![]() |
Raving Nightmare New Year
Wednesday 31st December 2003 Platte Zaal Maastricht
RAVING NIGHTMARE NEW YEAR Line Up: Area 1: Future Hardcore Nosferatu - Tommynocker - The Viper - J.D.A - Catscan - Panic _ Vince - D-Spirit - Tha Playah - Akira - Sceletor Live On Stage: NEOPHYTE - ENDYMION Area 2: Early Hardcore Classics (1992-1998) Darkraver - Franky Jones - The Vinyl Junk - Buzz Fuzz - Raverunner - Lunatic & Miss Hysteria - Aspirity - PITA & Mol - Reggy & Trigger van 20:00 tot 8:00 Zow dit wordt dus weer een heerlijk feestje vorige jaar waz ook al machtig zal dit jaar ook wel worden hoe kan je beter het Nieuw Jaar ingaan als Stampend!! nou 1 ding ik ben daar :D |
jah dat is een beter feest
kheb alleen nog geen kaartje |
Moet je snel zijn is iedere moment Uit verkocht!
|
Poe, de hardcore fase ben ik allang ontgroeid.
Toch wel grappig hoe het ineens weer terug is. Zogenaamd hardcore will never die. Het was dood, is herrezen, gaat weer dood. Ik geef het een aantal jaartjes voordat mensen weer na trance overstappen, en zo een oneindige cyclus van troep"muziek" vormen. Later zul je om dit muziek lachen. |
DOOD??? enne sinds wanneer is Hardcore dood geweest...
Hardcore is nog net zo springlevend als toen het begon... okeej dat het nu weer wat populairder begint te worden onder de jongeren daar heb je dan misschien gelijk in... Maar hardcore is er altijd geweest ook toen het niet populair waz werden er als nog plaatjes gemaakt en Feesten gegeven... |
Super line-up maar k kom daar nie in he.. kut security (n)
|
Ik zal er zijn!
|
Citaat:
|
hehe...
ja heb vreselijk zitte twijfelen, maar ik vind t net ff te ver.. maar zal zeker een vet feestje worden. |
Citaat:
en anders is er ook nog x-mass nightmare :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jah sinds MegaRave is dat hè.. :( maja als je 17 bent en je hebt een ID bij je kom je binnen maar moet wel je echte id zijn een blaadje of een pasje is niet genoeg... en voor de 16jarig helaas nog 1 jaartje wachten
|
ja! klotezooi, daarom moet ik nu al naar maastricht om es fatsoenlijk te feesten :mad:
|
Citaat:
|
up!
|
Citaat:
|
Citaat:
jaja. waar heb je dat vandaan? + wie is morgen op Back 2 basics Vs. Hard Tec |
Citaat:
vanaf 1januari 2004 kunnen we weer feesten!!! |
Citaat:
|
Ik hoorde het ookal van iemand die er in de buurt woont.Zal wel beter zijn want ik hoop er ook nog een keertje heen te gaan.
|
Raving newyears was trouwens een erg fijn feest.. heb mij zeer vermaakt!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |