![]() |
Online met de Cube
Ik heb gehoord dat Nintendo wel aan de cube een online functie hebben gegeven alleen moeten de devolpers van de games zelf een netwerk maken om het spel online te kunnen spelen.......
vraagje : Wat is beter om te kopen de Modem adapter of de broadband adapter? want deze 2 zijn wel uitgebracht maar welke van de 2 moet je nou nemen? |
Denk dat modem 56k is en broadband meer dan dat dus adsl en kabel ..
Als je adsl en kabel heb broadband modem kopen .... Anders moet je ff mail sturen naar nitendo of op nitendo forums kijken |
keej thnx :cool:
|
Als je wil GAMEN, neem je ebst broadband ... :p Tenzij je van slideshows houdt:p
|
www.warppipe.com geloof ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet nog zo'n broadband adapter hebben, maar ik zie ze practisch niet meer in de winkel liggen ... zuigt man ...
|
Cube is ook niet érg populair :(
|
Mn buurjongen heeft de Cube ook in bezit en volgens mij is breedband zelfs verplicht. Op de Cube zit volgens mij wel een eternetaansluiting (of ben ik in de war ben de x-box), en dan moet je een ethernetmodem/router hebben.
|
Cube heeft totaal geen standaard mogelijkheid tot inpluggen op een netwerk, alleen met de broadband adapter. Ik zil zo'n adapter hebben om een beetje te kunnen kloten met GC development, aangezien dit gaat via netwerk en Phantasy Star online ...
Dus ... iemand zo'n ding over? ;) |
Citaat:
Nintendo ging met de N64 ook al de fout in :( |
Citaat:
|
De gamecube doet het financieel beter dan de X-box. En who needs on-line gaming anyway.
|
Citaat:
De NESPC is ook leuk, maar ik vind het zo irritant om de onderdelen bij elkaar te scharrelen :| |
ja, right, de GameCube is niet populair... da's ook echt een antwoord op de vraag.
(btw, er zijn nu meer spelkubusjes dan x-dozen verkocht) en ja, de 2e speelstation is errug populair : maar dan ook bij je kleine zusje, je grote broer, je oma, je vader, je moeder... en dat soort mensen hebben dus een 'een playstation' in huis gehaald, gewoon omdat ze denken dat het fenomeen 'spelcomputer' nieuw is en bedacht door 'playstation' (Sony kennen ze niet). overigens is vergelijken van PS2 met GC en XBox niet erg eerlijk... PS2 gaat ook als eerste weer vervangen worden, en dat lijkt mij dan weer niet erg slim. overigens : waarom wil je in godsnaam online met je cube ? heb je toch een pc voor ? |
Citaat:
En, nog even voor de goeie orde. ik vind dat de Xbox eigenlijk geen console genoemd mag worden, aangezien ie niets anders is dan een PC met een aangepaste API waardoor hij niet bruikbaar is als de doorsnee PC ... PC-Box dus ... |
Iemand van de XBOX assaination attempt gehoord? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
enne.. waarom je online zou willen met de cube: om spellen online te spelen die je op de pc niet heb he? k weet alleen niet wat nou al allemaal mogelijk is online met de cube, iemand? |
Om mezelf maar even te quoten:
Citaat:
Maar, wat je er anders mee kunt? Geen reet, apart van die paar spellen die je dan via lan/internet kunt spelen. Je kunt 'm niet gebruiken als internet browser oid. Dus voor de rest is ie nutteloos, maar ja, hij doet wel precies waar ie voor gemaakt is ... spellen spelen ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |