![]() |
wat vind jij het moosite nummer van dit jaar?
heej mensies wat vinden jullie nou het mooiste nummer van het jaar of aller tijden?
|
Dat wat ik net heb geschreven.
|
aha je hebt zelf een nr geschreven? ga je er wat mee doen??? hoe heet t en waar gaat t over?
|
Laten we het ff bij dit jaar houden, anders krijg je voor de 234e keer het eeuwige 'Hotel California,' 'Bohemian Rhapsody' danwel 'November Rain' op je beeldscherm voorbij fietsen. Het mooiste nummer van dit jaar (gelet op het feit dat de plaat officieel, op single dus, is uitgebracht) vind ik 'Clocks' van Coldplay.
|
Citaat:
|
Uhm sinds kort helemala weg van het nummer..
we all die young - steeldragon ;) van de film: rockstar... Normaal vindt ik heavymetal minder maar dit numme ris zo ongelovelijk mooi :o :evil: |
Hmm, ik moet er nog goed over nadenken, maar voorlopig zeg ik:
Feeder - Comfort in Sound |
strike anywhere Infrared
|
6
|
blur - out of time
|
band-aid covers the bullethole van scarling.
d0h... :rolleyes: |
geen idee wat er dit jaar is uitgekomen....als ik download let ik vaak niet op hoe oud iets is...
|
Maladjusted - Suzanna
|
Ik hou meer van andere muziekstijlen maar Coldplay - The Scientist is echt heel erg mooi
|
ik zou het bij god niet weten
|
Descendents - Cool to be You
|
weenie
|
Blur- Good Song
|
Citaat:
Vroeger = vorig jaar |
Citaat:
|
Citaat:
i'm the one bikeage i'm not a punk i'm not a loser hope silly girl thank you sick-o-me edit: maar die zijn ook niet allemaal van dit jaar Sjoerd :nono: |
thursday - vrijwel alles van war all the time
saosin - seven years paar liedjes van nieuwe blink coheed and cambria - wat nummers van het nieuwe album |
justin - cry me a river
|
Citaat:
er zijn zoveel mooie nummers uitgekomen dit jaar en die nieuwe kelis is ook wel erg cool |
Heb gisteren m'n ultra-commerciele top 3 opgegeven bij 3voor12.
1 - Coldplay - Clocks 2 - Justin Timberlake - Rock Your Body (helaas staat "Cry me a River" niet in de lijst :( ) 3 - Outkast - Hey Ya! Omdat ik in eerste instantie geen keuze kon maken uit die lijst heb ik maar gekozen voor nummers waarvan ik van mening ben dat je ze over een jaar of 10 nog steeds op radio en tv zal horen. Nieuwe klassiekers dus als het ware... Doe ook mee op de site van 3voor12 (tot 15 december): http://3voor12.vpro.nl/3voor12/event...38631+14685544 |
al jaren staat op mijn nummer 1 delerium - heaven's earth (matt darey remix).
echt alles klopt aan dit nummer, dus mijn fellow-forumbitches... downloaden! |
Citaat:
iew gatver volgens mij is dat trance, dat ga ik dus echt niet downloaden he, trance is voor geblondeerde door coolcat gesponsorde stekelkoppies met een zonnebril van de markt. |
Citaat:
|
nr 7
|
Citaat:
Het gaat over een nummer dit jaar uitgebracht :D Voor mij denk ik: Bother van Stone Sour (kan zijn dat het al van vorig jaar is, ik heb het pas dit jaar gehoord) |
Citaat:
|
ik ga ook voor coldplay - the scientist!
offf...the darkness - I believe in a thing called love :cool: |
Audio Bullys - We Don't Care
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45. |