. Alleen het is lang niet zo leuk dan als je echt verliefd op elkaar bent. Dat geldt wat mij betreft ook voor seks.
|
Dat zou nergens op slaan, meer een soort van onbetaalde hoererij ipv een relatie...
PS dan heb ik het dus niet over het veranderen van verliefdheid in houden van... |
ja nou ja... als het wel zo is begonnen is het toch goed?
als je nooit verliefd bent geweest maakt het je weinig uit... maar ja... je kan nooit altijd verliefd zijn.. het verandert meestal in houden van... en dan gaan mensen verder.. trouwen enz. of niet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, maar je hebt toch juist verkering omdat je verliefd bent? waarom zou je verkering nemen met iemand waar je niets voor voelt? vind het een beetje niet-logisch?
|
Citaat:
|
Citaat:
Die afspraak kun je toch maken. Daar is niets respectloos aan, toch? |
Citaat:
Maar ik kan me niet voorstellen dat er meisjes bestaan die hier voor te porren zijn. |
Als er een meisje mij zou willen, dan zou ik daar gelijk verkering meenemen.
|
kan wel, maar ik zie er het nut niet van in eerlijk gezegd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja maarja als de drugsgebruikende boef wel of niet verliefd op haar is, dat maakt wel verschil natuurlijk.
|
Ik vind dat ej dat niet goed kan maken tegenover je vriend/vriendin.
|
punkygirl is een soort tweede vinceeyy :)
|
Citaat:
|
neeeej jij krijg liefde EN sex, en zij alleen sex. en zodra ze daar achter is, is het over.
|
Ik vind het ook een beetje bedriegen. Je kan dat gewoon niet maken. Ik had dat vroeger toen ik nog jong was, vond het gewoon leuk om verkering te hebben. Maar naarmate ik ouder werd, wilde ik echt verliefd worden op iemand voordat ik er verkering mee nam.
|
Als je zo wanhopig op zoek bent naar een relatie dat zelfs verliefdheid al geen eis meer is, dan is dat best triest imo.
Maar ach, als zij weet dat je niet verliefd bent en ze heeft daar vrede mee, dan kán het op zich best. Als je haar gaat lopen voorliegen uiteraard niet. |
en de winnares van de 'politiek-correct'award 2003 is geworden...
sarahbressers!! :P neej maar ze heb wel gelijk. |
Ik dacht dat het wel kon.... Maar uiteindelijk miste ik toch iets... Ik denk dat voor mij verliefd zijn toch wel heel belangrijk is....
|
(y)
|
Dat kan zeker.
Mijn vriend en ik zijn niet verliefd op elkaar, we houden wel van elkaar en hebben respect voor elkaar, en dit is voor ons voldoende. We zijn ook nooit op elkaar veliefd geweest, we klikken gewoon heel goed, en kunnen goed samenleven. Dit is in mijn ogen veel belangrijker dan dat je in het begin vlinders voor elkaar voelt, en dat er daarna niks meer overblijft dan leegte. (want vlinders gaan weg) Als ik verliefd ben, ben ik trouwens disfunctioneel en kan ik niet meer normaal met iemand praten, laat staan met hem samenzijn. Het is bij mij meer een ziekte. Als ik vroeger verliefd was op iemand, en diegene had interesse voor mij, dan hoefde het van mij niet meer, en was de verliefdheid weg. Die verliefdheid mag me dus zo en zo gestolen worden (y) , voel me goed zoals het nu is! |
Oh ja, trouwens nog wel een toevoeging van mij: als je echt van elkaar houdt, is verliefdheid natuurlijk niet nodig, maar het romantische houden van wordt natuurlijk wel vaak 'ontwikkeld' tijdens een verliefdheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar kan je van iemand houden zonder verliefd te zijn?
|
Citaat:
Nee, ook in een liefdesrelatie kan dat, ik merk soms dat ik weer helemaal verliefd word op mijn vriend, want dus betekent dat ik dat daarvoor dus niet was. 't Gaat echt met vlagen bij mij. |
Citaat:
|
Wel mooi wat er gebeurde in het begin. Mr. Ik-open-alleen-maar-onserieuze-topics kreeg een reactie van Mr. Ik-geef-alleen-maar-onserieuze-reacties en de eerste werd een beetje van z'n stuk gebracht. (y)
|
Wat is het nut van verkering hebben als je niet verliefd bent?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |