![]() |
Gemene streken uithalen
Een kennis van een kennis van mij (ja ik neem duidelijk afstand :D) had eens een oogje op een vriendin van hem. Toen zij haar verjaardag vierde kort nadat haar relatie was uitgegaan met haar vriend gaf hij haar een dildo cadeau. Later kreeg hij iets met die vriendin en toen ze seks gingen hebben, stond ze versteld: de dildo leek nogal op zijn penis, sterker nog, ze had zich maandenlang met een afgietsel van zijn fier omhoog staande tampeloeres gepenetreerd!
Kennen jullie nog meer leuke, gemene streken om uit te halen? Van die dingen waarom je zelf met ingewijden kunt lachen maar waar de mensen die je beetneemt zelf geen weet van hebben? :D |
haha die is wel goed
|
:D
Gemene streken, daar moet ik even over nadenken. |
Elke dag naai ik mensen heel hard.... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
in de zin van "gemene streken uithalen" en anders niet |
eerlijk gezegd vind ik het een beetje triest, maar het heeft ook wel weer humor.
zelf doe ik wel eens vervelende dingen zoals de bureaustoel van de überdikke systeembeheerder van school zo hoog zetten dat hij niet meer onder het bureau past, maar ik kan het verder echt niet echt bedenken. Ik vind het ook altijd leuk om het haar van vriendinnetjes die zich keurig netjes hebben opgemaakt en gekapt door de war te raggen. Maar ja, daar houdt het wel bij op. Altijd zeggen wat je denkt is ook niet altijd even aardig... |
Citaat:
|
een bommelding bij die die Top hier laatst in Maastricht(een idee)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja dan mag het..... ;) |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |