![]() |
Werchter 2004
De eerste namen zijn bekend gemaakt:
Metallica en David Bowie. hmmm 2 jaar achter elkaar Metallica. |
hmm.. ik vind t altijd wel vet hoe werchter 'oudere' namen heeft zoals nu dus david bowie (y) koel
|
2 namen die mij niet aanspreken, maar voor het festival toch top namen
|
100% zeker dat ik ga nu dus
BOWIE!!!!!!!!! |
bowie, leuk ja ha.
|
Aanwezig.
Geef niet veel om Bowie moet ik eerlijk zeggen. Heeft me nooit veel geboeid. |
Das wel cool. Ik zie nog wel, geen behoefte aan een modderig festival momenteel.
|
hmm metallica.com geeft nog nix over werchter aan
|
Bowie c00l
die willik nog wel zien ja euhm kaartjes zijn? |
:nono: dit hoort natuurlijk op N&F
al vind ik dat belachelijk |
Werchter was dit jaar toch 4 dagen.. jammer
2,3,4 juli. Dan kunnen RHCP ook nog wel even langs komen :) Bowie is wel leuk, voornamelijk zn oude werk. Metallica, heb ik dit jaar op Werchter gezien, niet speciaal. Wil wel weer heen. |
Pff. Begint dat nu al? :)
Kan hier nog niet warm van worden heel eerlijk gezegd. Vraag me ook sterk af of ik dit jaar nog wel een festival ga meepikken..achja..we zien wel. |
Werchter heeft de meest relaxte festival camping ooit, maar ik vind het te pinkpopperig en soms ook vreselijk saai. Komt vooral door de acts, niet echt totaal mijn genre en smaak. Als je van heel de dag in het gras liggen en meisjes in bikini's spotten houdt moet je bij werchter zijn, ik ga liever heel de dag actief alle tenten en podia af op pukkelpop. (no matter the weather)
Dus nee, hoeveel levende doden er ook komen op werchter, mij niet (meer) gezien. |
ok, metallica.com geeft t nu wel aan
nu hopen dat ze op dynamo/fields of rock zullen staan |
Citaat:
|
Poep
|
He toch, we hebben een festival forum hoor.
|
Betwijfel of er nog veel mensen zullen reageren.
|
Ik zou wel willen... maar ja, ga al naar lowlands, dus denk dat ik niet genoeg centjes heb dan. Voorstel: metallica verplaatsen naar lowlands, jullie hebben er toch geen belang meer bij.
|
Ik ga dit jaar denk ik niet.
Vorig jaar wel geweest. Op zich zeer goede band, maar 4 dagen bands is echt teveel van het goede. En dan elke dag 30 graden zonder enige schaduw is ook niet alles. |
Citaat:
Maar twas echt supergaaf, echt enorm vermaakt. |
The Pixies komen dus ook :
813 tt-TV1 813 do 11 dec 12:23:17 MUZIEK Pixies ____________________________ BAND HOUDT OOK REUNIE OP ROCK WERCHTER _______________________________________ De Pixies plannen een reünie en gaan vanaf april weer in originele bezetting op tournee door de Verenigde Staten. Nadien zakken ze ook naar Europa af. Concertorganisator Herman Schueremans bevestigt aan De Morgen dat de groep Rock Werchter aandoet. De Pixies waren in de jaren '80 en '90 een invloedrijke rockband. Voor zanger Frank Black was een reünie pas mogelijk vanaf het ogenblik dat bassiste Kim Deal van haar drugsverslaving afkickte. Rock Werchter vindt van 2 tot 4 juli plaats en heeft als headliners alvast David Bowie en Metallica. |
Pixies op Rock Werchter
De krant De Morgen laat vandaag weten dat de Pixies volgend jaar op Rock Werchter zullen spelen. Organisator Herman Schueremans liet Christophe Lambrecht in ons voormiddagprogramma Music At Work weten dat de onderhandelingen bijna rond zijn. Voorlopig is er nog geen officiële persmededeling van Rock Werchter, maar we blijven bidden! Op de site van Stubru dus en verder ook nog: Slipknot op de koffie bij Herman? In de geruchtenmolen circuleert het bericht dat de gemaskerde bende van Slipknot in 2004 op Rock Werchter zou staan. We houden je vanzelfsprekend op de hoogte in het popnieuws. |
bowie ook op roskilde
|
Kan echt niet wachten, man. Heb superveel zin in! Weet iemand wanneer vvk begint? Het wordt toch een beetje sparen...
