![]() |
Forum teveel gericht op n00bs?
Wat vinden jullie daarvan? Overal staan icoontjes, duidelijke links, uitleg, zelfs onder de diverse deelfora staat uitleg over die fora en helemaal rechts op de indexpagina staan alle forumbazen. En dan die irritante Daphne Deckers. Allemaal icoontjes en nutteloze tekst die je niet wil zien. Ik vind dat het forum teveel gericht is op n00bs. Wat vinden jullie? Ik vind dat je deze n0biteiten moet kunnen uitschakelen zodat we een 1337er forum krijgen!
|
Het forum heeft jou ook aangetrokken...dus ja.. :rolleyes:
|
En wat als je moeder zou willen forummen?
|
Het kan mij weinig schelen eigenlijk, of dit forum zogenaamde nobiteiten heeft of niet
|
Citaat:
|
*Hou dit soort lame links voor je aub*
|
Ik vind het fijn dat ik eens een keer alles gewoon begrijp :|
en als je ook maar een béétje 1337 bent kijk je gewoon over die zooi heen right. |
ik wou dat ik op een 1337 forum durfde :(
|
wat een onzin, weer iemand die beweerd dat ie geen n00b is en die zich verheven voelt boven de rest :rolleyes:
|
:rolleyes:
Waar je je allemaal al niet aan kunt ergeren... :p Zo is het toch goed? Als je alles zo goed snapt kijk je gewoon om al die icoontjes heen. Volgens mij is dat niet zo moeilijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet zeuren :nono:
|
Bij open32 ligt zo'n Silver Creek ©
shirt.. met FREAK erop.. iets voor jou? .. :rolleyes: |
Zo komen er tenminste nieuwe leden! En elk nieuw lid is meegenomen voor Jon.
Bovendien krijg je zo geen eindeloze vragenreeksen van n00bs zoals: hoe werkt dit? waar vind ik dat? etc. etc. |
Beetje zinloze topic, als het er allemaal niet zou staan zou je voortdurend zien: hoe krijg ik zo'n plaatje onder mijn naam, hoe pas ik mijn sig aan. Dat is ook niet echt iets waar we op zitten te wachten.
|
En dan zeg jij op Beleidszaken dat als je 100 reacties per pagina wil zien dat dat geen invloed heeft op het forum(men voor anderen).
|
Citaat:
|
Iedereen begint als n00b.......
Weer een wijze les van Hasseltboy |
dan krijgen we weer duizenden vragen: hoe werkt dit, hoe werkt dat..
Lekker handig :p |
Citaat:
|
Sja, ik heb wel verstand van forums enzow.. ookal ben ik hier een n00b..
maar idd, misschien is er wel veel uitleg, maar wat vind je irritanter; 100'en topics over 'hoe doe je een smile' of 'hoe ga je daarheen' ipv dit? dan kun je g11s meer, voor jou, boeiende topics vinden ;) |
Citaat:
|
Citaat:
en verder, bla. tis zo wel prima |
Citaat:
|
Dan doe je net alsof je het niet ziet. (y)
|
Tsss... sommige mensen ergeren zich ook overal aan...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij is m al gevlucht.. de n00b.. :D
|
Citaat:
bovendien kunnen al die opties voor hem helemaal geen kwaad. neem nou de forumbeschrijvingen. Als hij die had gelezen, dan had hij geweten dat zulk soort topics (waarin ideeën worden aangedragen over het veranderen van dingen op het forum) op Beleidszaken horen: Citaat:
|
Dit forum is zo best. Hoeft niets aan te veranderen.
|
Waarom komen dit soort vragen altijd van IPs van leden die of gebanned zijn, of berucht staan voor topics tegen scholieren.com ?
|
Citaat:
|
Even een noobvraag tussendoor: Waar slaat 1337 op? Ik geloof dat het iets als 'cool' betekent, maar waar komt het vandaan enzo? En zijn er meer van die 'getallen'?
|
Ik vind het wel handig zo, lekker duidelijk alles. En anders gaan veel mensen zeuren dat ze het niet begrijpen.
|
De overvloed van vragen over avatars ed die soms de kop
opsteekt is al irritant. Kan je nagaan wat voor feest het wordt als mensen gaan vragen waarvoor een forum dient, wie van wat fb zijn enz. :s |
Ik geloof dat het nu allemaal wel duidelijk is en ik denk niet dat de TopicStarter het heeft gelezen.... (n)
|
Oke, even een hele slimme opmerking maar wth is een N00b of een 1337?? :s
|
Misschien het hardware-forum hier wat minder vern00ben en wat meer richting tweakersniveau gaan, ik heb nml. echt wat brandende netwerkbeheervraagjes maar ik denk dat ik die beter op Tweakers kan stellen. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Fora klinkt meer naar 'flora & fauna', vink eigelijks ook nie zo prof staan. [offtopic]Ik vind troues dat nederland teveel engelse woorden overneemt.. waarom niet 'rekenaar' ipv 'computer', zo wordt t nml in afrika genoemd :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mijn gevoel niet.. En al was het zo, ik heb er geen last van en het is alleen maar makkelijk voor diegenen die hier net nieuw komen.
|
Nne, ik weet ook niet wat 1337 is, maar het staat wel stoer om net te doen alsof je het weet.. :D
|
Ik vind van niet. De n00bdingen zoals jij die noemt maken het forum laagdrempeliger voor iemand die hier voor het eerst komt. Zo iemand knapt natuurlijk af op een forum waar helemaal geen verwijzingen etc. staan. Verder heb ik er geen last van, dus mag het van mij zo blijven.
|
Citaat:
Lb staat in dit geval vast niet voor levensbeschouwing... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55. |