Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Wappen??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=685529)

LiLeVe 09-12-2003 15:49

Wappen???

hey ik heb even een vraag.. ik wil graag wat nieuwe ringtones op mijn nokia 7210 zetten maar hiervoor moet mijn wap ingesteld zijn.. nou wil ik dat wel doen maar ik ben niet van plan verder van wap gebruik te maken.. kost dit mij geld??

dus kost het mij geld als ik het instel maar er verder geen gebruik van maak..

heb verder gewoon een abonnement maar niet met bundel van wap erin..

(provider is overigens vodafone)

Skibi 09-12-2003 15:52

Heb geen idee (mijn eigen telefoon is niet zo nieuwerwets ;)) maar ik zat te denken om gewoon vodafone een mailtje te sturen. Reageren ze vast wel. (heb vodafone ook keertje gemaild, en had snel en duidelijk antwoord toen). Die lui weten er ongetwijfeld meer vanaf dan de gemiddelde DK-forummer...

zwoesj 09-12-2003 15:53

www.vodafone.nl ?

extinction 09-12-2003 16:13

wat is wappen?

M@rco 09-12-2003 16:32

Nee hoor, zolang je het niet daadwerkelijk gebruikt (dus WAPt) kost het natuurlijk ook niets :)

Thomas 09-12-2003 16:44

Neem contact op met je provider.

hasseltboy 09-12-2003 16:46

wappen kost altijd geld
heb je infrarood op je telefoon?

Tofke_H 09-12-2003 16:47

Citaat:

extinction schreef op 09-12-2003 @ 17:13:
wat is wappen?
WAP staat voor Wireless Application Protocol. Het is een wereldstandaard om draadloos te kunnen communiceren tussen apparaten met gebruikmaking van het internet. Zo kan bijvoorbeeld met behulp van een mobiele telefoon (mits hiervoor geschikt) computers benaderd worden die verbonden zijn met het internet. Er kunnen op die manier Internet-pagina's op de mobiele telefoon aangeroepen worden die bepaalde gewenste informatie bevatten. Omdat een Internet-computer de locatie van een mobiele telefoon kan uitlezen, kunnen de Internet-pagina's aangepast worden aan de locatie. Dit internetten via de mobiele telefoon wordt ook wel wappen genoemd.

hasseltboy 09-12-2003 16:48

Citaat:

hasseltboy schreef op 09-12-2003 @ 17:46:
wappen kost altijd geld
heb je infrarood op je telefoon?

Met infrarood kun je GRATIS! beltonen naar je gsm sturen.....

Orion16 09-12-2003 17:12

Citaat:

LiLeVe schreef op 09-12-2003 @ 16:49:
hey ik heb even een vraag.. ik wil graag wat nieuwe ringtones op mijn nokia 7210 zetten maar hiervoor moet mijn wap ingesteld zijn.. nou wil ik dat wel doen maar ik ben niet van plan verder van wap gebruik te maken.. kost dit mij geld??

dus kost het mij geld als ik het instel maar er verder geen gebruik van maak..

heb verder gewoon een abonnement maar niet met bundel van wap erin..

(provider is overigens vodafone)

Iedereen moet wap kunnen gebruiken, of je nou abbo of prepaid hebt, of je nu Vodafone of Orange hebt. Wap Instellen maar niet gebruiken is geheel gratis natuurlijk!

Ohja, je kunt beter de infraroodmogelijkheid van je 7210 gebruiken. Natuurlijk werkt die telefoon niet zomaar zonder verdere software met de PC (zoals een SonyEricsson :)) maar die kun je op nokia.com downloaden. Voorwaarde is wel dat je een infraroodmodule op je PC moet hebben of een infraroodpoort op je laptop.

Ik heb de wap-instellingen van Vodafone wel voor je, stuur me maar een PM als je ze wilt hebben. Nadat je ze hebt ingesteld kun je direct wappen.

Bluetooth is nog veel beter, maar helaas hebben niet alle telefoons dat.. zo doorontwikkeld zijn ze nog niet bij sommige fabrikanten op dat gebied om Bluetooth in al hun modellen op te nemen.

extinction 09-12-2003 17:15

Citaat:

Tofke_H schreef op 09-12-2003 @ 17:47:
uitleg
danku!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15.