|
Ben al aan't sparen, ga sowieso... :)
|
ja, dit jaar wil ik echt naar werchter. ben er nog nooit geweest, vorig jaar pas voor het eerst naar een groot festival; pukkelpop. maar werchter lijkt me qua sfeer en zeker qua muziek echt het vetst.
|
hmm , ik moet wel naar werchter voor het programma, vind het alleen zo jammer dat er geen 24 uurs tent is :(
|
Citaat:
|
dat valt toch ook wel mee, vorig jaar was het één nacht die lang duurde , de rest van het festival eindigde de programmering steeds rond 1 uur
|
hmm dan heeft de geschiedenis zich in mijn hoofd verdraait
|
Citaat:
|
vvk begint meestal pas in maart,dus nog ff wachten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
The darkness komt ook op Werchter.
Iemand enig idee wanneer de VVK van start gaat.. ivbm sparen. |
lezen doos
|
T. Raumschmiere op TW 2004
T. Raumschmiere speelt dit jaar op Werchter. Dat heeft hij vandaag zelf verklapt aan Peter Van De Veire. Behalve TW, doet de man ook al zeker Pinkpop aan. site stubru |
wat hip allemaal, (y) ik ga wel hard sparen dan.
|
Citaat:
|
Ik ga denk ik niet. Werchter dit jaar was heel gaaf, maar Metallica hoef ik niet zo heel nodig nog een keer te zien en David Bowie komt in 2004 ook fijn mijn woonplaats opleuken :) Als er nog veel leuks bijkomt ga ik natuurlijk wel, maar het moet wel erg hip zijn wil ik nog een keer Dixies bezoeken en in een tent slapen.
|
bowie is wel erg cool ;p
ik ga het maar eens in de gaten houden... maybe dat ik er dit jaar dan eindelijk eens wel bij ben |
Na wat gesurf over het internet (o.a. rock werchter-forum) heb ik dit kunnen verzamelen:
Bevestigd: Metallica David Bowie The Pixies Afspraak rond maar nog niet officiëel: Korn Muse Alicia Keys White Stripes Strokes Novastar Geruchten: Starflam Ash Michael Franti & Spearhead Outkast The White Stripes Lamb Linkin Park Basement Jaxx Arsenal The Distillers The Thrills El Tattoo Del Trigre Goldfrapp Daftpunk Squadra Bossa feat. Buscemi Junkie XL Janez Detd Jimmy Eat World The Darkness A Perfect Circle 50 Cent System Of A Down Muse dEUS Korn Electric Soft Parade Mauro Electric Six Badly Drawn Boy Dead Man Ray The Mars Volta Audio Bullys TC Matic The Strokes Postmen De Heideroosjes Skin Starsailor Soulwax Dave Gahan Duran Duran Sioen Monza Lambchop Damien Rice Black Rebel Motorcycle Club Sergent Garcia Paul Weller Travis Kraftwerk Placebo Slipknot T. Raumschmiere Iets zegt mij dat het een goei jaar gaat worden... |
lekkah hip (y)
|
bowie, de pixies, soulwax, kraftwerk.. <33
ja ik wil. |
ja die geruchten zeggen totaal niks, op lowlands site haddden ze ook zo'n uber lijst geruchten met brute bands...
goh uiteindelijk zijn er maar 4 van gekomen ofzo :s |
Van Starflam tot Junkie XL zou vrijdag zijn
Van Janez Detd tot The Strokes zaterdag de rest zondag |
wat een crap (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |