![]() |
die ozzy toch:)
Citaat:
www.bbc.com Tuesday, 9 December, 2003, 11:33 GMT |
mijn oortje ving vanmorgen op dat hierdoor dus het optreden van 17 jan. gecancelled is
dat is dan wel weer kut )#*$()#$&(#*^%(#$&*)*cencuur*l)#)&#)$(*)(%&@#)$*#$(*@%) |
Citaat:
|
ze zouden ozzy onder 'vergane glorie'in het woordenboek moeten zetten.
|
volgens my is ozzy al lang dood maar willen ze het niet toegeven
|
Jeez, sukkel :nono:
|
:eek:
:nono: |
poepoe, nounou.
|
wat een stoere man is hij toch.
kan hij wel dood? |
Neen, als prince of darkness zijnde kan je niet dood. Wel levend verteren (en daar is ie druk mee bezig :P)
|
Citaat:
Citaat:
|
ik vind het wel een gave vent, en hij zal vast binnen no time weer nutteloos rondsloffen door zijn huis
|
Citaat:
|
****** ik hoorde het al vanmorgen...
Nou is het concert voor de 3e keer uitgestelt :mad: maar ik zal hem zien! :D ik zal hem zien... maar nu nog eventjes niet... :P |
ozzy is overrated
|
Citaat:
Jij ook. |
wat een hoop waarheden in één topic! (y)
ik doe ook mee: behind blue eyes moet van de radio af!! |
Citaat:
|
*kuch* :p
|
Citaat:
|
lees ik net
|
Citaat:
|
Vroeger gaaf, nu is hij een willoze, volledig afhankelijke junk. Wanneer eindigt zijn lijdensweg?
|
als hij er een eind aan maakt, per ongeluk danwel expres
maar erg lang geef ik m niet meer |
ik las op teletekst (jawel) dat hij pijnloos aan de machines ligt.
how interesting |
Citaat:
ik had t in de krant gelezen.. ach, zoveel langer zal z'n lichaam het niet meer uithouden |
offtopic dusssss.... alles wat him met ozzy ging doen gaat ook niet door wat weer betekend dat ze misschien alleen kunnen gaan touren....:)
ontopic maar ik vind het wel zielig voor die man hij word al zo vaak in zeik gezet en dan gaat ie ook nog eens misschien wel dood op zon lullige manier.....:( maar is ie nu dan al dood ofnie want ik zie hier weer dat ie al zo'n beetje dood is en ik heb van teletekst vernomen dat hij eigenlijk in coma word gehouden...... |
hij is dus niet dood :) foutje van mij
|
Citaat:
ontopic: ik vind het eigenlijk wel erg zielig :| |
Ik zie hem al voor me op zijn quad, in trainingspak met totaal verdwaasde kop en aan het stuur zijn trillende handjes... echt een vreselijke vertoning.
|
Citaat:
De 'Prince of Darkness', zoveel invloed gehad op hardrock en metal, shockerend als de pest. En nu: gezinnetje, dement, Parkinson, zielig, major label-deal om saaie muziek te maken, slaaf van MTV. Het enige dat rest is het lange haar. |
Citaat:
Is dat 'in' om Italiaanse steden als synoniemen voor bepaalde woorden te gebruiken? Ik kan de humor er weer eens niet van inzien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hatsjie plantsoen en de onvervalste JOlalalal |
lighten up, faz
San Gimignano! |
:o
|
Ozzy is een schattebout en ik hoop dat 'ie er snel weer bovenop komt.
|
ik krijg tog zo vermoeden dat ozzy geen zin meer heeft om op te treden :P
|
Citaat:
Ken jij hem persoonlijk dan? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
wie niet! |
haha idd (net als onze fransje bauer he)
maar het is wel zielig voor m hoor |
Citaat:
|
Volgens mij is dit gewoon een mislukte zelfmoord poging. Hij komt er niet aan toe om zelfmoord te plegen met al die cameras en security om hem heen dus wanneer hij eenmaal mobiel is probeert hij zichzelf de prak in te rijden zodat hij er toch een eind aan kan maken.
Arme knakker Venetië |
Citaat:
|
Citaat:
Zou jij zo willen leven als ozzy ik vin hem tof maar die man heeft echt een rotleven imo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41. |