![]() |
spelletjes met eten/drinken
doen jullie wel eens spelletjes met eten en/of drinken??
we hebben net nog een wedstrijdje wie-in-het-minste-aantal-slokken-een-blikje-redbull-leeg-kan-drinken gedaan... kheb verloren |
nee.
ojawel. Dammen, met dropjes en pepermuntjes. |
Nou ik weet nog wel wat maar dat is noch voor dit subforum noch voor jonge lezertjes geschikt. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijdens vakantie waren mijn broers en hun vrienden nogal in de ban van het bierspel
|
Citaat:
Heb ik trouwens vroeger ook eens gespeeld met een wat oudere kennis van mij, toen ik twaalf was ofzo, met jus d'orange. Was best grappig... |
verder dan 'kan de meeste pringles in 1 keer in zijn mond doen' of
de verschillende variaties hier op kom ik niet. |
Van die drankspelletjes wel, maar verder niet :o
|
wie-kan-de-hoogste-dropjestoren-bouwen
|
Vroeger op kinderfeestjes deden we altijd een spelletje met dropstaafjes (of hoe heten die dingen?).
Iemand moest dan even weg, en de anderen kozen één bepaald dropstaafje uit. Vervolgens moest die persoon terugkomen en staafjes wegpakken (en opeten) totdat hij het gekozen staafje pakte, en dan mocht er iemand anders. Oh en verder (van nog langer geleden, groep 1 geloof ik) deden we op school op spelletjesmiddag wel eens een spelletje met een zak chips en een dobbelsteen. Degene die 6 gooide mocht net zolang blijven eten tot er iemand anders 6 gooide. :cool: |
Citaat:
want als diegene het snoepje pakte dat was uitgekozen moest je allemaal heel hard PIIIIIING roepen (en leuk dat we het vonden!! :confused: ) |
het bierspel:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |